۸۸۴۸۴۲
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

طراحی تصادفات ساختگی توسط زورگیران

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیر ۲ سارق زورگیر که علاوه بر زورگیری از مسافران خودروهای سواری، به ایجاد تصادف‌های ساختگی اعتراف کردند،‌ خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیر ۲ سارق زورگیر که علاوه بر زورگیری از مسافران خودروهای سواری، به ایجاد تصادف‌های ساختگی اعتراف کردند،‌ خبر داد.

سرهنگ کامیار چهری درباره جزئیات دستگیری این افراد اظهار کرد: چندی پیش پرونده‌ای از کلانتری ۱۰۷ فلسطین به پایگاه سوم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان زورگیر ارجاع شد که در این پرونده شاکی مدعی بود ششم اردیبهشت ماه سال جاری در کنار خیابان منتظر خودرویی مسافرکش بوده که یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک نفر سرنشین که در صندلی عقب نشسته بود، وی را سوار می‌کند، اما پس از مدتی راننده این فرد را با سلاح سرد تهدید کرده و زمانی که با مقاومت شاکی روبه‌رو می‌شود وی را از ناحیه گردن با سلاح سرد مجروح کرده و پس از به سرقت بردن اموالش، وی را حوالی پل پیچ شمیران پیاده می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات پلیسی و رسیدگی به این موضوع گفت: در تحقیقات پلیسی، رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای که پیش از این نیز به همین شگرد مرتکب سرقت شده بود بدست آمد و پس از انجام بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که این مجرم چندی پیش دستگیر شده و در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

سرهنگ چهری ادامه داد: متهم از زندان احضار شد و چهره‌اش توسط شاکی شناسایی شد. متهم نیز ضمن اعتراف به انجام این سرقت با همکاری همدستش که وی نیز در زندان تهران بزرگ است، به ۲۰ فقره سرقت مشابه و ایجاد تصادف‌های ساختگی اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم افزود: متهم در خصوص تصادف‌های ساختگی با همکاری همدستش، اظهار کرد که حین تردد در شهر، با خودرویی تصادف می‌کرده و پس از اینکه راننده برای رسیدگی به موضوع از خودرو پیاده می‌شده است وی را مورد سرقت قرار می‌دادند.

به گفته سرهنگ چهری و بر اساس گزارش پلیس، متهم دوم پرونده نیز چهارم تیر ماه سال جاری دستگیر شده و هر دو متهم پس از تحقیقات پلیسی و با دستور قضائی روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس از تمدید عجیب و غریب مزایده کشت و صنعت کارون شوشتر :

    • نااشنا

      باید این کافرین رو اعدام کرد

    • منوچهر ولیپورروستای چهارکلاغ

      زورهم نداریم بریم زورگیری

    • بدون نام

      این اراذل سطح یک را همه شان در یک جزیره خشک بی آب علف تبعید کنند که همدیگر را تکه تکه کنتد مردم در آرامش باشند

      پاسخ ها

      • ظلم = زوال

        این درسته

    • بدون نام

      متاسفانه برابر امار پلیس بیشتر این افراد ساکن تهران هستن اگه ده بار هم برن زندان تازه عیار شون میره بالا و قدرتمند میشن .. ما جامعه شناس داریم صاحب نظر داریم راه چاره رو پیدا کنید ... در اخر پیشنهاد میکنم تنها نقطه ضعف این افراد خروج از تهرانه امتحان کنید

    • بدون نام

      خوب نتیجه زندان کردن اینها چه بوده آیا اصلاح شدند به زندگی سالم باز گشتند یا گستاخ تر شدن ونقشه های شوم برای مردم کشیدپس زنده ماندن اینها جز بدبختی برای خودشان وخانواده اشان و آسیب به مردم بی گناه نداره فقط یک تیر وخلاص اینها حرامزاده ولقمه حرام هستند والا فرزند نان حلال بد از آب در نمی آد محال

    • اکبر

      روزبه روز وضع امنیتی بدترمیشه؟تازمانیکه مشکل بیکاری واقتصادی خل نشه وضع همینه؟...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج