جاباما
۸۸۴۷۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نوری: برای بنگر آرزوی موفقیت دارم

محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به نظر من زیاد لازم نیست بازیکنان پرسپولیس تغییر کنند، یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در سال‌های گذشته ثبات کادرفنی و بازیکنان بوده.

خبرگزاری میزان: محمد نوری در خصوص شرایط حال حاضر پارس جنوبی جم، حضور فراز کمالوند در این تیم، خداحافظی محسن بنگر از فوتبال، شرایط پرسپولیس و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*ابتدا در مورد شرایط پارس جنوبی صحبت کن.

خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفتیم. تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا نتایج خوبی را در فصل پیش رو بگیریم. امیدوارم در شروع لیگ هم قرعه خوبی نصیب ما شود تا از این لحاظ هم مشکلی نباشد.

*هدف پارس جنوبی در فصل جدید چیست؟

می‌خواهیم در پایان لیگ جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

*در مورد حضور فراز کمالوند در پارس جنوبی چه صحبتی داری؟

خب ابتدا باید از مهدی تارتار تشکر کنم که چند سال خوب را در پارس جنوبی پشت سر گذاشت. کمالوند هم مربی جوان و رزومه‌داری است که در هر تیمی که رفته موفق بوده و فوتبال خوبی هم به نمایش می‌گذارد.

*در پارس جنوبی راحت هستی و شرایط برای تو خوب است؟

بله خدا را شکر مشکلی ندارم و در تیم بی‌حاشیه‌ای هستم. واقعا آنقدر شرایط خوب بود که دوست داشتم یک‌فصل دیگر در پارس بمانم، ضمن اینکه از فراز کمالوند هم شناخت داشتم و همین مسئله باعث شد که برای ماندن در پارس مشکلی نداشته باشم.

*قصد خداحافظی از فوتبال را نداری؟

فعلا قصد خاصی در این خصوص ندارم و به این مسئله هم فکر نکرده‌ام. تا زمانی که بدن اجازه بدهد و حرفی برای گفتن داشته باشم بازی می‌کنم.

*در مورد خداحافظی محسن بنگر از فوتبال چه صحبتی داری؟

اول باید به محسن یک خسته نباشید بگویم. من با محسن ۲ سال در سپاهان، ۳ سال در پرسپولیس و یک سال در پارس جنوبی جم همبازی بودم. محسن جزو مدافعان خوب فوتبال ما محسوب می‌شود. درست است که بنگر در رده ملی به حقش نرسید، اما در باشگاهی جزو بازیکنان پرافتخار فوتبال ایران حساب می‌شود. در هر تیمی که بودم دوست داشتم بنگر همبازی من باشد، چون از نظر فنی مدافع قابلی بود. امیدوارم در عرصه مربیگری هم مانند بازیگری موفق باشد.

*در مورد پرسپولیس هم صحبت کن، به نظرت پرسپولیس مانند تیم‌های مدعی دیگر نیاز به تغییرات زیاد در کادر بازیکنانش هست؟

به نظر من زیاد لازم نیست بازیکنان تغییر کنند. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در سال‌های گذشته ثبات کادرفنی و بازیکنان بوده. حالا که برانکو رفته نباید خیلی بازیکنان تغییر کنند جون الان باهم هماهنگ هستند. امیدوارم کالدرون هم مانند برانکو سوار کار شود تا پرسپولیس موفق باشد.

*خیلی از هواداران پرسپولیس از بازگشت بازیکنی مانند احمدزاده ناراحت هستند، نظر تو در این مورد چیست؟

خب در شرایط خاص ممکن است هر بازیکن تصمیمی بگیرد و هوادار هم دلخور شود. اینکه بازیکنی برگردد اصلا چیز بدی نیست، هواداران هم باید این مسائل را فراموش کنند و مانند گذشته از بازیکنان با آغوش باز استقبال کنند. اگر پرسپولیس در سال‌های گذشته موفق بوده به خاطر همین ارتباط خوب هواداران با بازیکنان بوده است. هواداران باید کمک کنند تا در این شرایط تیم به حاشیه نرود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج