۸۸۴۱۵۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

جام قهرمانی غرب آسیا بدون پرافتخارترین تیم ایران

براساس اعلام فدراسیون فوتبال عراق، عربستان سعودی تاییدیه خود را به منظور حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال غرب آسیا ارسال کرده است و با توجه به اعلام اسامی تیم ها، نامی از ایران به عنوان پرافتخارترین تیم این تورنمنت به چشم نمی خورد.

خبرگزاری ایرنا: براساس اعلام فدراسیون فوتبال عراق، عربستان سعودی تاییدیه خود را به منظور حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال غرب آسیا ارسال کرده است و با توجه به اعلام اسامی تیم ها، نامی از ایران به عنوان پرافتخارترین تیم این تورنمنت به چشم نمی خورد.

عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق در مصاحبه با شبکه السومریه اظهار داشت: فدراسیون فوتبال عربستان نامه تاییدیه حضور خود را در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا که آگوست سال جاری در اربیل و کربلا برگزار می‌شود، ارسال کرده است.

وی در ادامه افزود: عربستان فهرست اعضای کاروان خود را ارسال کرده و در سوی مقابل ما ویزای آنان را طی چند روز آینده صادر می‌کنیم. این تورنمنت با شرکت ۹ تیم در ۲ گروه برگزار می‌شود که در گروه اول تیم‌های عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن و در گروه دوم اردن، عربستان، کویت و بحرین حضور دارند.

این رقابت‌ها از دوم تا ۱۴ آگوست در شهرهای اربیل و کربلا برگزار خواهد شد. فدراسیون فوتبال غرب آسیا WAFF که مسئول برگزاری این تورنمنت است اولین دوره این رقابت‌ها را در سال ۲۰۰۰ با حضور تیم‌های سوریه، اردن، عراق، فلسطین، لبنان و تیم‌های میهمان قزاقستان و قرقیزستان و البته ایران که یکی از اعضای اصلی آن بود، برگزار کرد.

ایران که با چهار بار قهرمانی پرافتخارترین تیم این تورنمنت محسوب می‌شود از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ به عنوان یکی از اعضای مؤسس این فدراسیون و تورنمنت بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صدای مردم

      چرا ایران شرکت نمیکنه؟ اگه کسی میدونه بگه. جریان چی شد ک از سال 2014 نتونست شرکت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران از 2014 از منطقه غرب آسیا جدا شد و به منطقه آسیای میانه ملحق شدکه شامل ازبکستان،ترکمنستان،تاجیکستان،قرقیزستان،افغانستان و ایران هست

    • بدون نام

      بازم از مردم به زور بگیرید بدین به عراقی ها این همه بهشون کمک کردین ورزشگاه بسازن و هزاران چیزه دیگه ؟؟؟؟؟چقدر راحت ایران رو گذاشتن کنار عربستان سعودی ترو ریست رو انتخاب کردن واقعا خجالت اوره

      پاسخ ها

      • حمید

        چرا ما ایرانیها اینقدر زود وبدون تحقیق و تفکر درمورد هرمسئله ای تصمیم میگیریم و نظرمیدیم ایران دیگر جزو غرب آسیا نیست چون با تقاضای خودایران به آسیای میانی اضافه شده ودیگردرغرب آسیا شرکت نمیکند درضمن فدراسیون آسیا تعین میکند چه کشوری شرکت کند یا نه وعراق به رسم میزبانی باید به کشورهای مورد نظرفدراسیون آسیا دعوت نامه بفرستد

    • فوتبالی

      بهتر که شرکت نمیکنیم,چون هیچ دست اوردی برایمون نداره.تا باشد اونا دنبال بازی کردن با ما باشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج