جاباما
۸۸۴۷۵۶
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

پاسخ کدخدایی به شائبه تفاوت آمار در انتخابات ۸۸

سخنگوی شورای نگهبان گفت: علیه ما کم فیلم نمی‌سازند و کم ادعا نمی‌کنند. نمونه‌اش هم همین ادعاهای مضحک و مزخرف اخیر است که علیه این نهاد مطرح می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی شورای نگهبان گفت: علیه ما کم فیلم نمی‌سازند و کم ادعا نمی‌کنند. نمونه‌اش هم همین ادعاهای مضحک و مزخرف اخیر است که علیه این نهاد مطرح می‌شود.

عباسعلی کدخدایی در نشست خود با اصحاب رسانه با تبریک دهه کرامت و میلاد امام هشتم (ع) گفت: در آستانه سالگرد تاسیس شورای نگهبان هستیم که گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در سال گذشته را به این مناسبت ارائه خواهم کرد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته ٥١ مصوبه از سوی مجلس برای ما ارسال شده که ١٩ مصوبه در مرحله اول، ٩ مصوبه با رفع ایراد تایید شده و ٢٣ مصوبه برگشت داده شده است. استفساریه‌هایی را داشتیم که بررسی شده است.

کدخدایی در خصوص اینکه گفته شده برخی نمایندگان برای عدم استیضاح آپارتمان گرفته‌اند، گفت: در این خصوص اعمال نظر نمی‌کنم.

وی همچنین در رابطه با ادعای تفاوت آمارها در انتخابات سال ٨٨ گفت: ادعاهای مضحک قابل پاسخ نیست و من اگر بخواهم وقت برای ادعاهای بی‌پایه بگذاریم به کارهای دیگر نمی‌رسیم.

کدخدایی در رابطه با الکترونیکی شدن انتخابات گفت: همکاری‌های خوبی در حال انجام است و تا هرجا بتوانیم مسائل فنی را با وزارت کشور پیش ببریم اقدام خواهیم کرد.

کدخدایی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه در هفته‌های اخیر موضوع سریال گاندو و شکل پرداختن این اثر به دولت و مشخصا دستگاه دیپلماسی یکی از مباحث پربحث در رسانه ها بوده؛ در آستانه سالگرد تاسیس شورای نگهبان مشخصا بفرمایید آیا این امکان برای فیلم‌سازان وجود دارد تا فیلمی انتقادی در خصوص نهاد متبوع شما بسازند و آیا این آزادی برای انتقاد و پرداختن به نهادهای انتخابی در خصوص نهادهای انتصابی نیز بلامانع است؛ گفت: بله بسازند. علیه ما کم فیلم نمی‌سازند و کم ادعا نمی‌کنند. نمونه‌اش هم همین ادعاهای مضحک و مزخرف اخیر است که علیه این نهاد مطرح می‌شود.

وی همچنین در این رابطه که می‌گویند الکترونیکی شدن انتخابات باعث تقلب و اعمال‌نظر در انتخابات می‌شود، گفت: از این قسم ادعاها همیشه مطرح می‌شود. ما انتخابات را برگزار خواهیم کرد و بعد هم در همین نشست خبری مسائل را بررسی می‌کنیم.

کدخدایی در خصوص ادعای محمود صادقی مبنی بر اینکه برخی اعضای شورای نگهبان برای تائید صلاحیت پول می‌گیرند، گفت: در همان جلسه فراکسیون به ایشان گفتیم اگر مدرکی دارید ارائه کنید و حالا از آن جلسه سه سال گذشته و ایشان مسائل را به رسانه‌ها کشاندند و ما هم در کمیته رسیدگی به عملکرد نمایندگان از ایشان شکایت کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخ ... چه پاسخ مسخره ای.... بیسواد به درد نخور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداییش انتظار داشتی جوابی بهتر از این بده؟ چی می‌تونست بگه که آب رفته رو به جوی برگردونه؟ گندی بود که خودشون زدن و حالا هم راهی برای تمیز کردنش ندارن. چون زمانش گذشته. دیگه نمیشه آمارهای مال ۱۰ سال پیش رو اصلاح کرد، جوری که کسی نفهمه!
        کار خدا رو باش!
        و مکرو و مکرالله، والله خیر الماکرین

    • بدون نام

      گند تقلب در اانتخابات 88طورری درامده که هرچی بخواهید لاپوشانیش بکنید بوی گندش بیشتر درمیاد

    • گــل یــاس

      پس اینهمه سند و مدرک که ارائه شده از کجا اومده؟ مزخرف

    • بدون نام

      حتما قانع شدیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج