جاباما
۸۸۴۷۸۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

بهترین‌های کنسول و PC برای گوشی‌های هوشمند

٩ بازی بزرگ در ‏iOS‏ و ‏Android

با عرض پوزش به کنسول‌های بازی باید بگوییم، بازی‌های تلفن همراه بزرگترین بازیکن‌های بازار بازی‌های ‏ویدیویی هستند.

روزنامه شهروند - مهرنوش گرکانی: با عرض پوزش به کنسول‌های بازی باید بگوییم، بازی‌های تلفن همراه بزرگترین بازیکن‌های بازار بازی‌های ‏ویدیویی هستند. در‌سال ٢٠١٨ تقریبا نیمی از درآمد این صنعت در جهان را به دست آوردند. بازی‌های ‏گوشی‌های هوشمند عناوینی جدا از بازی‌های کنسولی و ‏PC‏ داشتند، اما عناوین مشترکی هم مانند ‏Fortnite‏ بین آن‌ها وجود دارد. در لیست این صفحه هم چند بازی پیدا می‌کنید که در کنسول‌ها و رایانه‌های ‏شخصی موجود است، اما اکثر آن‌ها در گوشی‌های هوشمند شما به بهترین شکل اجرا و بازی می‌شوند و باید ‏این واقعیت را پذیرفت که شما می‌توانید آن‌ها را به‌طور کامل در هر کجا که می‌خواهید داشته باشید و آن‌ها ‏بدون کوچکترین مشکلی روی دستگاه‌های شما اجرا می‌شوند. این‌جا لیستی از بهترین بازی‌ها با ژانر‌های ‏مختلف برای ‏Android‏ و ‏iOS‏ را انتخاب کردیم که بازی‌های مهمی محسوب می‌شوند. ‏

Pocket City

٩ بازی بزرگ در ‏iOS‏ و ‏Android

شهر جیبی (‏Pocket City‏) یک بازی شهرسازی و شبیه‌سازی ساخت شهر برای گوشی‌های اندروید و ‏IOS‏ ‏است. برخی از شبیه‌سازی‌های شهر‌ها از بین می‌روند یا ساده می‌شوند یا دیگر پیشرفت نمی‌کنند و هیجانی ‏ندارند، اما شما در این شهر می‌توانید جرم و جنایت، ترافیک، آلودگی، آموزش و پرورش و ... را مدیریت کنید.

شما با دانلود این بازی می‌توانید یک بازی شهرسازی جالب را داشته باشید که در آن قادرید نقش یک شهردار ‏را ایفا کنید و در شهرتان انواع و اقسام بنا‌های خدماتی، تزیینی، صنعتی و … را بسازید. درواقع شما ‏می‌توانید شهر اختصاصی‌تان را به سه منطقه مسکونی، تجاری و صنعتی تقسیم کنید و در هر منطقه بنا‌های ‏مربوط به آن را بسازید؛ مثلا در مناطق مسکونی پارک، زمین بازی و بنا‌های تفریحی بسازید و از داشتن یک ‏شهر رویایی لذت ببرید. ‏

‏٨٠ ‏Days

٩ بازی بزرگ در ‏iOS‏ و ‏Android

‏٨٠ روز یک داستان تخیلی- ماجراجویی است. بازی براساس رمان دور دنیا در ٨٠ روز ژول ورن ساخته شده و ‏شما نقش شخصیت فیلیس فوگ (‏Phileas Fogg‏) (خدمتکار داستان) را بازی می‌کنید و در طول بازی ‏باید به ارباب خود در طول این سفر ٨٠ روزه کمک کنید. این بازی هم ابتدا برای کنسول‌های بازی و ‏PC‏ ‏ساخته شده بود، اما حالا برای دستگاه‌های اندروید و ‏IOS‏ هم قابل دانلود است.

شما در طول بازی باید ‏تصمیم‌های متفاوتی بگیرید و حتی اگر کتاب ژول ورن را هم خوانده باشید، نمی‌توانید با توجه به آن همه ‏قسمت‌های داستان را پیش بروید، اما خواندن آن می‌تواند در برخی قسمت‌ها به شما کمک کند. در طول ‏داستان به این فکر کنید که پول کم و تنها یک چمدان با فضای کم دارید و باید طی ٨٠ روز دنیا را هم ‏بگردید، حالا بازی را شروع کنید! ‏

Threes

٩ بازی بزرگ در ‏iOS‏ و ‏Android

بازی ‏Threes‏ مثل قرار گرفتن در یک حوله گرم، بعد از یک حمام داغ در یک روز بارانی و سرد است. به ‏نظر خیلی جذاب است که با کشیدن کاشی، اعدادی ناپدید شوند، اما شما برنده باشید. ‏Threes‏ یک بازی ‏هیجان‌انگیز است که مغز شما را به چالش می‌کشد. در این بازی شما بایستی از مغز خود کمک گرفته و با ‏جمع کردن اعداد تا هنگامی که تمامی خانه‌های جدول پر نشده است بر امتیازات خود بیفزایید.

از قابلیت ‏اصلی این بازی می‌توان به وجود انیمیشن‌های متعدد و جذاب، به چالش کشیدن دوستان، موسیقی متن ‏حرفه‌ای و گیم‌پلی فانتزی اشاره کرد. اگر ذهن خوبی دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این بازی را ‏دانلود کنید. این نکته را هم بدانید که بازی برای دستگاه‌های اندروید و ‏IOS‏ است و حتی پرداخت درون ‏برنامه‌ای هم ندارد و درآمد بازی تنها از تبلیغات درون آن است. ‏

Life Is Strange

٩ بازی بزرگ در ‏iOS‏ و ‏Android

Life Is Strange‏ یک بازی ماجراجویانه و اپیزودیک است که ابتدا در کنسول‌ها و ‏PC‏ بود، اما حالا برای ‏گوشی‌های اندروید و ‏IOS‏ هم وجود دارد. این بازی از ابتدا روز‌های خوبی را گذرانده است.

بازی از دید ‏دختری به نام مکس کاولفیلد دنبال می‌شود. مکس دختری نوجوان و به ظاهر معمولی است که به عکاسی و ‏کار‌هایی از این دست علاقه دارد. مکس به شهر زادگاه خود یعنی ‏Arcadia Bay‏ باز‌می‌گردد تا آموزش ‏عکاسی را در آکادمی ‏Blackwell‏ ادامه دهد.

اما مهمتر از همه اینها، مکس می‌تواند زمان را کنترل کرده و ‏آن را به عقب بازگرداند. مکس به این توانایی خود زمانی پی می‌برد که می‌تواند جان دختری دیگر به نام ‏کلویی را نجات دهد. با پیشروی در داستان مشخص می‌شود که کلویی و مکس پیش از این دوستان صمیمی ‏یکدیگر بوده‌اند که قطع رابطه کرده‌اند و .... بهتر است ادامه داستان را با بازی کردن کشف کنید. ‏

Monument Valley

٩ بازی بزرگ در ‏iOS‏ و ‏Android

هر دو بازی ‏Monument Valley‏ و ‏Monument Valley ‎‏٢ سزاوار حضور در این لیست بودند. دره ‏یادبود (‏Monument Valley‏) یک بازی پازلی است و بازی‌های پازلی دارای یک سبک هنری منحصربه‌فرد ‏و فشرده است که توسط هنرمند هلندی ‏Maurits Cornelis (M.C.) Escher‏ ابداع شده است. بازی ‏کردن دره یادبود مثل تماشای یکی از آن تابلو‌های متفاوت، بی‌پایان و عجیب موریس اشر است. داستان بازی ‏توسط یک سری جملات تقریبا نامفهوم روایت می‌شود و آیدا شخصیت اصلی داستان است. برای درک بهتر ‏اهمیت سفر آیدا، باید بیشتر به عناصری که سازندگان درصدد داستان‌گویی محیطی در جلوی چشمان‌تان قرار ‏داده‌اند، دقت کنید.

در بازی با انسان‌های سیاه‌رنگی برخورد می‌کنیم که شبیه کلاغ قار قار می‌کنند و به نظر ‏می‌رسد این انسان‌ها به جای این‌که نیروی شر داستان را تشکیل دهند، بیشتر شبیه انسان‌هایی هستند که ‏ارزش‌های مهمی را فراموش کرده‌اند و همین نادانی آن‌ها را به چنین زوال دردناکی کشانده و آن‌ها در خود ‏پوچ‌شان زندانی کرده است.

در کنار معما‌ها و قصه بازتاب‌دهنده بازی، نمی‌توان از طراحی دیداری زیبا، ‏منحصربه‌فرد و جذاب بازی هم گذشت. آن قلعه‌های سنگی و آثار تاریخی میخکوب‌کننده با آن رنگ‌آمیزی‌های ‏گرم و مجذوب‌کننده به علاوه صدای تپ تپ دویدن‌های آیدا روی زمین و موسیقی مسحورکنند‌ه بازی، دست ‏به دست هم می‌دهند تا اتمسفر سنگین و درگیرکننده‌ای را بسازند. این بازی هم ابتدا برای کنسول‌ها و ‏PC‏ ‏بوده، اما حالا می‌توانید آن را روی گوشی‌های اندروید و ‏IOS‏ خود داشته باشید. ‏

Alto's Odyssey

٩ بازی بزرگ در ‏iOS‏ و ‏Android

اگر ماجراجویی آلتو (‏Alto's Adventure‏) را دوست دارید، پس حتما ادیسه آلتو (‏Alto's Odyssey‏) را ‏هم دوست خواهید داشت. ‏Alto's Odyssey‏ یک بازی در سبک دوندگی و ‏RUN‏ است و در آن نقش ‏شخصیتی اسکی سوار را ایفا می‌کنید. ادیسه آلتو یک بازی اکشن فوق‌العاده از استودیوی ‏Noodlecake ‎Studios Inc‏ است که در آن باید به آلتو و دوستانش ملحق و عازم یک ماجراجویی بی‌پایان شوید تا ‏اسرار آن را کشف کنید.

همراه با قهرمان این بازی، در مکان‌های فوق‌العاده دور از خانه از صخره‌ها و تپه‌های ‏بلند بالا بروید، دره‌های عمیق و باریک هیجان‌انگیز را طی کنید و معابدی که برای مدت‌ها پنهان بوده‌اند را ‏کشف کنید. برای غلبه بر موانع و مشکلات مختلف در یک سفر طولانی آماده باشید و از موسیقی خوب این ‏بازی که یک فضای خاص در طول گیم‌پلی ایجاد می‌کند، لذت ببرید. در طول مسیر این بازی از موانع و ‏مکان‌های مختلفی عبور خواهید کرد و ماجرا‌های متنوعی خواهید داشت که باید همراه با کشف رمز و راز‌های ‏فراوان کویر از آن‌ها عبور کنید. این بازی برای گوشی‌های اندروید و ‏IOS‏ به صورت رایگان وجود دارد. ‏

The Banner Saga

٩ بازی بزرگ در ‏iOS‏ و ‏Android

Banner Saga‏ همان‌طور که روی ‏PC‏ وجود دارد، برای دستگاه‌های اندروید و ‏IOS‏ هم به همان خوبی است. ‏یک بازی سرگرم‌کننده در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی از استودیوی بازی‌سازی ‏Versus Evil‏ است که ابتدا ‏برای ‏PC‏ عرضه شده بود و بعد از آن برای اندروید و ‏IOS‏ نیز به بازار آمد.

داستان بازی از این قرار است که: ‏‏ «در سرزمین‌های شمالی و در منطقه اسکاندیناوی مردمی زندگی می‌کردند که به داشتن شجاعت، قدرت بالا، ‏هنر جنگاوری و استفاده از خشونت بالا در جنگ‌ها مشهور بودند. سرزمین آن‌ها بسیار زیبا بود، اما در کنار این ‏زیبایی، سرمایی طاقت‌فرسا، بیماری، حیوانات درنده، آتش جنگ و سختی‌های دیگر این سرزمین را به مکانی ‏تبدیل کرده بود که زندگی بدون داشتن چنین صفاتی که در وایکینگ‌ها وجود داشت، اصلا آسان نبود و ....»

‏شما با گروهی از این مردان و زنان شجاع همراه می‌شوید تا در یک بازی حماسه‌آفرینی کنید و در راه سفری ‏پر‌ماجرا و البته پر‌خطر با مردم دیگری آشنا می‌شوید که ممکن است در بین تعداد زیادی از دشمنان، ‏دوست‌هایی وفادار هم بیابید که به متحدان و همراهان شما تبدیل شوند. ‏

Reigns: Her Majesty

٩ بازی بزرگ در ‏iOS‏ و ‏Android

Her Majesty‏ استراتژی روایی و یک رابط کاربری دارد که شما از طریق کارت‌های تصمیم‌گیری و پرس‌و‏جو می‌توانید داستان بازی را پیش ببرید. هر انتخابی که از میان کارت‌ها بکنید روی روند بازی تأثیر می‌گذارد ‏و اگر نمره شما در هر کدام از موضوعات بسیار کم یا بسیار زیاد باشد، شما کشته می‌شوید. در ‏Reigns: Her ‎Majesty‏ نقش ملکه‌ای را برعهده دارید که باید با تصمیم‌ها و واکنش‌های خودش، پادشاه را در اداره ‏سرزمین و حکمرانی کمک کند. تمام گیم‌پلی بازی به چپ و راست کردن کارت‌های کاراکتر‌ها خلاصه ‏می‌شود، کارت‌هایی که در دو سمت آن‌ها تصمیمات معمولا متضادی وجود دارد و بنا به شرایط باید یکی از آن‌ها ‏را انتخاب کنید.

چهار نماد بالای کارت‌ها، چهار پایه اصلی حکومت را نشان می‌دهد. نماد صلیب برای کلیسا و ‏رضایت آن‌ها از عملکرد ملکه، نماد آدمک برای نشان دادن محبوبیت ملکه در بین مردم، نماد شمشیر جهت ‏نمایش جدیت و رحم ملکه در برابر شخصیت‌ها و نماد دلار هم نشان‌دهنده دخل و خرج حکومت است.

با هر ‏تصمیم، مقادیر این نماد‌ها تغییر می‌کند و هدف شما در طول بازی باید رعایت یک توازن و برابری بین ‏هرچهارتای آن‌ها باشد. اما سعی در ایجاد بالانس بین چهار پایه اصلی حکومت کار راحتی نیست و خیلی اوقات، ‏این کار تنها به شانس و اقبال وابسته است.

البته که توضیح روند این بازی واقعا به همین سادگی نیست. ‏بازی‌های کارتی علاقه‌مندان خود را دارند و اگر شما هم اهل بازی‌های کارتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این ‏بازی را حتما امتحان کنید. ‏

Fortnite Battle Royale

٩ بازی بزرگ در ‏iOS‏ و ‏Android

این بازی با یک ایده ساده: «زنده ماندن» شروع شد. ‏Fortnite‏ یک پدیده فرهنگی و مسئول محبوبیت یک ‏ژانر جدید از بازی‌های تیراندازی است. سازندگان این بازی به‌حدی محبوب بوده‌اند که حالا میلیون‌ها کاربر ‏Fortnite‏ را در کنسول‌های بازی؛ رایانه‌های شخصی و موبایل‌هایشان بازی می‌کنند. ‏Fortnite‏ از ‏محبوب‌ترین، نام‌آشنا‌ترین و زیباترین بازی‌های سبک بقا و اکشن از استودیوی اپیک گیمز (‏Epic Games, ‎Inc‏) است.

شما در نقش یک شخصیت قرار می‌گیرید که جمعی ١٠٠ نفره را تشکیل می‌دهند و در یک ‏جزیره باید تنها شما زنده بمانید. با طیف گسترده‌ای از سلاح‌هایی که به دست می‌آورید قادرید از خودتان ‏دفاع کنید، برای جابه‌جایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه‌ها و مکان‌های مختلف پناه بگیرید و با ‏انجام کار‌های مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است.

اگر از علاقه‌مندان ‏و دوستداران بازی‌های سبک بقا هستید بدون‌شک ‏Fortnite‏ از همه جهت، نظرتان را جلب می‌کند و ارزش ‏امتحان کردن را دارد. ‏Fortnite‏ برای گوشی‌های اندروید و ‏IOS‏ رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای است. ‏

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • esmail ansari

      فورت گذاشتید پابجی کجاست؟

    • بدون نام

      life after فوق العاده است

    • mohammad

      اقا بازیflorance کجاست معلومه لیست سلیقه ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج