۸۸۴۵۹۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

زنوزی گزینه استقلال را هم هایجک می‌کند؟

تیم فوتبال استقلال هنوز در منطقه میانی زمین با مشکلات عدیده‌ای مواجه است؛ این تیم هنوز هافبک دفاعی و هافبک‌های طراح به اندازه کافی نداشته و شاید همین موضوع در‌صورتی‌که مرتفع نگردد، آبی‌ها را در طول فصل با مشکلات بزرگی مواجه کند.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال هنوز در منطقه میانی زمین با مشکلات عدیده‌ای مواجه است؛ این تیم هنوز هافبک دفاعی و هافبک‌های طراح به اندازه کافی نداشته و شاید همین موضوع در‌صورتی‌که مرتفع نگردد، آبی‌ها را در طول فصل با مشکلات بزرگی مواجه کند. بعد از جدایی نورافکن، حالا وضعیت علی کریمی، روزبه چشمی و فرشید باقری نیز برای ماندن در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، هرچند به گفته فتحی، مدیرعامل آبی‌ها پرونده چشمی برای جدایی از استقلال تقریبا بسته شده و چه‌بسا فقط شانس‌هایی برای آبی‌پوش ماندن کریمی و باقری باقی‌مانده باشد.

چرا اسدی استقلالی نشد؟

در همین راستا آبی‌ها برای منطقه عقب زمین خود و برطرف‌کردن خلأ در این ناحیه مذاکراتی را با چند بازیکن مطرح لیگ برتری آغاز کردند که ابتدا در همین راستا مسعود ریگی استقلالی شد و خیلی زود لباس آبی استقلال را بر تن کرد.

در ادامه استقلالی‌ها مذاکرات خود را با رضا اسدی، هافبک بلند‌قد و قلدر سایپا آغاز کردند، اما در گام اول اختلاف در مبلغ پیشنهادی استقلال و این بازیکن به یکدیگر، مذاکرات را نیمه‌کاره باقی گذاشت هرچند اسدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «غیررسمی‌ترین جلسه دنیا را با استقلال داشتم و قرار بود فتحی برای عقد قرارداد تماس بگیرد که این اتفاق محقق نشد.» در هر صورت هرچه هست اسدی هنوز استقلالی نشده و نکته قابل توجه اینکه شاید معادلات درخصوص این بازیکن به‌سرعت تغییر کند.

اسدی هم هایجک می‌شود؟

هنوز پرسپولیسی‌ها از دست تراکتورسازی و عوامل این باشگاه عصبانی هستند و معتقدند آنها رضا شکاری را که قرار بود برای فصل آینده در لباس پرسپولیس بدرخشد هایجک کرده و به‌نوعی تبریزی‌ها، تیم تهرانی را دور زده‌اند. یعنی هنوز قصه شکاری و تراکتور به پایان نرسیده که از تبریز خبر می‌رسد زنوزی می‌خواهد خرید احتمالی جدید استقلال را هم هایجک کند! در همین خصوص مذاکرات تبریزی‌ها با اسدی آغاز شده و فقط مذکرات نهایی باقی‌مانده و شاید همین روزها خبر تراکتوری‌شدن اسدی شوک دوباره‌ای را این‌بار به استقلالی‌ها وارد کند.

با این حال از تبریز خبر می‌رسد در‌صورتی‌که به هر دلیلی طرفین به توافق نهایی نرسند، باب مذاکره تراکتورسازی با روزبه چشمی و علی کریمی آغاز شده و احتمالا یکی از این دو بازیکن به‌جای اسدی در تبریز، سرخ‌پوش خواهند شد.

چرا باقری در لیست خروج قرار گرفت؟

در اواسط هفته گذشته یک خبر عجیب دیگر اردوی استقلالی‌ها را تحت‌الشعاع قرار داد مبنی‌بر اینکه فرشید باقری یکی از خوب‌های فصل گذشته استقلال در لیست خروج این تیم قرار دارد!

در همین خصوص پیگیری‌های «فرهیختگان» حاکی از آن است که باقری به‌خاطر مصدومیت مهلک فصل گذشته از ناحیه مچ پا همچنان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده و چه‌بسا این مصدومیت کهنه باعث شود در فصل جدید این بازیکن کمتر به کار استراماچونی و استقلالی‌ها بیاید. در کنار این موضوع، برخی تحرکات از این بازیکن درفضای مجازی باعث شد درنهایت استقلال، فرشید را در لیست فروش گذاشته و قصد داشته باشد تا با هافبک دفاعی خود خداحافظی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی میگین شما چه خبره
      دیروز که گفتین چشمی رفته الاهلی قطر خخخخخخخ

    • ali

      زنوزی غلط میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو غلط میکنی بی ادب یاشاشین زنوزی

    • احمدی

      بازیکن تابع درآمدش هست.هرجا بیشتر بدهند انجا میرود.تعصب حرف الکیه

    • بدون نام

      یبربه۲

    • فرهاد

      بابا اوده ابن خبرو برا حاشیه میگن

      پاسخ ها

      • zoro

        نه نترسین ایشون فقط با پرسپولیسی ها مشکل داره ماموریتش نرفتن بازیکنها به پرسپولیسه با بنجلهای استقلال کاری نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج