جاباما
۸۸۴۰۲۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اولین تصاویر رسمی از گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ

تصاویر جدیدی از گلکسی نوت ۱۰ و مدل پرو این گوشی پیش از رونمایی منتشر شده اند که به نظر می رسد بهترین عکس های رسمی این دو مدل تا به امروز هستند.

دیجیاتو: تصاویر جدیدی از گلکسی نوت ۱۰ و مدل پرو این گوشی پیش از رونمایی منتشر شده اند که به نظر می رسد بهترین عکس های رسمی این دو مدل تا به امروز هستند.

اولین تصاویر رسمی از گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ

بر اساس گمانه زنی های قبلی، سامسونگ برای اولین بار قصد دارد دو مدل گلگسی نوت 10 با ابعاد مختلف را روانه بازار کند. تصاویر جدید توسط افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، «رونالد کوانت» در سایت WinFuture و نیز حساب توییتر فردی به نام «ایشان آگاروال» منتشر شده.. وبسایت ورج معتقد است که شک کمی به صحیح بودن آنها وجود دارد و احتمالاً با عکس های رسمی از گلکسی نوت 10 طرف هستیم. کوانت اشاره کرده که تصاویر زیر مربوط به نسخه کوچکتر گلکسی نوت 10 است؛ مدلی که احتمالاً از نمایشگر 6.3 اینچی بهره مند خواهد بود. مدل بزرگتر احتمالاً با نمایشگر 6.7 اینچی و پشتیبانی از 5G همراه خواهد شد.

بر اساس تصاویر نسخه کوچکتر گلکسی نوت 10 (تصاویر بالا)، سامسونگ قصد دارد پرچمدار بعدی خود را در رنگ های مشکی و رنگ جذابی از ترکیب مرواریدی، بنفش و آبی روانه بازار کند. پیش از این مشابه این رنگ را در هواوی پی 30 پرو (بررسی دیجیاتو) شاهد بودیم.

همان طور که پیش از این نیز گمانه زنی شده بود گلکسی نوت 10 از دوربین 3 گانه بهره می برد و در بخش جلویی گوشی شاهد حاشیه های نمایشگر بسیار باریک و حفره دوربین هستیم. علاوه بر این در دو طرف نمایشگر لبه های خمیده به چشم می خورد.

در تصاویر خبری از حسگر اثر انگشت نیست و به همین دلیل احتمالاً این سنسور در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد. در کناره های گوشی هم یک کلید فیزیکی کمتر از مدل های قبلی به چشم می خورد. مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد کلید پاور را کنار بگذارد یا قید استفاده از کلید مربوط به دستیار صوتی بیکسبی را بزند. این تصاویر همچنین گمانه زنی های قبلی در مورد فقدان درگاه 3.5 میلی متری هدفون را تأیید می کنند.

وبسایت WinFuture هچنین این خبر را با تصاویری از گلکسی نوت 10 پلاس (شاید هم با نام پرو) به روز کرده است.

گلکسی نوت 10 در 16 مرداد ماه در بارکلیز سنتر نیویورک معرفی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلام

      گلگسی نوت ۱۰۰۰ هم تولید بشه وقتی مردم عادی نتوانن بخرن به چه درد میخوره

    • بدون نام

      گوشه هاش خیلی تیزه.نوت نه که از این جهت بهتر بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج