۸۸۴۹۰۶
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

معترضان به سیاست مهاجرتی ترامپ، پرچم آمریکا را پایین کشیدند

گروهی از معترضان به سیاست مهاجرتی دولت آمریکا، پرچم این کشور را از سازمان مهاجرت و گمرک ایالات متحده پایین کشیدند و پرچم مکزیک را جایگزین آن کردند.

ایرنا: گروهی از معترضان به سیاست مهاجرتی دولت آمریکا، پرچم این کشور را از سازمان مهاجرت و گمرک ایالات متحده پایین کشیدند و پرچم مکزیک را جایگزین آن کردند.

به گزارش روز شنبه شبکه خبری فاکس نیوز، معترضان با تجمع در مقابل سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا در شهر آرورا در ایالت کلرادو، به طرح های مهاجرتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور اعتراض کردند.

معترضان خواستار بسته شدن بازداشتگاه ها در مرز آمریکا - مکزیک و اجازه ورود به مهاجرانی شدند که در این مراکز نگهداری می شوند.

معترضان به سیاست مهاجرتی ترامپ، پرچم آمریکا را پایین کشیدند

قرار است برنامه مهاجرتی سازمان گمرک و مهاجرت آمریکا فردا (یکشنبه) در دنور و دیگر شهرهای بزرگ این کشور برگزار شود. به موجب این برنامه، حکم فراخوان مهاجران غیرقانونی در سراسر آمریکا صادر می شود.

ترامپ پیشتر اجرای این طرح را دو هفته به تاخیر انداخته بود تا به دمکرات ها امکان دهد راهکاری دو حزبی برای بحران انسانی در مرز آمریکا - مکزیک ارائه دهند.

در همین حال، شهروندان آمریکایی امروز (شنبه) در شهرهای مختلف ایالت کالیفرنیا علیه سیاست های مهاجرتی ترامپ تظاهرات کردند و شعار دادند: "جای کودکان در سلول نیست".

معترضان، اردوگاه های مهاجران را "اردوگاه های اجباری" توصیف کردند.

ترامپ نسبت به وضع مهاجران در بازداشتگاه‌های آمریکایی، همدردی اندکی نشان داده است و از مهاجران خواسته در صورت نارضایتی از این شرایط، به آمریکا مهاجرت نکنند.

رئیس جمهوری آمریکا از زمان کارزار انتخاباتی تا حضور در کاخ سفید، بحث تقابل با مهاجران را تا تنش با کنگره این کشور برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک بالا برد و حتی تا چندی پیش درصدد اعمال تعرفه بر کالاهای مکزیکی به بهانه خودداری مقام‌های آن کشور در مقابله با عبور مهاجران برآمد.

وی بارها با طرح این ادعا که نمایندگان دمکرات کنگره عامل تشدید ناامنی در مرزها هستند، گفته است که آنها برای مقابله با مهاجرانی که از مرزهای مکزیک وارد آمریکا می‌شوند، با سیاست‌هایی همچون ساخت دیوار مخالفت می‌کنند.

ترامپ با متهم کردن دمکرات‌ها به حمایت از سیاست مرزهای باز، اعلام کرده است که سیاست‌های مهاجرتی نمایندگان حزب مخالف، به جرایم خشونت بار و قاچاق مواد مخدر و انسان منتهی خواهد شد.

مناقشه بر سر تأمین بودجه درخواستی ترامپ برای ساخت دیوار مرزی، به تعطیلی ۳۵ روزه دولت آمریکا در سال گذشته منتهی شد. ۹۱۰۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد آزادی

    • رویا

      وقتی تو امور همه کشورها دخالت میکنی و باعث مهاجرت انسان ها میشی پس چرا خودتون مرزها رو میبندین... کمتر تو همه چی سرک بکشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج