۸۸۴۴۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امام‌جمعه لواسان: دیوارهای باستی برداشته شود

امام جمعه بخش لواسانات تأکید کرد: برداشتن گیت شهرک باستی هیلز یک قدم به جلو بود اما دیوارهای بلند اطراف شهرک و اطراف ویلاها نیز باید برداشته شود چرا که غیرقانونی است.

ایرنا: حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه لواسانات از توابع شهرستان شمیرانات ضمن تشکر از شهرداری و رئیس حوزه قضائی لواسان افزود: برداشته شدن گیت باستی نشان داد فریادهای عدالت خواهانه جواب می‌دهد و حرکت مؤمنانه بی نتیجه نمی‌ماند، اگر چه برخی سعی دارند خودشان را بیخیال نشان دهند.

وی تأکید کرد: این گام‌های اولیه است و مشکل باید از ریشه برطرف شود و برای این اقدام نیز نیاز است ریشۀ تخلفات و فسادها شناخته و خشکانده شود.

خطیب جمعه لواسانات خاطرنشان کرد: باید با تبعیض‌ها مقابله شود، کسی نتواند قانون‌فروشی و قانون گریزی کند و واسطهٔ شر شود. قوانین شفاف و دقیق وضع شوند و نظارت روی مجریان هم شفاف و دقیق باشد.

امام‌جمعه لواسان: دیوارهای باستی برداشته شود

لواسانی اذعان داشت: البته شنیده‌ام که کارگروه رئیس قوۀ قضائیه ریشه‌ای مسائل را بررسی می‌کنند و حتماً به خواست خدا به نتایج خوبی هم رسیده یا می‌رسند. پس ما هنوز منتظر خبرهای خوب هستیم تا نوبت اقدام مجلس و دولت برسد که آنها نیز وظیفۀ سنگینی دارند.

وی ضمن بیان اینکه گزارش رسیده عصر دیروز فردی قصد حمله به یک خانم چادری را در لواسان داشته ابراز کرد: نیروی انتظامی به موقع وارد عمل شده و فرد متخلف در بازداشت به سر می‌برد اما این نشان می‌دهد اگر در دین تسامح کنیم دشمن بیکار نمی شیند و جریانات دوران رضاشاه و کشف حجاب تکرار می‌شود.

خطیب جمعه لواسانات تأکید کرد: در شرایط کنونی مذاکره با آمریکا به هیچ عنوان به صلاح نیست و مقاومت فعالانه سبب به زانو در آمدنشان خواهد شد، و دشمنی دشمن ما نفس‌های آخر را می‌کشد، اگر بر عهد خود بایستیم و نترسیم.

بخش لواسانات به مرکزیت شهر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع، و ساخت و سازهای غیرمجاز آن در سال‌های اخیر بسیار خبرساز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج