جاباما
۸۸۴۶۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خیال کالدرون از خط دفاع پرسپولیس راحت است

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس از خط دفاع تیمش مطمئن است.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پرسپولیس مدتی است که کار خود را زیر نظر گابریل کالدرون آرژانتینی آغاز کرده است. پرسپولیسی‌ها برخلاف دیگر رقبای خود در فصل نقل‌وانتقالات تا اینجای کار خیلی فعالیتی نداشتند و به جز احمدزاده و کنعانی‌زادگان خریدی نداشته‌اند.

نکته جالب در مورد پرسپولیس خط دفاعی این تیم است. تمام عناصر دفاعی فصل قبل فعلا برای فصل جدید حفظ شده‌اند و حتی کنعانی‌زادگان هم به این جمع اضافه شده است. هرچند شنیده می‌شود ممکن است یکی، دو مدافع پرسپولیس از فهرست بزرگسالان خط بخورند تا بازیکنان جدید جایگزین شوند.

در قلب خط دفاع اوضاع برای کالدرون کاملا ایده‌آل است. سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده دو عنصر دفاعی فصل گذشته پرسپولیس هستند که برای فصل پیش‌رو محمدحسین کنعانی‌زادگان باانگیزه را هم کنار خود می‌بینند، بازیکنی که با اهداف زیادی از جمله جبران ۳ سال گذشته و دوری از پرسپولیس به این تیم برگشته است. به این جمع محمد انصاری و حتی محمد نادری را هم اضافه کنید تا متوجه شوید پرسپولیس در قلب خط دفاعی وضعیت بسیار خوبی دارد. اوضاع در بقیه پست‌های دفاعی هم به همین مطلوبی است.

با این حال خیال کالدرون از قلب خط دفاع و حتی هافبک راحت است هرچند کمبود مهاجم باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده و قرار است به زودی این پست هم تقویت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج