جاباما
۸۸۴۰۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«سرکوب» مردادماه اکران می‌شود

رضا گوران کارگردان فیلم سینمایی «سرکوب» از اکران این فیلم در مردادماه در سرگروه آستارا خبر داد.

خبرگزاری مهر: رضا گوران کارگردان فیلم سینمایی «سرکوب» درباره زمان اکران این فیلم گفت: فکر می‌کنم این فیلم سینمایی بین تاریخ‌های ۳ تا ۵ مردادماه به سرگروهی سینما آستارا به نمایش دربیاید، این را هم باید عنوان کنم که «سرکوب» از همان ابتدا یعنی مرحله نگارش فیلمنامه تا حالا که در شرف اکران است، روزهای سختی را سپری کرده است چراکه ما تلاش داشتیم که موضوع فیلم به خوبی دیده شود ضمن اینکه ما ایده و سوژه‌ای را تصویر کرده‌ایم که پیش از این در سینمای ما دیده نشده به طوری که برخلاف جرح و تعدیل‌هایی که شده، بسیار جسورانه و شجاعانه به آن موضوع پرداخته شده است و سعی می‌کند کار خود را انجام دهد. در واقع «سرکوب» به مساله‌ای می‌پردازد که ممکن است ما و اطرافیانمان هر روز درگیرش باشیم؛ قصه ای که بارها و بارها در زندگی تجربه شده است.

«سرکوب» مردادماه اکران می‌شود

وی عنوان کرد: ما دوست داشتیم «سرکوب» را در فستیوال‌های بین المللی شرکت دهیم اما محدودیت‌هایی وجود دارد و ما تعهداتی به سرمایه گذار فیلم داریم بنابراین فیلم باید روی پرده برود با این وجود به نظرم «سرکوب» در زمان خوبی اکران می‌شود.

گوران اظهار کرد: «سرکوب» یک فیلم اجتماعی است که بدون تعارف، صریح و بی پرده شخصیت پردازی کرده و به قصه پرداخته به همین دلیل فشارهای زیادی را تحمل کرده است البته من در سینما تجربه اکران را ندارم و تنها می‌توانم امیدوار باشم که مردادماه فصل خوبی برای اکران این فیلم باشد.

این کارگردان توضیح داد: آرام آرام در تدارک نگارش فیلمنامه دومم هستم و احتمالاً یک تئاتر هم به صحنه ببرم ولی از مردم می‌خواهم که فیلم را در هفته اول ببینند و امیدوارم به این خواسته ام پاسخ داده شود، دلیل این خواسته‌ام هم تنها فروش نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج