۸۸۴۶۸۵
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

شکایت پرسپولیس از برانکو و الاهلی به فیفا

باشگاه پرسپولیس درصدد است با توجه به این که با سرمربی سابقش به توافق نرسیده از او و باشگاه جدیدش به فیفا شکایت کند.

ایسنا: مسئولان باشگاه پرسپولیس طی مذاکراتی با وکیل برانکو ایوانکوویچ در شهر استانبول قصد داشتند اختلافات موجود با سرمربی سابقشان را با توافق حل کنند اما اختلاف میان دو طرف باعث شد این جلسه بی نتیجه به پایان برسد. برانکو ایوانکوویچ به همراه دستیارانش، یک میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارند و خواهان دریافت این مبلغ هستند اما از طرف دیگر، باشگاه پرسپولیس مدعی است با توجه به اینکه برانکو یک طرفه قراردادش را فسخ کرده، باید به باشگاه غرامت بپردازد.

طبق مصوبه هیات مدیره پرسپولیس برانکو باید تمام مبلغ طلبش (یک میلیون یورو) از پرسپولیس را به عنوان غرامت بپردازد اما این موضوع با موافقت برانکو و وکیلش همراه نبوده است. به همین خاطر جلسه نمایندگان باشگاه با وکیل مربی کروات در استانبول بی نتیجه به پایان رسید.

طی روزهای اخیر هم وکیل برانکو به تهران آمد و با اینکه برخی تصور می‌کردند او برای مذاکره راهی تهران شده است اما هیچ ملاقاتی با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشت و تهران را ترک کرد. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد، این باشگاه به دنبال تهیه مستندهای لازم برای شکایت از برانکو و باشگاه الاهلی عربستان است چون طبق قوانین فیفا، اگر پرسپولیسی‌ها بتوانند ثابت کنند برانکو بدون دلیل موجه قراردادش را فسخ کرده است، می‌توانند یک و نیم برابر مبلغ قراردادش با پرسپولیس را از او غرامت بگیرند. البته این یک طرف ماجراست چون برانکو هم قصد شکایت از پرسپولیس را دارد اما باید دید آیا بابت پرداخت غرامت هم به پرسپولیس، توسط فیفا محکوم خواهد شد یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا مدیران فعلی پرسپولیس جزو بی حیاترین و بیشرف ترین آدمان باید خجالت بکشن حتی اگر برانکو قانون شکنی کرده باشه که نکرده واقعا شرم آوره .باید پولشو بدن واقعا ارزش این همه جام رو با پول میشه سنجید!؟

    • بدون نام

      این همه قهرمانی آخرش چیکارکردن باپروفسور

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      واقعیت این است که تیمهای ایرانی نمی توانند طبق قرار داد عمل کنند در مورد داخلی ها که قراردادها کم است و باشگاهها همش هواداران را سپر می کنند تا از بازیکن و مربی تخفیف بگیرن! در مورد بازیکنان و مربیان خارجی هم باید حتما کار به شکایت و شکایت کشی و فیفا بکشه با آبروریزی! و دادن رای!! وگرنه مربی که با پرسپولیس موفق بوده و در طی ۴ سال هیچ درصد و افزایش حقوقی نداشته باید با شکایت پولش را از باشگاه بگیره! این کار درستی نیست و به زودی ویلموتس و استراماچونی و کالدرون باید راه و سرنوشت کیروش .شفر و برانکو را بروند!!!!!

    • محمود

      اینکه آقای برانکو باعث کسب افتخاراتی در این چند سال شده حرفی نیست ضمن اینکه رزومه خودش را هم بهبود داده ولی طریقه جدا شدنش از پرسپولیس نهایت نامردی و بی تدبیری ایشان بود. از اول رفتنش هم تصمیم جدایی گرفته بود و می خواست دست پرسپولیس را تو حنا بگذاره. به اعتقاد من اقدامات مسئولین اجرای درست بود منتهی بایستی مواظب باشند تیم حقوقی برانکو به این راحتی دم به تله نمیدهد. ایکاش بابت شرایط فعلی قرارداد و شکایت یک گزارش به طرفدارا بدهند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای محمودخان برانکونمیخواست بره اقایون برنامه ریزی شون طوری بود که مجبورشدبره اگه تصمیم به رفتن داشت چرا لیست بازیکنایی که میخواست به باشگاه داد چرابرنامه تمرینی واردورو تنظیم کرده بود الان هم به خاطردوست داشتن پرسپولیس وهواداراش خیلی ازحرفهاشو نمیزنه که جوتیم بهم نخوره ولی خداوکیلی دلش باپرسپولیس وهواداراش گره خورده این کارهایی هم که این مدیر وهیئت مدیره بی لیاقت میکنن به خاطراین هستش که بعدازاین که خبرمرگشون ازپرسپولیس رفتن مدیربعدی نتونه بابرانکوتفاهم کنه ودوباره بیارنش ساده لوح نباشیم

    • پاسارگاد

      برانکو یک دلال و کارچاق کن درجه یک هست و در پرسپولیس هم با کمک مسئولین کشور و فدراسیون فوتبال نتیجه گرفت و مطمئناً در الاهلی هرگز نمیتونه چنین نتایجی بگیره اماّ یقین داشته باشید که برانکو علاوه بر مبلغ قراردادی که از پرسپولیس طلبکار هست پول قرارداد یک سال بعد رو هم از باشگاه پرسپولیس خواهد گرفت چون باشگاه پرسپولیس بدون توافق با سرمربی قبلی اش (برانکو) با سرمربی جدیدش (کالدرون) به توافق رسیده است و این کار از نظر فیفا جرم سنگینی به همراه دارد حتی میتواند به محرومیت از نقل و انتقالات و یا کسر امتیاز و........باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج