جاباما
۸۸۴۲۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افت شدید قیمت گرت بیل

قیمت گرت بیل در یک سال گذشته به‌شدت کاهش یافته است. طبق اعدادی که سایت ترنسفرمارکت منتشر کرده، ارزش بیل در حال حاضر ۶۰ میلیون یورو است، و او حالا به جای آن که دومین بازیکن ارزشمند رئال باشد، به رده چهارم رسیده است. او هم‌قیمت ایسکو، مارکو آسنسیو، لوکا یوویچ، تونی کروس و کاسمیرو است.

فوتبالی : قیمت گرت بیل در یک سال گذشته به‌شدت کاهش یافته است. طبق اعدادی که سایت ترنسفرمارکت منتشر کرده، ارزش بیل در حال حاضر ۶۰ میلیون یورو است، و او حالا به جای آن که دومین بازیکن ارزشمند رئال باشد، به رده چهارم رسیده است. او هم‌قیمت ایسکو، مارکو آسنسیو، لوکا یوویچ، تونی کروس و کاسمیرو است.

ارزش بیل پس از گل برگردان بسیار زیبایی که در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ زد، به ۹۰ میلیون یورو افزایش پیدا کرد. اما فصل اخیر برای او و باشگاه خوب نبود و حالا قیمت این بازیکن پنجاه درصد کاهش داشته و طبق آمار تخمینی ترنسفرمارکت، به ۶۰ میلیون یورو رسیده است.

افت شدید قیمت گرت بیل

تنها بازیکن رئال که قیمتش بیشتر کاهش یافته، مارسلو است که ارزش او از 60 میلیون یورو به تنها 25 میلیون یورو رسیده است.

نکته جالب آن است که بیل هنوز به 30سالگی نرسیده است، در حالی که سه بازیکنی که بیش از همه افت ارزش داشته‌اند، یعنی مارسلو، دیه‌گو کاستا و الکسیس سانچز، همه از 30سالگی عبور کرده‌اند.

همچنین عملکرد بازیکن در طول فصل تاثیر بسیاری روی محاسبات ترنسفرمارکت دارد، و به این ترتیب قیمت بیل که تنها در 48 درصد دیدارهای زیر نظر زین‌الدین زیدان بازی کرده، کاهش یافته است. او در سه بازی پایانی فصل برای رئال مادرید حتی در لیست تیم هم قرار نگرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج