۸۸۴۶۵۶
۲۲ نظر
۵۰۰۴
۲۲ نظر
۵۰۰۴
پ

محمود صادقی به ظریف: با چاه درد و دل کن!

محمود صادقی گفت: شاید مصلحت نباشد که این موضوع را باز کنم، اما زمانی با دکتر ظریف یک گفتگو خصوصی داشتیم، ایشان به قدری به دلیل کارشکنی‌ها و چوب لایی چرخ برجام گذاشتن‌ها، درد و دل داشتند که به ایشان گفتم باید یک چاهی را پیدا کنید و با آن درد و دل کنید.

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رقبای دولت به جای اینکه یک‌صدا در برابر دشمن خارجی بایستند، زمان را برای تسویه حساب‌های سیاسی مناسب دیدند.

محمود صادقی درباره این‌که بازهم این روزها شاهد تخریب دولت و وزرا به صورت گوناگون هستیم آن هم در شرایطی که بیش از هر زمانی باید اتحاد و انسجام درونی داشته باشیم، این رفتارها چه تاثیری روی عملکرد دولت خواهد داشت، گفت: بارها گفته‌ام آمریکا به عنوان یکی از طرف‌های برجام عهدشکنی کرده و چرا ما این دولت را باید مورد مذمت قرار دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز ما باید با توجه به رفتار ایالات متحده همه یک‌صدا کاری انجام دهیم که این کشور به تعهدات برجامی خودش بازگردد و سازکاری را هم برای این کار فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تفرق و چند صدایی در حال حاضر به ضرر منافع ملی است، عنوان کرد: امروز رقبای دولت به جای اینکه یک‌صدا در برابر دشمن خارجی بایستند، زمان را برای تسویه حساب‌های سیاسی مناسب دیدند و دست به عمل می‌زنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید مصلحت نباشد که این موضوع را باز کنم، اما زمانی با دکتر ظریف یک گفت‌وگو خصوصی داشتیم، ایشان به قدری به دلیل کارشکنی‌ها و چوب لایی چرخ برجام گذاشتن‌ها، درد و دل داشتند که به‌ ایشان گفتم باید یک چاهی را پیدا کنید و با آن درد و دل کنید.

وی تاکید کرد: اگر کارشکنی‌هایی که آقای ظریف درباره آن‌ها گفتند، نبود شاید امروز برجام می‌توانست به معاهده‌ای غیرقابل بازگشتی تبدیل شود.

صادقی گفت: امروز که آمریکا و کشورهای ارتجاع منطقه علیه ایران و دولت عمل می‌کنند عده‌ای هم در داخل متاسفانه با آنکه شعار انقلابی می‌دهند در جهت منافع آن‌ها عمل می‌کنند.

صادقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گام دوم ایران در کاهش تعهدات برجامی را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: مطابق بند ۳۶ برجام ملت ایران حق دارد اگر طرف‌های دیگر به تعهدات خودشان عمل نکنند، متناسب با آنها اقدام و دست به کاهش جزئی و یا کلی تعهداتش در این معاهده بزنند، در واقع ایران در چارچوب آنچه که برجام به او اجازه داده، دست به اقدام زده است.

وی ادامه داد: اقدام ایران از لحاظ حقوقی کاملا موجه است و آنچه که انجام داده نقض برجام نیست و دقیقا در جهت مفاد این معاهده بین‌المللی قدم گذاشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ قاعدتا یک توافق چندجانبه و بین‌المللی زمانی معنا پیدا می‌کند که تمامی طرفین آن به تعهداتشان عمل کنند وقتی یک طرف به آنچه که تعهد داده پایبند نباشد طبیعی است که طرف‌های دیگر از تعهدات خودشان دست بکشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر اروپایی‌ها ادعا می‌کنند در برجام مانده‌اند، به تعهدات خودشان عمل کنند و جدی باشند نه اینکه منفعل و نظاره‌گر باشند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: باید ببینیم اروپا در قبال اولتیماتومی که ایران به آن داده چگونه عمل می‌کند و اگر مشاهده کنیم به تعهداتش جامه عمل نمی‌پوشاند، این کاملا حق ایران است که تدریجا و یا کلا تعهداتش را به طور کامل کاهش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر دکتر ظریف بهترین وزیر امور خارجه ایران

      پاسخ ها

      • علی

        بهترین وزیر= در گرفتن ملت با چرخ دنده های فلاکت و بدبختی زیر!! وقتی مردم خواهند فهمید که شده خیلی دیر!!

    • بدون نام

      برجام قبل از این که توسط ترامپ پاره بشه یه عده ای که تو ایران منافعشون به خطر افتاده بود ، پارش کردند.اینو هر آدم چیز فهم و با انصاف میدونه.

    • رضا

      به جناب ظریف بفرمائید.ان که باید بداند قدر زحمات شمارا میداند.اجرکم عندالله



      به جناب ظریف بفرمائید.ان که باید قدر زحمات شمارا بفهمد.میفهمد.اجرکم عندالله

    • بدون نام

      اخه چرا باید حتما برجام به هر قیمتی امضا، میشد که حالا که براحتی امریکا آن را زیر پا گذاشته و نقد بر آن وارد میشه و توصیه میکنید که باید ظریف با چاه درد دل کنه ، ایشان از روز اول بایستی خوب فکر میکرد و مشاوران زبده میگرفت،نه طرفدارانی امثال آقای لاریجانی که در عرض 20دقیقه در مجلس برجام را تاییدیش را گرفت ،همه باید پاسخگو باشند نه فقط آقای ظریف.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ظریف عشق هر وطن پرستیه

    • بدون نام

      طرز فکرت اشتباهه. آقای صادقی اگه قوی نباشی اروپا حقتو میخوره

    • بدون نام

      خجالت بکشین 5 ساله دارین مذاکره میکنین اینم اخرش
      خوبه همین چوب لای چرخ کن ها هستن والا چی میخواستین بگین
      چرا با چاه شما که هستید جناب
      قضیه چاه رو که شنیدید مال شخص اول عالم است جناب که تنها گذاشته شد نه امثال شما و جناب ظریف
      واقع بین باشید کمر مردم شکست از گرانی از فساد از رانت از بی تدبیری

    • رضا

      اونیکه با چاه درد و دل میکرد امام علی بود صادقی خله یعنی ظریف اینقدر مرتبه اش بالاست و در حقش ظلم شده برو جمع کن خودتو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکنه می خواهی بگی ظریف جا پا علی گذاشته

    • بدون نام

      دانشگاه کاشان قصه چوپان دروغگو را به صادقی هدیه داده بود

    • سعیدشیری

      اقای نماینده ،اخیرا"یکی ازنمایندگان تهران در مجلس باافتخار اعلام کرد فقط یکی از املاکم رو ۶/۵ میلیاردفروختم ونتیجه گیری کردند که حق الجلسه ای که بابت ۳بار درماه بمبلغ ۱۵میلیون می گیرند زیاد نیست مامردم عادی وزیر خط فقر ازاین نمایندگان مجلس چه توقعی بایدداشته باشیم ؟ ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نماینده شورای شهر پردیس بوده

    • بدون نام

      دورن چاه درد ودل کنید شاید تخفیفی در درگاه الهی برای این هم بدبختی که برای مردم درست کردید بدهند.

    • بدون نام

      راست میگی چون کسی دیگه به اشگ تمساههای شما توجه نمی کنه ....

    • احد

      آری ظریف جان با چاه حرف بزن
      ما را یارای شنیدن مصیبت های برجام نیست

    • احد

      مردم زیر فشار ندانم بکاری آقایان زبان دنیا بلد له شدند اونوقت یکی سیاس زرنگ مظلوم نمایی می کنه تعدادی پاچه خوار مامور میشن درود و احسنت بگویند و حرف های مبهم صدمن یه غاز به عنوان نظر بنویسند
      عجب سیاسن این جماعت سیاستمدار

    • منتظر

      اقای ظریف یکی از نخبه گان کشور عزیز ایرانه.منتها خصلتی که باعث شد اقای ظریف بازنده بشه ساده لوحی وترسو بودن او بود.

    • pooya

      دکترظریف عزیزدل ماست.

      پاسخ ها

      • افروز

        فکر مردم باشید نه جیب خود مارزمندگان وشهدا در دنیای ابدی. منظر شما هستیم اخرتتان را برای وارث از دست ندهید وارث اگه خوب باشند تا هفته فکر شما هستند. برای انان اخرت را از دست ندید

    • ناشناس

      اگر دکتر ظریف باید با چاه درد دل کند ، پس مردم ایران که مدتها منتظر گلابی های برجام بودند و حالا با این اوضاع روبرو شدند ، کجا درد دل کنند. آقای صادقی منتقد همه هست جز دوستان همفکرش.

    • ا

      بعله خیلی وزیر بید ولی افسوس که در اخر؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج