جاباما
۸۸۴۷۶۹
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عمران‌زاده: رحمتی نقشی در پنالتی زدن فرشید نداشت

مدافع سابق استقلال می گوید هواداران نباید از استراماچونی انتظار معجزه داشته باشند.

ورزش‌سه: هواداران استقلال خاطرات خوبی از حنیف عمران زاده دارند؛ این مدافع باتجربه شب گذشته با حضور در برنامه ورزش از نگاه دو صحبت های جالبی را درباره این تیم بر زبان آورد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

**وضعیت آکادمی استقلال فاجعه است

من به همراه محمد نوازی در تیم جوانان استقلال حضور داشتم. اتفاقاتی در این مدت افتاد که فاجعه بود. متاسفانه در آکادمی استقلال کسی که پاک نباشد راحت می تواند سالی یکی دو میلیارد تومان پول در بیاورد. آنقدر هستند افرادی که می آیند ۱۰۰ میلیون تومان پول می دهند تا فقط فرزند شان کنار تیم باشد. واقعا شرایط بدی آنجا حکمفرما است . شما به این نگاه کنید که از مجموع کادر ۴ تیم نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها فقط ۴ استقلالی در آن حضور دارند.

**نگهبان زمین نوازی را راه نداد!

متاسفانه از پیشکسوتان استقلال در آکادمی استفاده نمی شود و این خیلی بد است. خیلی بد است که محمد نوازی را از در آکادمی به داخل راه ندهند. جالب اینکه آنروز که نوازی را نگهبان راه نداد و گفتند از بالا گفته اند شما را راه ندهیم، ما نیز در حمایت از ایشان به بیرون رفتیم. وقتی یکی از دستیاران می خواست به داخل برگردد خیلی سریع بی سیم زدند و گفتند دستیاران را هم راه ندهید!

**مومنی با ما مشکل داشت

یکی از عواملی که باعث شد ما از آکادمی استقلال جدا شویم، نحوه بستن قراردادمان بود. ما سر تمرین بودیم که گفتند بیایید قرارداد ببندید. ما در کادرمان ۶ بازیکن لیگ برتری بودیم اما آن روز خود آقای مومنی هم موقع امضای قرارداد جلوی ما ننشست و این حقمان نبود. هرچند که آقای مومنی با ما مشکل داشت.

**پاتوسی را نمی خواستند

پاتوسی بهترین خرید نیم فصل اول پارسال بود و نشان داد چقدر بازیکن باکیفیتی است. او امسال هم می توانست به تیم کمک کند اما من اینطور شنیدم که پول رضایتنامه اش را پرداخت نکردند. خود پاتوسی هم در اینستاگرامش اعلام کرد که باشگاه مرا نمی خواسته. متاسفانه امسال ۱۷ خروجی در استقلال داشتیم و این فاجعه است. جالب اینکه بعدها این ۱۷ نفر هم می شوند طلبکار استقلال!

**استراماچونی با اطلاعات کامل به استقلال آمد

استراماچونی روزی که به استقلال امد ۲۰ بازی تیم را دیده بود. روز اولی که به تمرین رفت همه نفرات را به اسم صدا می زد و مشخص بود آنها را می شناخت. سیاوش یزدانی خیلی نگران بود که خاطره بدش با کرانچار در سپاهان با استراماچونی هم تکرار شود اما وقتی با او صحبت کرد استراماچونی به او گفته بود که ۵ بازی ات را دیده ام و خودم خواستم که به استقلال بیایی. با این حال شما وقتی سرمربی قوی می آوری باید ابزار قوی در اختیارش قرار بدهی تا چیزی که هوادار می خواهد اتفاق بیفتد. وقتی ۱۷ بازیکن خروجی دارید، این شرایط محقق نمی شود.

**استراماچونی عصای حضرت موسی ندارد

استراماچونی مربی جوانی است اما در اینتر کار کرده و رزومه خوبی دارد. البته هواداران انتظار نداشته باشند که او عصای حضرت موسی همراهش باشد و معجزه کند. شما ببینید در پرسپولیس دو بازیکن جابه جا شدند، در ذوب آهن ۳ نفر و در تراکتور ۴ بازیکن. در استقلال اما ۱۷ بازیکن رفته اند. مشکل اینجا است که مدیرعامل قوی برای استقلال نمی گذارند.

**شفر با یک میلیون دلار باید جام می گرفت

شما وقتی یک میلیون دلار به شفر می دهید باید قهرمانی حذفی را حداقل کسب کنید. مربی خارجی باید جام بیاورد؛ من فکر می کنم این شرایط با مربی ایرانی هم محقق می شود. هرچند که با امیرخان قلعه نویی هم اعتقاد دارم می شود دوباره جام گرفت.

**ویلموتس مربی خوبی است

تنها مشکل ویلموتس ساختار دفاعی تیم ملی است. او تفکرات هجومی را دوست دارد و امیدوارم در دفاع دچار مشکل نشود. با این حال حضور آقای وحید هاشمیان موثر است.او یکی از آدمهای بزرگ فوتبالمان است که یکی از بهترین انتخاب های آقای تاج بود. هاشمیان می تواند به ویلموتس مشاوره بدهد. از طرف دیگر ویلموتس نشان داد که وقت می گذارد و حضورش سر بازی دوستانه تیم امید و نفت مسجدسلیمان نیز این مساله را مشخص کرد.

**لیست اخیر انگیزه بازیکنان را بالا می برد

لیست اخیر ویلموتس اگر لیست آقای مجید جلالی باشد، لیست اتحادیه مربیان است. در هر حال فکر می کنم بازیکنان جوان با این لیست انگیزه پیدا می کنند. شما این لیست را ببینید و لیست های کی روش را هم ببینید. کی روش بازیکنانی را دعوت کرد که تیم نداشتند یا بازی نمی کردند. اینها حداقل در لیگ یک یا لیگ برتر درخشیده اند. چه ایرادی دارد دعوت شوند؟

**رحمتی فقط یک اشتباه کرد

درباره پنالتی ای که فرشید اسماعیلی در دربی خراب کرد، وینفرد شفر تعیین کننده بود. من شنیدم که در جلسه فنی گفته بودند منشا پنالتی نزند چون بیرانوند دستش را می خواند. اشتباه مهدی رحمتی فقط این بود که به منشا گفت او نزند و اینکه پنالتی را فرشید زد ربطی به مهدی نداشت. متاسفانه جوها علیه مهدی رحمتی رفت در حالی که او تعیین کننده نبود.

**یک تشکر خشک و خالی هم نکردند

سالی که ما را در استقلال نخواستند، به بازیکنان پرسپولیس که برانکو آنها را نمی خواست زنگ زدن و تشکر کردند اما همین تشکر خشک و خالی نیز از ما نکردند. جالب اینکه سایت باشگاه استقلال عکس من و وحید و آرش را کنار هم گذاشت و حتی تکی نیز عکس ما را منتشر نکرد. زیر آن هم نوشتند بعضی وقت ها رفتن بهتر از ماندن است. همین!

**دلم نیامده از استقلال شکایت کنم

من یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از استقلال طلبکار هستم اما دلم نیامده شکایت کنم. بگذارید چیزی تعریف کنم. یکروز به من زنگ زدند و گفتند بیا می خواهیم به تو پول بدهیم. عمو نصی عبداالهی به همه چک داد و به ما که رسید گفتند دسته چک او تمام شده است. بعد توافق کردیم و من نصف پولم را بخشیدم. بدون اینکه یک ریال هم دریافت کنم یک تفاهم نامه را بدون آنکه بخوانم امضا کردم که در طی ۴ ماه آن نصف باقیمانده بگیرم. ۸ ماه دنبال پول رفتم اما یک ریال ندادند تا دلم خوش بشود. بعد دوباره به باشگاه رفتم و تفاهم نامه جدیدی نوشتیم که اگر تا پایان لیگ به من پول ندهند طلبم به مبلغ یک میلیارد و صد میلیون برمی گردد.

**چکی که ندیده ام را در پرونده ام گذاشته اند!

بازهم باشگاه به تعهداتش عمل نکرد تا اینکه برای ترساندن مسئولان به سازمان لیگ رفتم و گفتم شکایت می کنم. جالب اینکه در آن تفاهم نامه ای که من نخوانده امضا کردم، نوشته شده بود کل پولم را نقد گرفته ام و دیگر حق شکایت ندارم! حتی برای ای اف سی هم نامه زده بودند. یک چک ۴۹۰ میلیونی هم در پرونده ام بود که من اصلا آن چک را ندیدم. فکر می کنم تنها کسی که از استقلال مطالباتش را نگرفته من هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توازکجا میدانی مگه داخل زمین به بودی! !!!!!؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوه لیگ تموم شد شما هنوز عقده باختشون تو دربی رو دارید واقعا که عقده ای هستید با این وضعیت و اون بازیهای افتضاح مخصوصا دربی عقده بلختهاتون و سر وزارت و ...خالی میکردید بعد پیله کردید به شفر و اخراجش کردید بعد دوباره پیله کردید به وزارت ورزش بازیه دیگه گیریم اصلا رحمتی گفت پنالتی و بزنه و نزد خودتون چرا گل خوردید جبران نکردید گل پرسپلیس که پنالتی نبود

    • بدون نام

      توازکجا میدانی مگه داخل زمین به بودی! !!!!!؟؟

    • بدون نام

      آی بتر اوغلانی تو

    • بدون نام

      شما لازم نکرده ماله بکشی

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      بابا تموم شد ،رفت .چرا هی دارید نبش قبر می گنید؟ هنوز که هنوزه توسوزش درب موندید ؟

    • بدون نام

      واقعا این باشکاه کیسه به کوچه بن بست نامردها گفته زکی! یکی نیست به حنیف بگه پسر خوب همیشه عاشق نامه معشوق رو میخونه بعد میبوسه چطور تو تفاهم نامه رو نخونده امضا کردی ! که اینجوری کلاه گشاد سرت بذارند عجیبه که هنوز دنبالشون هستی این یعنی ضعف شخصیت نه عشق *

      پاسخ ها

      • قرمزته

        واقعا کیسه کش حقیری ای خالی بند

    • بدون نام

      اوه اوه مغز نخودی حر ف زد !!!!!!!!!

    • تاجی

      به امید خدا چند وقت دیگه که آقای پرفسور دلال برانکو به فیفا شکایت کرد آقایون لنگیها خواستن 20 میلیارد پرداخت کنن اون موقع بیاین کارشناسی کنید حالا همتون برا استقلال کارشناس شدین چند وقت دیگه معلوم میشه به قول معروف عروسی تو کوچه ما هم میاد طلب بشار رسن آقای بودیمیر آقای پرفسور دلال ودسیاراش

    • بدون نام

      مابعد از دربی سه جام گرفتیم شماهنوز توفکر دربی هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج