۸۸۴۸۵۸
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

مسی ضلع ثابت تمام مثلث‌های زهردار بارسلونا

باشگاه بارسلونا پس از مثلث های REM، MSN و MSD حالا مثلث زهرآگین دیگری به نام MSG را در خط حمله خود دارد؛ مثلثی مخوف متشکل از «لیونل مسی»، «لوئیس سوارز» و «آنتوان گریژمان» که به ثمر رساندن ۱۰۰ گل را برای آبی اناری‌ها در فصل آینده مثل آب خوردن راحت خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا: باشگاه بارسلونا پس از مثلث های REM، MSN و MSD حالا مثلث زهرآگین دیگری به نام MSG را در خط حمله خود دارد؛ مثلثی مخوف متشکل از «لیونل مسی»، «لوئیس سوارز» و «آنتوان گریژمان» که به ثمر رساندن ۱۰۰ گل را برای آبی اناری‌ها در فصل آینده مثل آب خوردن راحت خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا «نیمار» مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، تابستان سال جاری راه خود را برای بازگشت به نیوکمپ هموار می‌کند یا خیر و علاوه بر این، آینده «عثمان دمبله» نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته و در سوی دیگر «فیلیپه کوتینیو» نیز درهای خروج نیوکمپ را گشوده به روی خود می‌بیند.

مسی ضلع ثابت تمام مثلث‌های زهردار بارسلونا

با این حال، هر اتفاقی که از حالا به بعد رخ دهد، یک چیز قطعی است و آن هم توانایی مثلث هجومی کاتالان ها برای به ثمر رساندن ۱۰۰ گل در فصل پیش رو است.

اضلاع این مثلث که از فصل آینده با یک پیراهن به میدان می‌روند، فصل ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ در مجموع ۹۷ گل به ثمر رسانده اند. این در حالی است که این آمار برای فصول ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ و ۲۰۱۶ - ۲۰۱۷ به ترتیب ۱۰۵ و ۱۱۷ گل بود.

اما بهترین دوره آنان از حیث گلزنی به فصل ۲۰۱۵ - ۲۰۱۶ مربوط می‌شود؛ جایی که مسی ۴۱، سوارز ۵۹ و گریژمان ۳۲ گل به ثمر رساندند تا بهترین آمار آنان با مجموع ۱۳۲ گل در این فصل ثبت شود.

و حالا داشتن این سه بازیکن در کنار هم، با یک پیراهن و در یک نیمه زمین اتفاقی است که پیش از این رخ نداده است و «ارنستو والورده» باید برای جواب گرفتن از این ترکیب خوفناک، راهی پیدا کند.

آمار مثلث MSN

۱۳۱ گلی که این مثلث با احتساب ۳۱ گل نیمار در فصل ۲۰۱۵ - ۲۰۱۶ به ثمر رساند، رکورد گل های زده ای را که مثلث هجومی رئال مادرید در فصل ۲۰۱۱ - ۲۰۱۲ به ثمر رسانده بود، شکست.

مسی به عنوان ضلع ثابت تمامی مثلث‌های هجومی بارسا، پیش تر با بازیکنانی متفاوت به عنوان اضلاع دیگر مثلث، ۲ بار به رکورد ۱۰۰ گل زده رسیده است؛ در واقع، او در فصل ۲۰۱۱ - ۲۰۱۲ به همراه «الکسیس سانچز» و «سسک فابرگاس» و در ۲۰۰۸ - ۲۰۰۹ در کنار «ساموئل اتوئو» و «تیری هانری» موفق به ثبت این رکورد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد از ام اس ان . این قدرتمند ترین خط حمله ایه که تاحالا دیدم مسی و گریزمن هر دو تکنیکی با دقت . بارسا هرچی جام تو اروپا لابیگا رو گرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیمار بیا کجا بازی کنه؟

    • PS

      مسی امسال بره بچه هاشو بزرگ کنه امسال سال رئاله

    • بدون نام

      عشق به تمام معنا یعنی کینگ مسی

    • بدون نام

      مگه رکوردی مونده که مسی نزده باشه؟
      کینگ مسی یدونست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج