۸۸۴۰۹۰
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

دستگیری دو برنج فروش متقلب در تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمپ دو واحد صنفی به دلیل عرضه برنج نامرغوب و تقلبی خبر داد.

ایسنا: رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمپ دو واحد صنفی به دلیل عرضه برنج نامرغوب و تقلبی خبر داد.

سردار علی ذوالقدری دراین باره گفت: در پی شکایت شماری از شهروندان ساکن محدوده غرب تهران در خصوص فروش برنج‌های نامرغوب و تقلبی از سوی یک واحد صنفی، تیمی از کارشناسان نظارت بر اماکن عمومی پلیس با هماهنگی سازمان تعزیرات و مقام قضائی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های کارشناسی پلیس به این واحد صنفی اعزام شدند و تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند، گفت: در بررسی برنج‌های موجود در فروشگاه مشخص شد مالک این واحد صنفی اقدام به فروش برنج غیرایرانی تحت عنوان برنج ایرانی،کرده و گزارش شهروندان از اقدام خلاف قانون کاملاً درست است.

دستگیری دو برنج فروش متقلب در تهران

به گفته ذوالقدری در بررسی از این واحد صنفی بیش از ۶۰۰ کیلوگرم برنج نامرغوب و تقلبی که در کیسه‌هایی با برند ایرانی بسته بندی شده بود کشف و ضبط شد و مالک فروشگاه نیز برای تحقیقات بیشتر به پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ انتقال یافت.

وی همچنین از برخورد با مورد مشابه دیگری در شرق تهران خبر داد و گفت: همزمان در اجرای گزارشی دیگر در شرق تهران نیز مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت یکی دیگر از عرضه کنندگان برنج تقلبی در پوشش برند ایرانی را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در این مورد نیز با شکایت شهروندان ساکن محدوده نظام آباد، مشخص شد که مالک یک فروشگاه در این محله اقدام به فروش برنج ایرانی به قیمت روز کرده اما زمانی که مشتریان برنج‌ها را بررسی کرده اند مشخص شده تنها ۲۰ درصد آن ایرانی و مابقی برنج پاکستانی است که با مشخص شدن این موضوع، بلافاصله تیم عملیاتی این یگان به همراه مأموران تعزیزات حکومتی و کارشناسان اتحادیه بنکداران شهر تهران به محل اعزام و در بررسی‌های انجام شده متوجه شدند که مالک این واحد صنفی تحت پوشش برنج ایرانی، برنج نامرغوب و تقلبی به مشتریانش عرضه کرده است.

ذوالقدری با بیان اینکه با تأیید نظریه کارشناسان اتحادیه و سازمان تعزیرات، برنج‌های مذکور در هر دو واحد صنفی مختلف توقیف شد، گفت: همچنین با دستور مقام قضائی هر دو واحد صنفی به جرم غش در فروش، ارائه برنج تقلبی و فریب مشتریان، پلمپ شده و مالکان متقلب آن نیز دستگیر شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه خر تو خره... هر کسی تو صنف خودش داره خرابکاری میکنه... اینا همون آدم های عادی هستن... ولي مدتیه یاد گرفتن دزدی رو.

    • بدون نام

      کجا متقلب نیست که همین برنج فروش متقلب است ؟

    • بدون نام

      پیش ازاینکه برنج در مقازها برسه در ورودی هر شهری بازرس ویژه باشه جلوه این حرام خوار گرفته بشه تا مردم را گول نزنند ببین روزی چقدر ماشین برنج را می گیرند

    • بدون نام

      چه خوب که پیگیری میکنید، متقلبین را بازداشت و واحدهای آنها را پلمپ میکنید. پس چرا برای ما متضررین کاری نکردید، نمیکنید و نخواهید کرد.
      بابا جان شرکت رامک خودرو، در سال 96 خودرو را با قیمت 104 میلیون تومان، پیش پرداخت 50 میلیون تومان و تحویل 3 ماهه پیش فروش کرده است. حالا پس از 2 سال و نیم دعوتنامه ماشین به قیمت 390 میلیون تومان و وعده 1 ماهه آمده است.
      قسمتان میدهیم به دادمان برسید. یا مسئولین، خبرنگارن، عزیزان سپاه، نیروی انتظامی و . . .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج