۸۸۴۶
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

بخوريم اما لاغر شويم

كاهش وزن ۴ راه بیشتر ندارد

اگر قصد داريد به مرور و در كنار ورزش روزانه اضافه وزن خود را كنار بگذاريد و به وزن ايده‌آل برسيد، بهترين راه آن است كه با كمك شيوه‌هاي طبيعي و راه‌حل‌هايي كه درمانگران طب‌هاي طبيعي در اختيارتان قرار مي‌دهند براي كاهش وزن و درمان لاغري اقدام كنيد.

كاهش وزن 4 راه بیشتر ندارد

كاهش وزن 4 راه بیشتر ندارد

۴ مغز بخوريد

يكي ازبهترين روش‌ها براي داشتن رژيم‌هاي غذايي و دريافت انرژي مورد نياز براي انجام فعاليت‌ها و برنامه‌هاي روزانه، قرار دادن 4 مغز در ميان وعده‌هاست. رعايت اين نكته به‌ويژه در روز‌هايي كه فعاليت‌هاي ورزشي بيشتري را انجام مي‌دهيد كمك مي‌كند، ميزان پروتئين، چربي و قند مورد نياز بدن خود را از مواد طبيعي تامين كنيد. ضمن اين‌كه با خوردن 4 مغز پسته، بادام، فندق و گردو مي‌توانيد رژيم غذايي خود و كاهش ميزان غذا در وعده‌هاي غذايي را راحت‌تر بپذيريد.


كاهش وزن 4 راه بیشتر ندارد

ناشتا بخوريد

نوشيدن روزانه يك ليوان آب كه با 2 قاشق غذاخوري سركه سيب مخلوط شده باشد به‌صورت ناشتا براي كاهش وزن بسيار مناسب است. اين تركيب درصورتي كه هر روز و به‌صورت مداوم قبل از صرف صبحانه خورده شود، مانند يك چربي سوز عمل كرده و موجب سوخت و ساز سريع‌تر چربي‌ها و از بين رفتن آن‌ها در بدن مي‌شود. در كنار اين تركيب نوشيدن نصف ليوان آب گريپ‌فروت صبح ناشتا نيز همين تاثير را بر بدن داشته و موجب كاهش وزن و چربي سوزي بهتر در بدن خواهد شد.


سبزي‌ها را بخار پز بخوريد

يكي از شيوه‌هاي كاهش وزن، گنجاندن سبزي‌هاي بخارپز در يك وعده غذايي است. بهتر است اين برنامه غذايي را به وعده شام اختصاص دهيد. به اين ترتيب نه تنها شب غذاي سبك‌تري مي‌خوريد بلكه كالري كمتري را نيز دريافت مي‌كنيد كه سوخت و ساز آن در مدت زمان شب راحت‌تر و بهتر انجام مي‌شود. براي تهيه اين سبزي‌ها دقت كنيد آنها را به‌صورت بخار پز تهيه كنيد و از آب‌پز‌كردن به‌شدت پرهيز كنيد چون آب پز كردن آن‌ها موجب تخليه مواد مفيد سبزي‌ها شده و كيفيت اوليه آن‌ها را از بين مي‌برد.


نوشيدن روزانه يك ليوان آب كه با 2 قاشق غذاخوري سركه سيب مخلوط شده باشد به‌صورت ناشتا براي كاهش وزن بسيار مناسب است


كاهش وزن 4 راه بیشتر ندارد

مخلوط كرفس و انار

نوشيدن مخلوط كرفس و انار يكي از بهترين داروهاي طبيعي چربي سوز است كه مي‌تواند روند چربي‌سوزي را در افراد چاق سرعت بخشد. براي تهيه اين مخلوط كافي است ساقه يك كرفس رسيده و آبدار را خرد كرده و آن را درون مخلوط كن بريزيد و آن را بزنيد تا به‌صورت مايع در آيد سپس نصف ليوان از اين آب كرفس را با نصف ليوان آب انار تازه مخلوط كرده و پيش از فعاليت‌هاي ورزشي خود بنوشيد. اين مخلوط را مي‌توانيد با آب كيوي نيز تهيه كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

كاهش وزن 4 راه بیشتر ندارد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج