۸۸۴۰۲۳
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

درآمد کمیته انضباطی از جریمه‌ها صرف چه می‌شود؟

مجموع ۴۶۹ میلیون تومان جریمه‌ای که کمیته انضباطی برای دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در نظر گرفته است، مورد توجه اهالی فوتبال و رسانه‌ها قرار گرفته است.

ایران ورزشی: مجموع ۴۶۹ میلیون تومان جریمه‌ای که کمیته انضباطی برای دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در نظر گرفته است، مورد توجه اهالی فوتبال و رسانه‌ها قرار گرفته است. مبلغی که شاید با مبلغ حاصل از بلیت‌فروشی این باشگاه‌ها برابری کند. حتی اگر مبلغ حاصل از احکام دیگر کمیته انضباطی در طول یک فصل را نادیده بگیریم، همین ۴۶۹ میلیون تومانی که به خاطر همین دو بازی وارد سیستم مالی سازمان لیگ فوتبال ایران شده است، این سوال را به وجود می‌آورد که این مبالغ قابل توجه صرف چه اقداماتی در جهت برگزاری مسابقات فوتبال می‌شود؟

براساس این حکم باشگاه پرسپولیس برای هر دو بازی جمعا ۱۵۰ میلیون تومان و سپاهان هم ۱۸۰ میلیون تومان جریمه شده‌اند. جریمه مالی بیرانوند و قلعه‌نویی هم هر نفر ۴۰ میلیون تومان است. تازه اسماعیل حسن‌زاده به‌عنوان رییس کمیته انضباطی اعلام کرده که احکام مربوط به این دو بازی هنوز ادامه دارند و احتمالاً جرایم دیگری را در پی خواهد داشت.

البته که بخشی از این رقم‌ها هم در اعتراض‌ و بررسی‌های مجدد استیناف شکسته می‌شوند و تقلیل پیدا می‌کنند اما در مجموع نمی‌توان رقم قابل توجهی که در پس این احکام وارد سازمان لیگ می‌شود را نادیده گرفت.

علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال درباره اینکه این ارقام صرف چه می‌شوند می‌گوید: «این رقم‌ها به طور مستقیم به حساب سازمان لیگ واریز می‌شوند و البته برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، رقم‌ قابل توجهی نخواهد بود. ضمن اینکه همین رقم هم صرف برگزاری مسابقات لیگ می‌شود. همانطور که ما هم در بحث ملی جرایم زیادی را به فیفا پرداخت می‌کنیم و این موضوع خلاف عرف عمومی فوتبال نیست. اتفاقی است که در تمام دنیا رخ می‌دهد و درآمد کمیته انضباطی در همان چرخه فوتبال صرف هزینه‌های ناشی از برگزاری مسابقات می‌شود و در نهایت به خود باشگاه‌ها برمی‌گردد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      دزدی

      پاسخ ها

      • حمیرا نفسش شجاع سیامک علیرضا علی تمام خطم کلام

        افرین

    • تاج کبیر آسیا .چهارفینال دوقهرمانی دو نایب قهرمانی

      صرف تیم حکومتی لنگ میشع.ک قرارداد کلان بابازیکناش میبنده ایقدی کلان ک چشاشونو رو پیشنهادات خارجی میبندن. رسانه ای هم نمیشه قراردادشون .مخفیانه کمکشون میکنن با لابی گری. ازاینور هرسال ده تا بازیکن اصلی استقلالو پول تمدید بهشون نمیدن ک برن بعد پول همونا رو میدن بنجل میارن جاشون. بعد ی مشت شل مغز لنگی ک فهم فوتبالی ندارن میان میگن خیلی پول خرج میکنع دیگ نمیگن بابا ی تیم کامل ازشون رفته پول همونارو دادن بازیکن اوردن واس استقلال. دوما نمیگن چطو تیم لنگ هرسال یکیشونم نمیره چون پول خوبی بهشون میدن بازیکنی ک نمیره هیچ بازیکنم براشون میگیرن کنعانی و احمدزاده و دوتای خارجی ک دارن میان. استقلالو هرسال ازهم میپاشونن ک نیم فصل اولو اع دست بده

      پاسخ ها

      • علی

        شل مغز رو خوب اومدی .. واقعا شل مغزی

    • همفری بوووووگارت

      بخوربخورییه که نپرس
      کی به کیه؟؟
      هاپولی میشه که نپرررررس

    • بدون نام

      همه پولها تو جیب تاج است کی با این پولها فرار کند خدا میداند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج