جاباما
۸۸۴۷۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صادقیان: پرونده فروزان را پیگیری می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: ما به عنوان مسئول حقوقی باشگاه تراکتور تا جایی که از دستمان بر می‌آید موضوعات را پیگیری می‌کنیم تا حقوق باشگاه پایمال نشود.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، غلامرضا صادقیان با بیان اینکه بخش رسانه ای تراکتور را توسعه می‌دهیم، اظهار داشت: می‌خواهیم با انتشار اخبار و مصاحبه‌های مختلف هواداران را راضی و با نشاط نگه داریم.ما تراکتور را به آن جایگاه واقعی مورد انتظار هواداران می‌رسانیم و در کنار کادرفنی و بازیکنان، تیم خبری و ستادی باشگاه هم زحمت می‌کشد تا هواداران به عنوان مهمترین رکن باشگاه راضی باشند.

وی در خصوص وضعیت اشکان دژاگه، بیان کرد: مشکلی بابت بازگشت دژاگه نداریم و این بازیکن از هفته دوم تمرینات تیم در ترکیه، به اردوی تراکتور اضافه می شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص شرایط اروین و استوکس، گفت: این دو بازیکن با تراکتور قرارداد دارند و باشگاه در قبال این بازیکنان به تعهداتش عمل کرده است و مکاتبات لازم با فیفا انجام می‌شود.

وی در رابطه با برنامه‌ریزی برای تسهیل ورود و خروج هواداران به ورزشگاه، اظهار داشت: به دنبال جلب رضایت هواداران هستیم و کارت هواداری الکترونیکی صادر خواهد شد، ضمن اینکه امروز از مسیر ورود هواداران به ورزشگاه بازدید کرده و پیشنهاداتی برای مسئولان امر در زمینه تسهیل در ورود به ورزشگاه یادگار امام (ره) داریم تا هواداران در کمترین زمان ممکن وارد ورزشگاه شده و روی صندلی مورد علاقه‌شان بنشینند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص جذب «رضا شکاری»، گفت: مشاوران فنی و حقوقی باشگاه در انتخاب بازیکن و همچنین مسائل مختلف پیرامون انعقاد قرارداد نظر می‌دهند و بدون بررسی‌های لازم نسبت به انعقداد قرارداد اقدام نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: ما در کنار حفظ بازیکنان بزرگ و باتجربه همچون مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه به دنبال جوان‌گرایی در تیم هستیم؛ چرا که تفکرات آقای دنیزلی هجومی بوده و بازیکنان جوان و با کیفیت بالا می‌توانند ۹۰ دقیقه در اختیار تیم باشند و برنامه‌های تاکتیکی سرمربی را در زمین اجرا کنند.

وی در خصوص جذب بازیکنان خارجی، گفت: کمیته فنی باشگاه برای پست‌های مختلف، کارنامه بیش از ۱۰۰ بازیکن خارجی بدون سابقه بازی در ایران را بررسی کرده است؛ حتی مسائل اقلیمی را نیز در انتخاب آنها بررسی می کنیم.

وی در رابطه با پرونده «محسن فروزان» گفت: باشگاه تراکتور اخبار قطعی را اطلاع رسانی می کند و ما به عنوان مسئول حقوقی باشگاه تراکتور تا جایی که از دستمان بر می‌آید موضوعات را پیگیری می‌کنیم تا حقوق باشگاه پایمال نشود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نفر جدید به کادرفنی تراکتور اضافه می‌شود؟ گفت: آقای دنیزلی به ما اطلاع داده که فعلاً با همین نفرات ادامه می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تأکید کرد: تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی با نظر مستقیم آقای دنیزلی جذب شده‌اند و ایشان تصمیم گیرنده نهایی در خصوص مسائل فنی تیم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج