۸۸۳۸۸۹
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

سخنگوی وزارت خارجه:

آمریکا بار دیگر به دست خود منزوی شد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره نشست فوق العاده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به درخواست آمریکا توئیتی را منتشر کرد.

خبرآنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره نشست فوق العاده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به درخواست آمریکا توئیتی را منتشر کرد.

موسوی در توئیترش نوشت: «شکستی دیگر برای آمریکا در مضحکه شورای حکام آژانس؛ آمریکا بار دیگر به دست خود منزوی شد. استحکام حقوقی برجام، دیپلماسی فعال و دست پر سیاسی و اخلاقی ایران همه راه‌ها را بر پیمان شکنان پر مدعا می‌بندد.»

آمریکا بار دیگر به دست خود منزوی شد

لازم به ذکر است سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه اعلام کرد که شورای حکام چند روز دیگر بنا به درخواست آمریکا که خواستار نشست فوری این شورا برای بررسی مسائل مربوط به پرونده هسته‌ای ایران شده بود تشکیل جلسه خواهد داد و بعدا اعلام شد که این نشست فوری به درخواست آمریکا قرار است امروز (چهارشنبه) دهم جولای در مقر این سازمان در وین برگزار شود.

براساس این گزارش، هیأت آمریکا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر ادعای آمادگی برای مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران را تکرار کرد و اقدامات تازه ایران برای کاهش تعهد به برجام را «باج‌خواهی» خواند.

کاظم غریب‌آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس نیز در نشست فوق العاده شورای حکام به اعضای اروپایی برجام و اتحادیه اروپا توصیه کرد به جای ابراز نگرانی از اقدامات ایران، از اقدامات آمریکا ابراز نگرانی کنند.

غریب‌آبادی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مصمم است تا حمایت خود از برجام را با حسن نیت و در جوی سازنده تا زمانی که همه طرف‌ها به طور کامل تعهداتشان را رعایت می‌کنند، ادامه دهد. جمهوری اسلامی ایران آماده است تا اجرای کامل برجام را متناسب با اجرای تعهدات توسط همه طرفین حاضر در برجام و آنهایی که در کمیسیون مشترک از هشتم می 2018 (مربوط به خروج یکجانبه آمریکا از توافق) اتخاذ شد را از سر بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چندین بار در سایتهای مختلف نظر داده و توصیه کرده ام که مسئولین نباید حرکت کاملا درستی را که شروع کرده اند به زبان تهدید تبیین کنند. همین باعث شده نماینده آمریکا در شورای حکام بگوید کار ایران اخاذی هسته ای است!! چرا میگوئید اگر به تعهداتتان عمل نکنید از پنج در صد هم فراتر میرویم و بیست در صد هم ممکن است؟؟؟!!! میخواهید طرف را بترسانید؟! خب، طرف هم میگوید پس قصد بمب دارید وگرنه تهدید نمی کردید! و آنوقت دوباره آراء لازم را برای به دردسر انداختن ما بخاطر چنین قصدی جمع میکنند! شما را بخدا این حرفهای نسنجیده و مشکل ساز را نزنید!! بگوئید ایران برنامه ای صلح آمیز داشت که خواستید در برابر لغو تحریمها تخفیفش دهیم یا متوقفش کنیم و ما هم کردیم ولی چون شما به تعهداتتان عمل نکرده اید ما هم تصمیم گرفتیم آن برنام ی صلح آمیز را مجددا ولی به تدریج از سر بگیریم. اینطوری هم آنها میترسند ولی نمیتوانند بگویند ایران تهدید و اخاذی میکند و ائتلافی را علیه ما شکل دهند!!
      از مدیر سایت برترینهاخواهش میکنم این توصیه را نه تنها‌ در اینجا بلکه در هر جا که میتوانند منعکس کنند بلکه مسئولی آن را ببیند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمریکا منزوی شده یا ایران چقدر شماها رو دارین

      • بدون نام

        گاهی وقت وزیر نفت اقای زنگنه که شم سیاسی خوبی نداره حرفای حقیقی میزند ..قبلا گفته بود اروپا حواب تلفن هم نمیدهند .دیروز گفت عراق برادری مرادری سرش نمیشه دیر بجنبیم حق ما را هم میبرن . و..... این نشان از انزوای امریکاس

      • بدون نام

        فرمایش شما توسط انسان فهیم و باهوش درک و اجرا میشه تا امتیاز لازم را گرفته و نقطه ضعف ندهد .ولی ادمی که تشنه قدرت و هوچیگری باشه برای اظهار نظر خود و اثبات خود واقعیت را نمیبیند و برای ارضا نیات و هوس خود حتی منافع در دسترس هم فدا میکند

    • بدون نام

      همه کشور ها باما قطع رابطه کردند آن وقت شما می گویید آمریکا منزوی شده حرفی بزنید که کمی به حقیقت نزدیک باشه.

    • بدون نام

      تمام دنیا سالها در نوبت برای رفتن به آمریکا درصف هستند ولی ملت خودمان هم ازکشور مان فرار میکنند بعد شما بگویید آمریکا منزوی شده.

    • بدون نام

      شورای حکام بیانیه نداده است .فعلا معلوم نیست چه تصمیمات گرفته شده ..هر کس رجزخوانی میکنه

    • بدون نام

      تو هم مثل قاسمی سخنگویی قبلی حرف چرت زیاد میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج