جاباما
۸۸۴۹۰۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حمیدوای: به خاطر تبلیغات آمریکا ۳ بازیکن خارجی به ایران نیامدند

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو می‌گوید تیمش با سه بازیکن در برزیل توافق کرده بوده ولی به خاطر تبلیغات ضد ایرانی از سوی آمریکا و انگلیس، آن‌ها به ایران نیامدند.

خبرگزاری ایسنا: مالک باشگاه پدیده شهر خودرو می‌گوید تیمش با سه بازیکن در برزیل توافق کرده بوده ولی به خاطر تبلیغات ضد ایرانی از سوی آمریکا و انگلیس، آن‌ها به ایران نیامدند.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدای هفته گذشته، تیم پدیده اردو خود را در تهران شروع کرد.

ما یک بازی دوستانه در مشهد با سپاهان داشتیم و با سایپا هم ۲ روز پیش بازی دوستانه برگزار کردیم. دوشنبه به اصفهان می‌رویم و یک بازی دوستانه با ذوب‌آهن بازی می‌کنیم و در هفته بعد در مشهد میزبان ذوب‌آهن خواهیم بود.

او ادامه داد: تیم ما در فصل گذشته لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و موجب شد تا مورد توجه تیم‌های دیگر قرار بگیرد اما در نهایت همه عزیزان خودشان دوست داشتند در پدیده بماند و ما طی مذاکراتی که داشتیم با آن‌ها به توافق رسیدیم.

ما تمام بازیکنانی که آقای گل محمدی در لیست‌شان بود را جذب کردیم به غیر از دو بازیکن که متأسفانه نشد با آن‌ها به توافق برسیم. ما آن‌ها را از لیگ یک با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جذب کرده بودیم و در فصل پیش رو با پیشنهاد یک میلیارد و چهارصد میلیونی مواجه شدند که موجب شد نتوانیم آن‌ها را در تیم نگه داریم.

حمیدوای افزود: ما سال گذشته ۲۳ میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه کردیم و آسیایی شدیم و این نشان می‌دهد هزینه کردن مهم نیست. نکته‌ای که مهم است علم کادر فنی و وجود هواداران خوب است.

مالک باشگاه پدیده گفت: فکر می‌کنم نماینده خوبی برای استان خراسان و ایران برای مسابقات آسیایی باشیم. ما در پستی که دچار خلاء بودیم، ۲ بازیکن جذب کردیم و طی هفته آینده، دو بازیکن خارجی به جمع تیم ما اضافه می‌شود.

او افزود: ما سه بازیکن در برزیل جذب کردیم ولی متأسفانه به خاطر تبلیغات بدی که در کشورهای آمریکا و انگلیس وجود دارد، هر بازیکنی را نمی‌توانیم جذب کنیم. آن سه بازیکن با این شرایط از حضور در تیم ما منصرف شدند. مجموعه مدیریتی که در تیم وجود دارد فوتبالی هستند و مجموعه ما می‌داند لازم به پرداخت هزینه‌های سنگین نیست.

حمیداوی ادامه داد: آقای گل محمدی حق دارد از لغو اردوی ترکیه تیم پدیده ناراحت باشد. وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال طی صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتند، توصیه کردند برای اینکه ارز خارج نشود، اردوی خارجی را لغو کنیم اما این را تیم‌های دیگر توجه نکردند و این حق ماست که از این اتفاق ناراحت باشیم.

او درباره اینکه پدیده در کدام استادیوم بازی می‌کند تاکید کرد: طبق صحبت مدیر کل ورزش و جوانان شهر مشهد، ورزشگاه ثامن الائمه شش ماه دیگر آماده می‌شود و ما در ورزشگاه امام رضا بازی می‌کنیم.

او درباره قرارداد با کارلوس چاواریا خاطرنشان کرد: قرارداد او به میلادی است و نباید گفت‌ که او تا سال ۱۴۰۰ قرارداد دارد. ما قبلا به این مسائل پرداخته بودیم. گفته‌اند که این بازیکن گل زده شاید هم گل زده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصلان

      چهل بارتکرارکردی اقای حمیدابی
      شماحرف گوش کنی خیلی وزیربهت گفته نریداردو خارجی گفتی چشم اقای وزیرنمی ریم.
      دیدی بهونه خوبی است که کمترهزینه کنی برا اردو چسبیدی به حرف وزیر.
      وزیراگه می گفت گل محمدی رابده پرسپولیس میدادی ؟؟؟قطعاچون به ضررت بود اگه رییس جمهورهم میگفت گوش نمی دادی
      پس دیگه بهونه صدمن یک غاز نگیر
      مردم وطرفداران خیلی بهترازتو این سناریو رامینویسند.
      ولی مربی خیلی خوبی داری تیم ت هم عالی است امسال جزی سه تیم صدرنشین میشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج