جاباما
۸۸۴۴۴۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«تگزاس ۲» در مرز ۲۰میلیارد تومان

گیشه سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت، محل رقابت فیلم‌های جدی از جمله «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» با کمدی‌های «تگزاس۲»، «زهرمار»، «ایکس لارج» و «ما همه با هم هستیم» بود.

خبرگزاری فارس: در هفته‌ای که گذشت، اگر چه دو فیلم «شبی که ماه کامل شد» و «سرخپوست» به صدرنشینی در گیشه سینماها ادامه دادند و از ابتدای هفته تا پایان روز گذشته (پنجشنبه ۲۰ تیرماه) آخرین ساخته نرگس آبیار یک میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان فروخت. دومین فیلم با فروش میلیاردی در این هفته، دومین اثر نیما جاویدی بود که یک میلیارد و ۱۱ میلیون تومان بلیت‌فروشی داشت.

«تگزاس ۲» با ۷۷۰ میلیون تومان، «زهر مار» با ۵۹۳ میلیون تومان، «ایکس لارج» با ۵۲۸ میلیون تومان و «ما همه با هم هستیم» با ۵۳۴ میلیون تومان در رتبه‌های بعدی پرفروش‌های این هفته قرار دارند.

بنابراین فروش ۴ فیلم کمدی مذکور در هفته جاری با مبلغ ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان فقط اندکی از فروش دو فیلم جدی «شبی که ماه کامل شد» و «سرخپوست» با مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان بوده است.

در مجموع، تا کنون «تگزاس ۲» با ۱۹ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان در صدر گیشه قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امشب از مرز ۲۰ میلیارد تومان عبور کند.

فروش کلی «شبی که ماه کامل شد» هم به ۱۲ میلیارد و ۹ میلیون تومان رسیده است. «سرخ‌پوست» با ۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان و «ما همه با هم هستیم» با ۹ میلیارد و ۷۱ میلیون تومان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

دو فیلم جدید «زهر مار» و «ایکس لارج» به ترتیب ۲ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان و یک میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان فروش داشته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج