۸۸۴۰۹۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

انهدام باند توزیع مواد توهم‌زا در اینستاگرام

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از توفیق پلیس در کشف و انهدام یک باند توزیع کننده مواد توهم زا گل در فضای مجازی و مشخصاً اینستاگرام خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ محمد بخشنده مقام ارشد اجرایی در مقوله مبارزه با مواد مخدر پایتخت عنوان کرد: با حضور هوشیارانه و مدقانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در تمامی شئون جامعه و بویژه فضای مجازی که اینروزها بخشی لاینفک از زندگی مردم شده است تمام حرکات خلافکارانه سوداگران مرگ که به خیال خام خود در فضای مجازی برای خود میتوانند به راحتی فعالیت کر ده بدون اینکه مزاحمتی برایشان پیش بیاید کنترل میشود و در زمان لازم پرسنل تیزبین و مسئولیت پذیر پلیس آنها را رصد و به دام قانون گرفتار مینماید.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ادامه داد: بر اساس این رویه همکاران بنده در معاونت فتای پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب یک تیم حرفه ای و قانون شکن در زمینه توزیع مواد مخدر در بستر اینستاگرام را شناسایی و با اقدامات اطلاعاتی همگی را بدام و از آنان مقدار پنجاه کیلو ۲۸۰ گرم ماده توهم زا گل که از مشتقات ارتقا یافته گیاه شاهدانه هندی که بطور عامیانه همه بنام حشیش میشناسیم کشف و ضبط شد.

وی در خصوص سرکرده باند با هویت فردین که شدیداً از شناسایی خود دچار حیرت شده بود، توضیح داد: خلافکاران مجازی این را بدانند فعالیتهای سوء آنها از دید پلیس پنهان نمی ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسن برشما

    • نویدی از مشهد مقدس

      چرا این مایه فساد و تباهی جوانان کشور را که با حمایت جنایتکار ترین کشور دنیا برای انحراف جوانان طراحی شده را از سر ما و جوانان کم نمی کنید اقای وزیر لطفا با نگاهی کوتاه به فجایع بوجود امده از طریق این برنامه مخرب فکری اساسی به حال جوانان کشور بفرمائید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج