جاباما
۸۸۳۸۷۸
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بازدید قابل توجه از تریلر Mulan در ۲۴ ساعت!

دیزنی، تیزر تریلری از فیلم Mulan که در سال آینده اکران خواهد شد را در بین دو نیمه‌ی جام جهانی فوتبال زنان در روز یکشنبه منتشر و توجه همگان را به خود جلب کرد.

سینما فارس: دیزنی، تیزر تریلری از فیلم Mulan که در سال آینده اکران خواهد شد را در بین دو نیمه‌ی جام جهانی فوتبال زنان در روز یکشنبه منتشر و توجه همگان را به خود جلب کرد.

این تیزر تریلر در ۲۴ ساعت ابتدایی خود توانست بالای ۱۷۵/۱ میلیون بازدید انلاین داشته باشد و پس از The Lion King با بازدید ۲۲۴ میلیون در نوامبر گذشته، در رتبه دوم پربازدیدترین تریلر‌ها از بین لایو اکشن‌های دیزنی، قرار گرفت.

شمار بازدیدهای Mulan در طی ۲۴ ساعت، آن را در رتبه هفتم پربازدیدترین تریلرهای تمام دوران میان اثاری همچون Avengers: Endgame, Avengers: Infinity War,The Lion King، IT و The Fate Of The Furious قرار داد.

از بین ۱۷۵ میلیون بازدید جهانی این عنوان، ۵۲ میلیون بازدید از چین بوده است. این تریلر که توسط دیزنی منتشر شد، در چین، مانند عناوین عظیمی مثل Endgame و Infinity war به سرعت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. Mulan چند ساعت بعد و چند ساعت قبل از انتشار تیزر به موضوع داغی در چین تبدیل و ترند شده بود.

بازدید قابل توجه از تریلر Mulan در ۲۴ ساعت!

مولان، لایو اکشن و بازسازی از انیمشینی منتشر شده در سال ۱۹۹۸ به همین نام است و داستان زن جوانی را روایت می‌کند که برای عشق به خانواده و کشورش خطر بزرگی را به جان می‌خرد و تبدیل به یکی از بزرگترین جنگجویان چین می‌شود که تا به حال وجود داشته است.

نسخه‌ی اصلی انیمشین، ۳۰۴ میلیون فروش جهانی و سپس اکران کوچکی نیز در سال ۱۹۹۹ در چین داشت. واکنش‌ها به تریلر منتشر شده به شدت مثبت بوده است.

از لیو ییفی (Liu Yifei) ستاره‌ی این عنوان استقبال گرمی شد، به طوری که در شبکه‌های اجتماعی چین، به او لقب اولین پرنسس چینی دیزنی را دادند.

به گفته‌ی منبعی به سایت ددلاین، درحالی که اغلب مردم چین مولان را با فیلمی که در سال ۲۰۰۹ با بازی ژائو وی (Zhao Wei) اکران شد به خاطر دارند، برای تعداد زیادی از مردم جالب است که ببینند دیزنی چطور در لایو اکشنش، یک داستان چینی را به دنیا ارائه خواهد کرد.

خلاصه‌ی داستان از این قرار است:

وقتی که امپراتور چین فرمان می‌دهد که از هر خانواده یک مرد برای مقابله با مهاجمان شمالی به ارتش امپراتوری بپیوندد، Hua Mulan، دختر ارشد جنگجویی شرافتمند و مفتخر، قدم در جای پای پدرش می‌گذارد. او به عنوان یک مرد با نام، Hua Jun، لباس مبدل بر تن می‌کند و در هر قدم از راهش باید سختی‌ها را پشت سر بگذارد؛ ماجراجویی حماسی که او را به جنگجویی بزرگ، مفتخر، سربلند و مورد احترام ملتش و مورد افتخار پدرش تبدیل می‌کند.

کارگردانی مولان، توسط نیکی کارو (Niki Caro) انجام و فیلمنامه‌ی آن توسط ریک جافا (Rick Jaffa)، آماندا سیلور (Amanda Silver)، الیزابت مارتین (Elizabeth Martin) و لورن هاینک (Lauren Hynek)، بر اساس شعری روایی به نام The Ballad of Mulan یا تصنیف مولان نوشته شده است.

در این فیلم ستارگان بزرگی همچون دانی ین (Donnie Yen)، جیسون اسکات لی (Jason Scott Lee)، یوسون ان (Yoson An)، گونگ لی (Gong Li) و جت لی (Jet Li) حضور دارند.

دیزنی، فیلم مولان را در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) اکران خانگی خواهد کرد و اکران جهانی آن در همان هفته خواهد بود. طبق روال معمول تا نزدیکی تاریخ اکران فیلم، صحبتی از تاریخ اکران فیلم در چین نخواهد شد.

منبع: ددلاین

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

بازدید قابل توجه از تریلر Mulan در ۲۴ ساعت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۱۷۵میلیون دیوانه آخرینش هم خودم که الان نگاش کردم

    • rozhin dolat abadi

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج