جاباما
۸۸۴۳۷۰
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

جاده‌های البرز پر ترافیک است

راه‌های استان البرز از جمله جاده کرج – چالوس و آزاد راه قزوین – کرج در روز جمعه بیست و یکم تیرماه دارای بار ترافیکی است.

خبرگزاری ایرنا: راه‌های استان البرز از جمله جاده کرج - چالوس و آزاد راه قزوین - کرج در روز جمعه بیست و یکم تیرماه دارای بار ترافیکی است.

رئیس پلیس راه البرز در این باره اعلام کرد که بار ترافیکی در مسیر جاده کرج - چالوس از ابتدای میدان امیر کبیر تا کیلومتر هشت است.

در آزاد راهی نیز در مسیر جنوبی آزاد راه قزوین - کرج بار ترافیکی وجود دارد که پیش بینی می‌شود با توجه به نصب عرشه در این مسیر ترافیک تا ساعت ۱۳ ادامه داشته باشد.

رضا گودرزی اظهار داشت: رانندگان با توجه به اوج ترافیک، برای پیشگیری از حوادث به نکات ایمنی بیش از پیش توجه کنند ضمن آنکه مأموران پلیس راه در تمام محورهای ارتباطی استان مستقر هستند.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

روزانه به طور متوسط بیش از ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در راه‌های البرز تردد می‌کنند که حدود ۲۰ هزار تردد در جاده کرج - چالوس و بقیه در آزادراه‌های این استان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا این خبرهای ترافیک مخصوصا شمالو ننویسید مردمو تحریک میکنه که برن شمال

    • بدون نام

      البرز رو با مهاجرت بی رویه و ساخت و سازهای با تراکم بالا و تخریب باغها و فضای سبز و ترافیک سنگین جاده های اطرافش نابود کردین

    • بدون نام

      البرز رو با مهاجرت بی رویه و ساخت و سازهای با تراکم بالا و تخریب باغها و فضای سبز و ترافیک سنگین جاده های اطرافش نابود کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج