۸۸۴۳۸۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

علم‌الهدی: از ولنگارها خواهش می‌کنم باحجاب شوند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: از بعضی خواهران که حالت ولنگار دارند، خواهش می‌کنم اگر به هیچ جهت توجیه نمی‌شوید به دلیل عشق فاطمه(س) با حجاب شوید.

خبرگزاری ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: از بعضی خواهران که حالت ولنگار دارند، خواهش می‌کنم اگر به هیچ جهت توجیه نمی‌شوید به دلیل عشق فاطمه(س) با حجاب شوید.

علم‌الهدی: از ولنگارها خواهش می‌کنم باحجاب شوند

حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی:

* از بعضی خواهران که حالت ولنگار دارند، خواهش می‌کنم اگر به هیچ جهت توجیه نمی‌شوید به دلیل عشق فاطمه(س) با حجاب شوید. وقتی خیمه‌های نوه‌های فاطمه(س) را آتش زدند اول که عمه آمد گفتند عمه حجاب بیاور که خودمان را از نامحرم حفظ کنیم. اگر اهل منطق نیستید به عشق فاطمه(س) باحجاب شوید. امروز دشمن روی بی‌حجابی زن‌های ما حساب کرده است. من با استفاده از حضور فرمانده ناجای کشور وظیفه می‌دانم از طرح اخیر آنها تشکر کنم.

* حجاب یک واقعیت است. انگلیس وقتی رضاخان را در خط براندازی اسلام مستقر کرد در مقام براندازی دین دو کار کرد و می‌خواست روحانیت و حجاب را از بین ببرد. دید همان نقشی که روحانیت دارد حجاب هم در اعتلای اسلام دارد . در جامعه‌ای که زنان با حجاب هستند، جوان دیندار بار می‌آید اما در جامعه‌ای که زنان بی‌حجاب باشند این مساله باعث می‌شود دین از جوان گرفته شود.

* یک انحرافی در پندار عده‌ای پیش آمده و فکر می‌کنند حادثه گوهرشاد در خصوص مبارزه با کلاه پهلوی بود و البته مرحوم احتشام در این جمع کلاه پهلوی را برداشت و پاره کرد و گفت همه مظاهر این فرهنگ غلط را می‌خواهم از بین ببرم؛ اما قیام مردم برای مبارزه با کشف حجاب بود چرا چندی قبل آن پادشاه افغانستان در ترکیه زنش را کشف حجاب کرده بود و می‌خواست از خراسان به افغانستان برود و وقتی به سبزوار رسید مردم این شهر اجازه ندادند یک فاسق از شهر آنها عبور کند.

* انگلیس وقتی رضاخان را در خط براندازی اسلام مستقر کرد در مقام براندازی دین دو کار کرد و می‌خواست روحانیت و حجاب را از بین ببرد. دید همان نقشی که روحانیت دارد حجاب هم در اعتلای اسلام دارد . در جامعه‌ای که زنان با حجاب هستند، جوان دیندار بار می‌آید اما در جامعه‌ای که زنان بی‌حجاب باشند این مساله باعث می‌شود دین از جوان گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج