جاباما
۸۸۳۸۷۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

جلالی: ایران در عرصه مربیگری ورشکسته است

«مجید جلالی» سرمربی سابق تیم نساجی مازندران با بیان اینکه در حال تحقیق و مطالعه بر روی موضوعی مربیگری در ایران با این عنوان که «چرا گرایش افکار عمومی، جامعه و مسئولان نسبت به مربیان داخلی مثبت نیست»، است، گفت: ما در عرصه مربیگری ورشکسته هستیم.

خبرگزاری ایرنا: «مجید جلالی» سرمربی سابق تیم نساجی مازندران با بیان اینکه در حال تحقیق و مطالعه بر روی موضوعی مربیگری در ایران با این عنوان که «چرا گرایش افکار عمومی، جامعه و مسئولان نسبت به مربیان داخلی مثبت نیست»، است، گفت: ما در عرصه مربیگری ورشکسته هستیم.

مجید جلالی امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در حال بررسی این موضوع و گردآوری مطالب در این رابطه هستم اظهار داشت: این موضوع را در ابعاد مختلف بررسی و از منظر جامعه شناسی، مهندسی افکار عمومی، نهادهای اجتماعی در تاریخ و چندین و چند شاخص دیگر آن واکاوی کرده ام.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه این تحقیق چه زمان مشخص و منتشر می‌شود، اظهار داشت: چنانچه با همین روند ادامه دهم، تصور می‌کنم حداقل ۱۰ روز دیگر نتایج این تحقیق کامل و قابل ارائه به مخاطبان باشد.

جلالی در پاسخ به این سوال که نتیجه این تحقیقات به صورت کتاب یا جزوه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: با توجه به اینکه در این مدت نگارش تحقیقات به شکل کتاب میسر نبود، در گام نخست آن را به شکل پاورپوینت در اختیار کارشناسان و مربیان قرار خواهم داد.

به گفته وی، در صورت استقبال از این طرح، در گام های بعدی امکان دارد آن را در قالب کتاب نیز به مخاطبان عرضه کند.

جلالی که امسال در لیگ برتر تیمی ندارد، در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در این تحقیق به شاخص هواداران و خود مربیان و نقش عملکرد آنان در فوتبال ایران نیز پرداخته شده است، عنوان کرد: به طور حتم به این موارد نیز در این تحقیق اشاره شده است. علاوه بر این به بخش مدیریت در فوتبال، سرمایه گذاری و بهینه سازی وضعیت ایجاد شده نیز پرداخته ایم.

وی تاکید کرد: واکاوی صورت گرفته حاصل سال‌ها حضور و تلاش در فوتبال است و معتقدم تنها بخشی از اطلاعات موجود است.

ایران در عرصه مربیگری ورشکسته است

به اعتقاد این مربی فوتبالی، فوتبال ایران برخلاف ادعای مطرح شده به رکود رسیده است و در عرصه مربیگری نیز ورشکسته و شکست خورده ایم.

سرمربی اسبق تیم پیکان در پاسخ به این پرسش که در این تحقیق به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان که همه ساله پیش از شروع لیگ و در جریان رقابت‌های لیگ برتر نیز اشاره شده است نیز گفت: اتفاقاً این موضوع را نیز واکاوی کرده ام. در حال حاضر معتقدم یکی از چالش‌های ما برگزاری این دوره‌های آموزشی است که برخلاف نامش پیش برنده نیست.

وی اضافه کرد: در بخش دیگری از این تحقیق به مربیگری خودم در سه سال گذشته نیز نگاهی کرده و نقاط قوت وضعف آن را به دقت بررسی و واکاوی کرده ام. معتقدم این موضوع می‌تواند به کسانی که در این عرصه فعالیت کنند، بسیار کمک کند.

جلالی در پاسخ به این سوال که در این تحقیق به موضوع لژیونر شدن مربیان ایرانی در خارج از کشور نیز پرداخته است یا نه، گفت: واکاوی این موضوع نیز یکی از شاخص‌های بررسی و تحقیق من بوده است و آن را به دقت بررسی و به دلایلی که باعث کم رنگ شدن این موضوع شده است، نیز اشاره کرده ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در همه چیز

    • بدون نام

      این را راست میگویی تو 18دوره لیگ شما مربی 18تیم بودی

      پاسخ ها

      • امیر

        خدا واسه هیچ کشوری نیاره من مربی فوتبالشون باشم .گفته خوده اقا مجیده که اینجا پست نشده

    • بدون نام

      راست میگی، وقتی تو و امثال تو با رابطه و مسائل پشت پرده هر سال از این تیم به اون تیم میرید و اجازه نمی‌دید مربیان جوان وارد چرخه مربیگری بشن اوضاع از این بهتر نمیشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج