جاباما
۸۸۴۵۷۸
۸۷ نظر
۵۰۰۴
۸۷ نظر
۵۰۰۴
پ

ایران از لیگ ملت‌های والیبال حذف شد

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در فینال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ مغلوب برزیل شد تا پرونده شاگردان کولاکوویچ در این دوره از مسابقات بسته شود.

خبرگزاری مهر: شاگردان ایگور کولاکوویچ که با کسب نتایج قابل قبول در مرحله مقدماتی و قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی، امیدها برای قرار گرفتن روی سکو را افزایش داده بودند، روز جمعه در نخستین دیدار مرحله نهایی که به میزبانی شیکاگو آمریکا برگزار می‌شود، برابر لهستان ۳ بر یک شکست خورد.

ملی پوشان ایران برای صعود به مرحله نیمه نهایی و قرار گرفتن روی سکو بامداد امروز شنبه به مصاف تیم قدرتمند و عنوان دار برزیل رفتند و در پایان با نتیجه سه بر دو مغلوب شدند و از صعود به نیمه نهایی بازماندند.

ضعف داوری در ست پنجم این بازی، تاثیرگذار بود و در حالی که بازی می توانست ۹ بر ۷ به سود ایران شود، داور خطای بازیکن برزیل را اعلام نکرد و هم امتیاز را از شاگردان کولاکوویچ گرفت و هم بازیکنان ایران به خصوص کاپیتان معروف را عصبی کرد به طوری که بعد از آن بازیکنان کشورمان نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

ایران از لیگ ملت‌های والیبال حذف شد

پیش از این تیم‌های ملی والیبال لهستان، آمریکا و روسیه صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کرده بودند.

ست اول؛ ایران ۲۰ - برزیل ۲۵

جدال حساس دو تیم در شرایطی آغاز شد که هر دو تیم با شکست برابر لهستان شانس صعود خود به نیمه نهایی را در پیروزی در این دیدار جستجو می‌کردند و به همین خاطر بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود. شاید به همین خاطر بود که دو تیم تا امتیاز ۵ مساوی با یکدیگر پیش رفتند اما از این امتیاز به بعد برزیل فاصله زیادی با ایران گرفت.

طلایی پوشان برزیل که از تجربه بالایی برخوردار بودند از ناهماهنگی و بهم ریختگی ایران در دقایقی از ست نخست استفاده کردند و ۱۵ بر ۹ پیش افتادند اما در ادامه ایران شرایط بهتری پیدا کرد و با گرفتن چند امتیاز پیاپی خود را به حریف نزدیک کرد و وقت دوم استراحت فنی ۱۶ بر ۱۴ به سود برزیل به پایان رسید.

در ادامه ایران تلاش کرد فاصله را با حریف کم کند و تا امتیاز ۱۹ بر ۱۸ هم پیش رفت اما در امتیازات پایانی بازهم این برزیل بود که بهتر عمل کرد و با فاصله گرفتن از ایران ست نخست را ۲۵ بر ۲۰ به سود خود خاتمه داد.

ایران از لیگ ملت‌های والیبال حذف شد

ست دوم؛ ایران ۲۳ - برزیل ۲۵

ملی پوشان ایران ست دوم را هم مانند دست نخست با رقابتی نزدیک آغاز کردند و پا به پای برزیل پیش رفتند اما از امتیاز ۵ به بعد کمی عقب افتادند و حریف وقت اول استراحت فنی را برد. با این حال در ادامه شاگردان ایگور پا پس نکشیدند و برخلاف ست اول اجازه ندادند فاصله زیاد شود.

ایران از لیگ ملت‌های والیبال حذف شد

بازیکنان ایران برای نخستین بار در این ست در امتیاز ۱۵ از حریف پیش افتادند اما بازهم این برزیل بود که وقت استراحت فنی دوم را به سود خود خاتمه داد. اما رقابت نزدیک در شروع بازی ادامه پیدا کرد و ایران ۱۷ بر ۱۶ از حریف پیش افتاد.

در ادامه کار برای دو تیم نزدیک پیش رفت و حتی ایران دو امتیاز هم از حریف پیش افتاد و زودتر به امتیاز ۲۱ رسید اما بازهم این برزیل بود که به امتیاز ۲۵ رسید و ست دوم را هم ۲۵ بر ۲۳ به سود خود خاتمه داد تا در آستانه پیروزی قرار بگیرد.

ست سوم؛ ایران ۲۶ - برزیل ۲۴

ایران ست سوم را با تمرکز و قدرت بیشتری آغاز کرد و در دفاع روی تور نیز به مراتب بهتر از دو ست اول عمل کرد و توانست در طول ست سوم برتری برابر برزیل را حفظ کند. ملی پوشان کشورمان که در این ست از حریف پیش افتاده بودند این برتری را با ۲۱ بر ۱۸ حفظ کردند و تلاش برزیلی ها هم نتوانست مقابل انگیزه انها برای بازگشت به بازی بایستد.

شاگردان کولاکوویچ که آخرین شانس خود برای رسیدن به نیمه نهایی را در پیروزی برابر حریف نامدار می دیدند در ادامه اسیر حملات دقیق و قدرتمند برزیل شدند و چند امتیاز پیاپی را از دست دادند تا حریف این فرصت را پیدا کند که در امتیاز ۲۲ کار را به تساوی بکشاند. این در حالی بود که ایران سه امتیاز از حریف پیش افتاده بود.

سه امتیاز پایانی در اوج حساسیت پیگیری شد که ابتدا ایران پیش افتاد اما برزیل کار را به تساوی کشاند. ایران با رسیدن به امتیاز ۲۴ در آستانه پیروزی در این ست قرار گرفت اما حریف پا پس نکشید و دو تیم در این امتیاز مساوی به کار ادامه دادند که ایران بازهم پیش افتاد و در امتیاز پایانی کار به ویدئوچک رسید که داور رای به ایران داد تا ملی پوشان کشورمان این ست را ۲۶ بر ۲۴ ببرند و کار به ست چهارم کشیده شود.

ایران از لیگ ملت‌های والیبال حذف شد

ست چهارم؛ ایران ۲۵ - برزیل ۲۰

هر چند برزیل در طول این دیدار سرویس هایش را با کمترین خطا و اشتباه زد، در مقابل شاگردان ایگور سرویس های زیادی را از دست دادند. نمونه این اتفاق در ست چهارم به دفعات دیده شد تا شانس پیروزی آسان از ایران گرفته شود. با این حال این ست هم نزدیک و پایاپای در جریان بود و تیم ها در اکثر امتیازات مساوی پیش رفتند.

ایران از لیگ ملت‌های والیبال حذف شد

البته بعد از وقت فنی استراحت اول برزیل سعی کرد فاصله اش را زیاد کند اما ملی پوشان ایران در امتیاز ۱۵ خود را به حریف رساندند و حتی دو امتیاز هم از حریف پیش افتادند. کار خوب بازیکنان ایران در ادامه نمود بیشتری پیدا کرد و با عبور از امتیاز ۲۰ توانستند اختلاف با برزیل را زیاد کنند و با پیشی افتادن در امتیاز ۲۳ بر ۱۹ شانس خوبی برای پیروزی در این ست پیدا کنند. ملی پوشان کشورمان این برتری را حفظ کردند و در پایان ۲۵ بر ۲۰ ست چهارم را بردند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم؛ ایران ۱۰ - برزیل ۱۵

بازی در ست پنجم در حساس ترین شرایط ممکن آغاز شد و ادامه پیدا کرد. تصمیم نادرست داور باعث شد تا امتیاز 8 بر 8 در تابلو ثبت شود. عصبی شدن سعید معروف به خاطر همین تصمیم، یک کارت زرد را برای او به دنبال داشت.

ایران از لیگ ملت‌های والیبال حذف شد

برزیلی‌ها با تسلط و آرامش بر خلاف بازیکنان ایران به بازی ادامه دادند و نتیجه همین آرامش نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به سود برزیل و صعود آنها به جمع ۴ تیم برتر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا

      اه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتر

      • علی هابیلی

        بدنبود

      • آدولف هیتلر

        همیشه ایرانی ها باید داد و بیداد کنند جنجال بپا کنند اعتراض کنند اخر هم تیممون رو ببازونند حسرت به دل موندیم یبار یه تیم ملی بازی داشته باشه جر و بحث و دعوا نکنن کوبیاک حق داره والا همش بیخیال بازی میشیم فقط میخوایم با داد زدن زورمون رو نشون بدیم

    • بدون نام

      همش تقصیر موسوی بود.تیمو به باد داد

      پاسخ ها

      • علی

        میگم شما هم کلیک کردی رو موسوی هاااااا!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اینا بغیر باختن هنر دیگه ای ندارن
      نتیجه مشخصه
      3-0 بنفع برزیل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با غیرت برو قهرمان کن ایرانو

      • javad heidari

        لعنتی تو که انقد خوبی برو تو میدون تیمو برنده کن

      • بدون نام

        تو خودت مثلا چه هنری داری؟؟؟؟؟ چه افتخاری واسه مملکت کسب کردی؟؟ بجز اینکه مثل آدمای تنبل فقط غر زدی. آفت این مملکت ادمایی مثل شماست.

      • بدون نام

        واقعا بعیده که ایرانی چشمشو به همه زحمات بچه های تیم ببنده و فقط غر بزنه. پای گود نشستی و میگی لنگش کن

      • بدون نام

        باشعور الان جزء ۵تیم اول دنیاقرار گرفتن این باخته

    • بدون نام

      این بی غیرتها رفتن تور انگار آقای غفور و فیاضی آفت همه سرویسهاشو زدن به تور ست دوم فیاضی باعث باختمون شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه سری بی هنر مثل تو فقط نق میزنن

      • بدون نام

        یه کم آهسته تر هم وطن

      • بدون نام

        اون احمق هایی که میگن دست بچه ها درد نکنه
        یادشون باشه که لهستان با تیم جوانانش ما رو برد
        و رفت نیمه نهایی

    • بدون نام

      خیلی جالبه سرعتی زنامون بیشتراز 20 سانت پرش ندارن بیشتر توپهاشونم زدن به طور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی هنر تویی که توعمرت ورزش نکردی، من سابقه 32 سال دوچرخه سواری دارم هنوزم دارم دوچرخه سواری میکنم روز بوده 12 ساعت تمرین کردم،حالا هنر شماها که میایید از یه سری بی عرضه که موقع باخت نیششون نا بناگوش بازه دفاع میکنید چیه؟؟؟؟

    • بدون نام

      عيب نداره خسته نباشين
      همينكه جزو ٦ تا تيم بودين خيلي خوبه
      ما توقعمون بالا رفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم.توقع مارو بردن بالا.دمشون گرم.عااااالی بود

      • بدون نام

        والا بخدا،دستشون درد نکنه تاهمینجا هم عالی بود

    • الهه

      لعنت به این سرمربی که هم در دور گروهی هم امروز باعث باخت ایران روبروی برزیل شد. امسال ایران راحت میتونست به جمع 4 تیم برتر صعود کند اگه فقط یه سرمربی درجه دو داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگو الهه جون

    • بدون نام

      نکنه انتظار داشتید بااون مربی بااون کاپیتان با بازیکن متزلزل و ثباتی مثل امیر غفور قهرمانم بشید؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • امیر حسین

        اتفاقا غفور بهترین بازیکن ایرانه.اگر ۴تا دیگه مثل غفور داشتیم انقد راحت باخت نمیدادیم.بنظر من موسوی و فیاضی و عبادی پور خیلی بد بودن دور نهایی.معروف هم گاهی اوقات با انتخابهای اشتباه برای پاس تیمو به خاک سیاه کشوند.معروف یا خیلی خوبه یا تو لحظات حساس به بدترین شکل با انتخاب اشتباه برای پاس تو موقعیت بدی قرار میده تیمو

    • mb

      عملا سعید معروف بعد از گرفتن کارت زرد بازیرو ول کرد یکی نیست بهش بگه اگه نمیتونی تمرکز کنی بگو مربی تعویضت کنه.ولی باز دمه همشون گرم که جلوی غول های برزیلی اینجوری بازی کردن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معروف گاو نه من شیره که شیر میده ویدفعه پا میزنه ومیریزه

      • آدولف هیتلر

        همش دعوا همش اعتراض بجای بازی باید شخصیت یاد داد به ابنا

    • بدون نام

      نمیدانم در ست پنجم چه اتفاقی افتاد که بعد از تعویض زمین در امتیاز ۵-۸مادرجازدیم وتا پایان ما ۲ امتیاز گرفتیم وبرزیل ۱۰ امتیاز...بنظر من روی تیم باید از نظر روحی روانی خیلی بیشتر کار بشه ...اگر یادتون باشه در بازی قبلی با برزیل در ایران هم در بازی که استحقاق برد داشتیم راحت باختیم.

      پاسخ ها

      • امیری

        خسته نباشن،باغث افتخارات،انشالاه دوربعدمدال هم میگیریم،عشق هست تیم والیبال

    • بدون نام

      حیف شد واقعا.. داور ناداوری کرد!

      پاسخ ها

      • Mustafa salimi

        نه بابا..راس میگی....
        اگه داور نبود ایرانی جماعت چه بهانه ای واسه باختای ورزشی داشتتتتت...!!

    • سید ابوالفضل طباطبایی

      آفرین بچه ها عالی بودید ' شما افتخار ما و ملت هستید .

    • موسوی

      اقای فیاضی عامل اصلی شکست بوده.دیشب و امشب واقعا فیاضی تیم را با خراب کردنش ،میبازون.سرمربی هم انگار تو باع نبوده.کاش فیاصی اصلن نبود و ایران ۵ نفره بازی میکرد.

    • روحی

      داور تو ست اخر خیلی بد قضاوت کرد مخصوصا موقعی که توپ تو زمین ما بود...ولی امتیازی رو به ما نداد...همون باعث شد که شرایط روحی تیم بهم بریزه و ما خوب نتونستیم ادامه بدیم...به داور باختییییییییم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهانه های عصر حجری کافیه اخوی

      • روحی

        بهانه چیه...واقعا اون صحنه اشتباه سوت زد

    • R

      مربی ایران یه ابلحه به تمام معناست

      پاسخ ها

      • امیر حسین

        خخخخخخ.ابله تویی که هنوز املای این کلمه رو بلد نیستی!!!!

      • بدون نام

        درستش عبلحه

    • بدون نام

      خيلي خيلي حيف شد
      چون خيلي زحمت كشيدن
      و الانم بايد از چندتا بي فرهنگ قدرنشناس فحش بخورن

    • عشق وجزا

      بجهنم که حذف شد ما داریم از فقر وگرسنگی میمیریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا همه جا کامنتای چرت و پرت میزارین

      • حمیرا نفسش شجاع سیامک علیرضا علی تمام خطم کلام

        والیبال چه ربطی به گرسنگی تو داره

    • سید حسام پوراشرفی

      طبق معمول:هیچی از ارزش های ما کم نمیشه

    • بدون نام

      بررسي شود به خاطر تنشهاي اخير با آمريكا و غرب، امپرياليسم جهاني و در راس آن آمريكا چه خدعه اي بكار برد و چه نيرنگي زد كه باعث حذف ايران شد!!

    • عیسی زاده محمود از زراکی استان گیلان

      از نظر من بچه ها قهرمان جهان هستند خسته نباشید

    • عیسی زاده محمود از زراکی استان گیلان

      از نظر من بچه ها قهرمان جهان هستند خسته نباشید

    • عیسی زاده محمود از زراکی استان گیلان

      خسته نباشید

    • زهرا

      خیلی زحمت کشیدن. واقعا میجنگیدن. البته مسلما سرویسهاشون خیلی باید بهتر میبود. به هرحال ما ازشون ممنونیم. خدا قوت.

    • بخشی

      ای کاش این قدر که بیدار موندینو به والیبال نگاه کردین یه نماز شبهم میخوندین شایددشاید

    • سامورایی

      ممنون از تیم ملی ایران.
      خیلی زحمت کشیدن.خسته نباشید.
      نیازی به کارشناسی بازی نیست.
      تو تموم رشته های ورزشی بعد از حذف و تز کارشناسی بازی ها،هیچ کارشناسی مثبت صورت نگرفته.غیر از اینکه بقیه تیم ها بهتر بازی کردن.
      واقعا خسته نباشید ای تیم ملی..
      ای قربون درد هاتون برم،که هیچ مدیری عرضه درک تون رو نداره.

    • بدون نام

      فقط ادعا داریم

    • نوذر فخری

      دمشان گرم خیلی خوب بودن با تمام غولهای .الیبال دنیا همگر.ه شدن

    • محمود

      سلام هرچند دردورمقدماتی معروف بهترین پاسور شد دربازی که من مقابل لهستان دیدم بعدترین پاسور وناهماهنگ ترین پاسور معروف بود علت باخت مقابل لهستان هم معروف بود

    • m

      خسته نباشن دمشون گرم همین که تا اینجا اومدن جای تشکر ازشون داره

    • بدون نام

      خوش بحال خودم که وقتم رو تلف نکردم و حساب خوابیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لوس عنتر

    • بدون نام

      خداقوت بده به بچه ها زحمت کشیدند

    • 666666

      دنبال مقصر چی هستن؟ایران جنبه قهرمانی و شخصیت روی سکو رفتن رو نداشت..خلاص

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پولشو اونا میگرن بدبخت ملت!یکی اومده ۱۰۰۰تومن بده دست ملت واقعا

    • بدون نام

      واقعا دم خودم گرم که حدس زدم با این مربی چوب خشکی که ما داریم صددرصد میبازیم و راحتتتت گرفتم خوابیدم

    • دلتنگ

      واقعابراتون متاسفم این بیچاره ها زحمت خودشون وکشیدن تمام وجودشون وگذاشتن این مزد زحماتشونه که باتوهین جوابشون وبدید؟؟آخه کی شماها میخواین به تمدن برسید به خدابااین منوال پیش بریدملت عربستان فرهنگشون ازماغنی ترخواهدشد.

    • علیرضا

      خدا رو شکر که باختن ، برد برا ورزش ایران مساوی است با هرزگی و خوش ها و بی بندوباری های اونا بعد از مراسم ، همون بهتر که ایران همیشه بازنده باشه !

    • رضا

      اصلا چه ببرند چه نبرند ، چی به ما میرسه ؟؟؟ دنبال نون باشیم که خربزه آبه . . .

      پاسخ ها

      • صدیقه

        خب اونام دنبال نونن دیگه
        نکنه انتظار داری بقیه بدونو تو بخوری
        فکرت خیلی کوچیکه ک فکر میکنی همه نوکر تو اند
        از همین حرفت ک میگی چی ب ما میرسه کاملا واضحه

      • رضا

        من اونا رو نگفتم صدیقه کوچولو . خودمون رو گفتم . تو هنوز مطلب رو نمیتونی بفهمی چه برسه به اینکه هضمش کنی . اون که برای خودش نون در می یاره درست . من میگم چرا من وقتم رو هدر بدم برای چیزی که ارزشی نداره . من میتونم وقتم رو بذارم کار بیشتری بکنم یا اینکه اصلا مطالعه کنم . هنوز سنت کمه این چیزها رو نمیتونی درک نمیکنی چون احتمالا نان آور خانواده نیستی . . . اونا چه ببرن چه نبرن ، تو باز همونی ، پس وقتت رو هدر نده .

    • احمد مرشدی

      توقع ما خیلی زیاد شده متاسفانه هنوز تا حرفه ای شدن خیلی فاصله داریم!!!!

    • امین

      جان هرکی که دوست دارین این همه به داورها گیر ندین ! یک بار هم که شده باخت رو گردن بگیرین ! همه کارهامون شده فرافکنی !

    • مهدی

      چیزی از ارزشهاتون کم نشده

    • بدون نام

      بهتره منصفانه قضاون کنیم این شیر مردان تمام تلاش خودشان را بکارگرفتن بی نهایت زحمت کشیدن و خب بحمدالله الان ایران جزء شش تیم برتر جهان قرار گرفته در صورتیکه کل در آمد اعضای تیم به در آمد یک فوتبالیست هم نمی رسه حالا بگید فوتبالمون چندمه دنیاست ؟

    • حسین

      اگه داور تو ست پنجم اون جوری نمی کرد برزیل را برده بودین

    • بدون نام

      خداقوت بچه ها
      از همشون متشکریم

    • بدون نام

      اونا ۱۰ امتیاز گرفتند ما ۲ امتیاز تو ست پنجم ،اگه مربی قوی بود باید برا هر امتیاز برنامه ریزی میکرد، ولی در کل خسته نباشن زحمت خودشون رو کشیدن، افرین ، در ضمن اگر تمام بازیها هم میباختن نباید بهشون توهین کنیم ،ورزشه دیگه برد و باخت داره ،ولی اگه مربی کمی باهوشتر بود ست پنجم نباید از دست میدادیم ، تو بازی لهستان هم ضعیف عمل کرد کلاکویچ

    • میم نون الف

      بچه ها تلاششونو کردن ولی ست پنجم بعداز‌ اعتراضمون به داوری که خیلی طول کشید روحیهٔ تیم بیخود افت کرد، معروف یه کم بیشتر باید خودشو کنترل میکرد، مربی ام که هیچی بگذریم، در کل خسته نباشن ان شاءالله در آینده به بازیکنای کم تجربمون بیشتر میدون بدیم.

    • خوزستان

      تا می برد خبری از ضعف داوری نبود حالا که اوت شده داور مقصر شده چرا نمی گی توان والیبال ایران تا اینجا بود

    • بدون نام

      با این امکانات تاهمینجا هم دمشون گرم ، خسته نباشید قهرمانان

    • بدون نام

      کی بازیکنان ایرانی می خوان در ارامش و بدور از جنجال و هیا هو و یورش به داور و ..... بازی کنن اون از بازی فوتبال برابر ژاپن و هجوم بردن به داور و اعتراض های بی خودی اینم از والیبال!!!!!!

    • بدون نام

      گروه چت کی داره

    • بدون نام

      لک لکها به خانه برمی گردند...بهانه دیگه ای نبود معروف عصبانی کردن. تیم ملی باخت

    • مجتبی

      هر بازی و مسابقه ای یه سرش برده و سر دیگش باخت
      بابت زحمات و تلاش تک تک بازیکنان تیم و همه عزیزانی که برا تیم ملی صادقانه زحمت کشیدن ممنون و متشکریم .
      به امید موفقیت بیشتر ایران وایرانی

    • آدولف هیتلر

      این معروف رو بیرون کنید تمرکز تیمو بهم میزنه

    • بدون نام

      لعنت به داور

    • بدون نام

      خسته نباشن
      عالی بودن

    • BARCELONA

      عشق فقط فوتبال بقیش بچه بازیه

    • بدون نام

      خیلی حرفه که برزیل بزحمت مارا شکست میده
      دمتون گرم بچه‌ها
      کاش فوتبالیست‌ها یاد بگیرن

    • بدون نام

      پس کی باید معایب ومحاسن رو انالیز ونقاط ضعف برطرف شود؟خود ستایی و کاپیتان کاپیتان مثل حلوا ی نخورده هست که تا قیامت میتونید ادامه بدید! از هفته بعدهم میشود گفت پول و هزینه داریم میکنیم معروف روی نمیکت ؛تجربه رو منتقل کنه و بریم برای برد ومقام . سه بازی رو باختیم ! عادت کردید پایان هررقابتی بگیدزمین کج بود عروس نتونست برقصه !؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج