جاباما
۸۸۴۱۲۲
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پیشنهاد ۸میلیاردی تیم قطری به نوراللهی

گویا باشگاه پیشنهادی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی هم به هافبک ملی‌پوش خود ارائه داده، اما با مخالفت احمد نوراللهی مواجه شده است! این بازیکن یک پیشنهاد خوب از یک تیم قطری دارد که حاضر است برای یک فصل رقمی حدود ۸ میلیارد تومان به او بپردازد.

خبرورزشی: هرچند نوراللهی بازیکن آرام، فنی و کم‌حاشیه‌ای است، اما درخواست‌های برخی همبازیانش و همین‌طور پیشنهاد قطری‌ها او را هم هوایی کرده است.

یکی از مشکلات این روز‌های باشگاه پرسپولیس بند‌هایی است که زمان مدیریت قبلی در قرارداد برخی بازیکنان گنجانده شده است. دوستان برای آنکه بازیکنان را راضی به ماندن کنند زیر بار هر تقاضایی رفته‌اند!

یکی از این بازیکنان احمد نوراللهی است. شماره ۸ پرسپولیس که پس از افول در تراکتورسازی و پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی به تیم خودش برگشت و احیا شد.

پیشنهاد ۸میلیاردی تیم قطری به نوراللهی

احمد نوراللهی که تیرماه سال گذشته بعد از یک فصل دوری از این تیم با پشت سر گذاشتن دوران سربازی از نیم‌فصل لیگ هفدهم به جمع شاگردان برانکو اضافه شده بود، با حضور در محل باشگاه و توافق با مسئولان تیم قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

نوراللهی که با پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد داشت، ترجیح داد با توجه به نیاز تیم دو فصل دیگر به کار خود با این تیم ادامه دهد و به این شکل تا پایان فصل بیستم لیگ برتر با این تیم قرارداد بست. با این وجود شنیدیم نوراللهی بندی در قرارداد خود گنجاند که هر زمان پیشنهادی از خارج کشور داشت بتواند با پرداخت مبلغی جدا شود!

حالا شنیده می‌شود همان بند، مشکلاتی برای مدیریت جدید به وجود آورده است. گویا باشگاه پیشنهادی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی هم به هافبک ملی‌پوش خود ارائه داده، اما با مخالفت احمد نوراللهی مواجه شده است! این بازیکن یک پیشنهاد خوب از یک تیم قطری دارد که حاضر است برای یک فصل رقمی حدود ۸ میلیارد تومان به او بپردازد.

راست و دروغش گردن راوی، اما شنیدیم احمد نوراللهی مبلغی حدود ۵ میلیارد تومان از پرسپولیس خواسته است!

به نظر می‌رسد درخواست ۴۰۰ هزار دلاری بشار رسن از پرسپولیس و قرارداد دلاری خارجی‌ها دردسر جدیدی برای مدافع عنوان قهرمانی به وجود آورده است.

البته با شناختی که از نوراللهی داریم خوب می‌دانیم او بازیکن آرام، فنی و کم‌حاشیه‌ای است، اما به هرحال درخواست‌های برخی همبازیانش و همین‌طور پیشنهاد قطری‌ها او را هم هوایی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوسنده کیسه کش

    • بدون نام

      خله! برو قطر حالشو ببر بدبخت! هم پول گنده، هم دلار، هم...!

    • بدون نام

      نورالهی بازیکن خوبی هست الکی براش حاشیه درست نکنید

    • بدون نام

      با شناختی که از احمد نواللهی دارم...بس کنید این مسخره‌بازیتون،لنگ حکومتی

    • تاج کبیر آسیا .چهارفینال دوقهرمانی دو نایب قهرمانی

      همه بازیکنان لنگ بالای هشت ملیارد دارن میگیرن. فقط کافیه رسانه ای بشن

    • علوی

      حالا تو هوا رفتی سراغ یه بازیکنی که اصلا زیاده و حاشیه ای هم نیست اما ای کاش در مورد قرارداد سه میلیون دلاری شیخ دیاباتی و تبدیل این پول به ریال هم می نوشتی و از قرارداد وریا غفوری و همچنین حسین حسینی هم اشاره ای میکردی نه اینکه تا دیدی احمد رفته تو باشگاه از خودت داستان حاشیه ای واسه پرسپولیس بسازی تا مثلا افکار عمومی را از ریخت و پاش های دلاری تیم حکومتی استقلال منحرف کنی #نشریه_آبی

    • علوی

      حالا خریدهای پرسپولیس هم معلومه و همچنین پولی که این مدیریت به آقای گلش داده که صداش در اومده و میخواد از کمی قرارداد بره ولی چرا در مورد پول استراچونی و شیخ دیباتی و وریا و حسینی و وزارت امور خارجه و سفیر ایران در کرواسی و پول پرپئیچ و بسیج تمام وزارتخونه ها در مورد بچه لوس وزارت خبری تا کنون منتشر نکردی؟

    • بدون نام

      بار شفاف سازی شود بازی کنان پرسپولیس هر کدامشون بالای شش میلیارد تومان قرارداد بسته ان پرسپولیس کثیف ترین تیم تاریخ ایران است

    • علوی

      احمد زیاده خواه نبوده و نیست لطفا یا سند بیار یا دنبال منحرف کردن افکار عمومی در مورد چاه نفت استقلال و بسیج کل حکومت در مورد پرپئیچ نباش راستی شیخ دیاباته چند میلیون دلار بست؟از دلارهای نفتی تیم محبوبت چرا حرف نمیزنی؟

    • امیر حسین

      لطفا خواهشا یه قانون بذارین بازیکنامون نتونن توی کشورهای آسیایی بازی کنن.فقط با دادن پیشنهادات بالا تیمهایی که ساخته شدن برای موفقیت تو آسیا و لیگ رو،کامل از هم میپاشن.بیشترین ضرر رو هم تیمهای پرسپولیس و استقلال کردن و منفعتش فقط برای کشورهای منطقه هست.ضمنا بازیکنهامون رو هم از ریتم میندازن و دچار افتشون میشن.خیلی کم پیش اومده بازیکنی اونجا بازی کنه و کماکان آماده بمونه

    • محمد جمشیدی

      اعتراف سر دبیر روزنامه خبر ورزشی :
      حمایت از استقلال یکی از ارکان غیر قابل تغییر سیاست های روزنامه خبر ورزشی است!!!
      اینقدری که خبرورزشی به گردن کیسه کشا حق داره، شیشتقلال جوان نداره

    • مصطفی

      بره خب بهتر هم پول بیشتر میگیره هم پرسپولیس پول میرسه هم ترافیک هافبکها کم میشه ، با پولش مهاجم خوب بخرن ، حقشه پول بیشتر واسه آیندش بگیره

    • بدون نام

      خبرورزشیه دودوزه باز حقیر بشین سرجات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج