۸۸۴۹۵۹
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

خستگی؛ عامل حذف تیم ملی والیبال

سرمربی باسابقه والیبال ایران معتقد است که خستگی بیش از حد بازیکنان در مرحله‌ی دوم لیگ ملت‌های والیبال باعث حذف تیم ملی شده است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی باسابقه والیبال ایران معتقد است که خستگی بیش از حد بازیکنان در مرحله‌ی دوم لیگ ملت‌های والیبال باعث حذف تیم ملی شده است.

مصطفی کارخانه در گفت و گویی درباره عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی والیبال گفت: در مرحله اول این مسابقات عالی ظاهر شدیم و توانستیم در بین ۱۶ تیم به جایگاه دومی دست پیدا کنیم.

در مرحله دوم لیگ ملت‌ها خستگی بیش از حد بازیکنان باعث شد نتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و اگر کمی بیشتر هوشیار بودیم و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کردیم می‌توانستیم جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهیم.

او ادامه داد: اگر به بازیکنان جوان بازی داده می‌شد ممکن بود که همین مقام فعلی و جایگاه را نداشتیم و معتقدم که فاصله‌ی زیادی با تیم‌های بزرگ نداریم و باخت و بردها بر سر یک امتیاز بوده است.

کارخانه با انتقاد از نتیجه گرایی گفت: باید با سازندگی بتوانیم مقام بهتری را کسب کنیم و نتیجه گرایی باعث عقب افتادگی می‌شود. این اخلاق نتیجه گرایی باعث می‌شود فشار زیادی بر سرمربی باشد و نتواند تعویض‌هایی را که برای تیم لازم است انجام دهد که مبادا بازی را ببازد.

او بیان اینکه لهستان نمایش خوبی در این دوره از لیگ ملت‌های والیبال داشت، گفت: در مرحله مقدماتی به دلیل میزبان بودن ایران توانستیم که تیم لهستان را شکست دهیم و تیم لهستان در ایران نمایش خوبی را داشت ولی فشار تماشاگران به تیم حریف باعث شد که بازی را ببریم ولی اگر همین بازی در جای دیگری برگزار می‌شد ممکن بود نتیجه جور دیگری رقم بخورد.

کارخانه درباره عملکرد کادر فنی تیم ملی گفت: عملکرد کادر فنی خوب بوده است و معتقدم اگر سرعت عمل بیشتری در گرفتن استراحت فنی و یا تعویض می‌داشتیم، می‌توانستیم عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم. اگر باختی صورت می‌گیرد عواملی مانند پازل در آن باخت سهیم هستند که ایراداتی هم می‌توان از کادر فنی گرفت.

این مربی باسابقه با تاکید بر اینکه باید گروه‌های ارزیابی از سوی فدراسیون برای ارزیابی عملکرد تیم ملی باید انتخاب شود، گفت: بعد از این باخت باید گروهی از سوی فدراسیون بسیج شود که تیم را ارزیابی کامل کنند و نقاط ضعف و اشتباهات را استخراج کنند که در رقابت‌های بعدی بتوانیم این ضعف را برطرف کنیم و موفق شویم.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیداورم با زحمت فراوان؛ تلاش و هدف مند بودن بتوانیم نتایج بهتری را در دوره‌های بعدی کسب کنیم و باید عملکرد تیم را کارشناسی کرد و نقاط ضعف را درمان کنیم تا سر اختلاف یک یا دو امتیاز بازی را از دست ندهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عامل حذف تیم ملی والیبال اول مربی بودبعد مشکلات روانی، بازیکنان تیم ملی نمیتونن هیجانات. خودشونو کنترل کنن حتی بازیکن بزرگ و باتجربه ای مثل معروف

    • بدون نام

      عامل حذف تیم ملی والیبال اول مربی بودبعد مشکلات روانی، بازیکنان تیم ملی نمیتونن هیجانات. خودشونو کنترل کنن حتی بازیکن بزرگ و باتجربه ای مثل معروف

    • بدون نام

      وقتی موسوی وغفور مثلا با تجربه فقط تو تور زدن اوت زدن بلدن ومربی نادان که فقط فکر پول هست هیچ ارنجی آنالیزی ندا ره حق با محتشمیان است برزیلیها در بازی قبلی واین بازی حتی با پا بدن توپ را جمع نی کردن ما را خوب شناخته بودن اما تیم ما مثل آدمک مترسک جالیز تو زمین بودن معروف فقط رفیق بازی پاس میده دفاع را نمی بینه مغرور خود خواه عمل میکنه ما جغا خالی بلد نیستیم دوتا سرویس میزنیم خوب حریف وقت استراحت میگیره تا تیم را از حرکت نگه داره بازیکنان ما ای را نمی فهمند مربی نمی فهمد در باز گشت به زمین مثل موسوی غفور عبادی با زدن سرویس تو تور واوت مربی حریف را خوشحال میکنند وادعای بازیکنان حرفهای دارن یک با در بازیها از سرویس موجی در انتهای زمین حریف یا سرویس در کنار خط استفاده نکردند والیبال ما هنوز مبتدی بی برنامه است ضمنا ما قبلا بدون این مربی در مرحله نهایی بوده ایم دورو بر محتشمیان لعنت به بازیکن بی غیرت

    • پارساطولابی

      تمام تیمهای حاظردرمسابقات خودشون روبرای المپیک اماده میکنن ولی متاسفانه ایران بازیکننان خودرا مصدوم کرد اینهمه خرج تیم شدبرای رفتن به امریکا تنها چیزی که نصیبمون شد بیحرمتی امریکا به بچه های تیم ایران ومصدوم شدن اینهمه ارزخرج شدبرای دوباخت خدا ازتون نگذره

    • گرگانی

      بدی شما کارشناس درست مثل بدی اون گزارشگر هست که میبینه موسوی داره بد بازی میکنه یک کلمه در موردش حرف نمیزنه که یک تنه مقابل لهستان تیم نابود کرد چرا گزارشگر اشاره به این موضوع نمیکنه میترسه کارش رو ازدست بده . بعدش هم صدا سیما باید بفکر چند تا گزارشگر جوان و بروز باشد . مجری هم که دمش گرم تیم داره بازی رو واگذار میکنه همینجوری ملت اعصاب ندارن تبلیغ رو ول نمیکنه ستاره فلان رو بزنید . ول کنید جون مادرتون

    • بدون نام

      بابا خجالت بکشید وقتی میبازید میگید علتش خستگی بوده انگار تیم هایی دیگه بازی نکردن جمع کنید بابا مسخره هااااا

      پاسخ ها

      • رسول کاظمی

        همش میگن خسته شدن بابا جوانارو بیار داخل

    • بخشی

      اره والا بقیه تیمها خسته نبودن فقط ایران خسته بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج