۸۸۴۱۲۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

سرلشکر باقری: انسداد مرزها زمان‌بر است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انسداد مرزها را موضوع مورد توجه نظام دانست و گفت: این کار با توجه به مقدورات و اعتبارات در نظرگرفته شده به خوبی پیش می رود و از آنجا که مرزهای کشور ما طولانی است، انسداد مرزها زمانبر است.

ایرنا: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انسداد مرزها را موضوع مورد توجه نظام دانست و گفت: این کار با توجه به مقدورات و اعتبارات در نظرگرفته شده به خوبی پیش می رود و از آنجا که مرزهای کشور ما طولانی است، انسداد مرزها زمانبر است.

سرلشکر «محمد باقری» صبح امروز پنجشنبه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، از نمایشگاه توانمندی های پلیس استان بازدید و از اقدامات موفقیت آمیز نیروی انتظامی در کشف و برخورد با شبکه های قاچاق و برقراری امنیت، تشکر کرد.

سرلشکر باقری: انسداد مرزها زمان‌بر است

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه این بازدید با مثبت ارزیابی کردن اقدامات، عملکرد و دستاوردهای پلیس در حوزه های انتظامی و مرزبانی خراسان رضوی، گفت: این استان از مهم ترین استان های کشور بوده و امنیت آن حائز اهمیت بسیار است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی عملکرد خوبی در بخش های مرزبانی و انتظامی در این استان داشته و توفیق های زیادی نیز به دست آورده است، تاکید کرد: در حوزه امنیت باید اقدامات رو به رشد و قابل ارتقاء داشته و امروز به پشتوانه حضور مقتدرانه پلیس و هماهنگی و همکاری دیگر نیروهای مسلح، امنیت قابل قبولی وجود دارد.

سرلشکر باقری گفت: اهتمام جدی وجود دارد تا از پلیس پشتیبانی به عمل آید و نیروی انتظامی بتواند به وظایف خود به نحو شایسته و مطلوب عمل کند. وی اظهار داشت: اقدامات نیروی انتظامی در کشف و برخورد با شبکه های قاچاق و برقراری امنیت موفق و حائز اهمیت است اگر چه به لحاظ قرار گرفتن کشورمان در همسایگی نخستین کشور تولید موادمخدر و شرارت های آمریکا، ماموریت های ما از اهمیت و حساسیت های بیشتری در دنیا برخوردار می شود.

سرلشکر باقری در این بازدید که فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از معاونان ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان عالی رتبه ناجا حضور داشتند، گفت: کشور ما خط مقدم مبارزه با موادمخدر است اما با توجه به تحریم های ظالمانه اخیر روند اقدامات با آسیب هایی مواجه بوده که تهدیدات آن متوجه کشورهای اروپایی خواهد بود.

در ادامه این بازدید، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از یگان های نمونه انتظامی و مرزبانی استان خراسان رضوی مستقر در میدان صبحگاه پلیس خراسان رضوی بازدید کرد.

همچنین سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در ادامه از طریق ویدئو کنفرانس در خصوص برنامه ها و اقدامات و طرح های پلیس در هفته بزرگداشت ناجا به ایراد سخن پرداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای باقری شما شروع کنیدجلو دلال های نامردرا که پول ازاقازاده هامیگیرندوقاچاق را روز به روز بیشترمیکنندبگیرید خداکمک میکنه زودمرزها انسدادپیدا میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچقدرهم زمانبرباشه .زودترشروع کنید.که بنفع جامعه میباشدازهرنظر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج