۸۸۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

استقلال، ایتالیایی و به سبک گواردیولا!

استقلال لیگ نوزدهم متفاوت‌تر از همیشه ارنج می‌شود و با تفکرات ایتالیایی و مهاجمی در سطح سری A ایتالیا به نظر جذاب‌تر از همیشه خواهد بود.

خبرآنلاین: استقلال بعد از چند فصل ناکامی با مربیان داخلی سراغ وینفرد شفر آلمانی رفت و موفقیت‌هایی هم مثل قهرمانی جام حذفی و صعود به جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، اما عدم مدیریت بازیکنان باعث شد استقلال دچار کمبود بازیکن شود و در آخر هم حاشیه‌ها شفر را به درهای خروجی هدایت کرد. حالا مربی جدید با تفکرات جدید به استقلال آمده تا شاید دوران ناامیدکننده آبی‌ها تمام شود.

مربی جدید استقلال یک ایتالیایی است. وقتی نام یک ایتالیایی به زبان می‌آید همه یاد سیستم‌های دفاعی تیم‌های این کشور می‌افتیم. ایتالیایی‌ها متخصص دفاع کردن هستند، آن هم از نوع بازی با ۳ دفاع، ولی استقلال قهرمانی با بازی هجومی می‌خواهد و همین موضوع باعث ساخت تفکر جدید استراماچونی در ایران شده است. مربی ایتالیایی تیمش را در تمرینات ۱-۴-۱-۴ ارنج می‌کند و به گفته یکی از بازیکنان این تیم تاکتیک‌های بازی مالکانه را برای استقلال در نظر دارد.

در سیستم ۱-۴-۱-۴ مالکانه دو دفاع کناری بسیار اهمیت دارند و باید در حملات حاضر شوند. به همین دلیل استراماچونی از وریا غفوری که فصل گذشته در پست هافبک راست هم بازی می‌کرد، در دفاع راست بازی می‌گیرد و زکی‌پور تند و تیز را در دفاع چپ قرار می‌دهد و به همین دلیل بود که سهرابیان را به راحتی از لیست خارج کرد. در این سیستم شما به دو هافبک طراح هم نیاز دارید و استراماچونی به همین دلیل با وجود حضور فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان اصرار به ماندن پاتوسی دارد و حتی آرش رضاوند را جذب کرد و حتی به بازی رضا آذری در این پست امیدوار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hm@

      پرسپولیس ده تا بازیکن ملی پوش یا باسابقه ملی داره ولی اکثرملی پوش های استقلال جداشدن.بدون ستاره ها وبا مشتی جوان که تجربه نشون داده که اونها هم درصورت درخشش نیم فصل یا نهایتا پایان فصل جدا میشن نمیشه قهرمان شد این برنامه چهارسال خست که عمدا تکرار میشه..

      پاسخ ها

      • رحمان یونسی

        خب به هرحال باید وزیرخائن و آدمهای دست نشانده اش که جیره خور وزیرن در استقلال که اکثرا هم هیچ عرقی به تیم تاج کبیر ندارن و اکثرا لونگین باید هوای تیم محبوبشون لونگ را داشته باشن و مسیر رابرای قهرمانیهاشون با دولت بنفش هموار کنند

    • بدون نام

      ایتالیایی و گواردیولا...خخخخخخخ....چی مصرف میکنی برادر...خخخخخخ

    • مجید

      آره آره خودِ یوونتوس شد یه شبه.
      خخخخخخ

    • ابهر

      عادت کردیم کار هرسالمونه مث آرسنال ونگر شدیم ک بازیکنای جوان ب تیم تزریق می کرد و همون سال خیلی از ستاره هاشو از دست میدادو هرسالم برا ۴و۵میجنگید.مشکل هیچ جا نیس ب جز مدیریت.اکثر تاجیا مث خود من تو این باورند ک فتح الله زاده میتونه تیم رو نجات بده

    • بدون نام

      مرخرف ترین سیستم موجود آخه کی با یک هافبک دفاعی بازی میکنه مگه اینکه بخاد تو یه بازی یا ببره هر طور شده یا تو اون بازی بیش از سه گل بخوره نبض بازی رو هافبک دفاعی ها کنترل میکنن اونوقت با یکی تو لیگ ایران که کسی ریسک نمیکنه که با این سیستم بازی کنه چون طرف آبرو تیمش رو ملاک اول میدونه

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      میگم نگران نباشید... امسال هم حکایت همون آش و همون کاسه در میانه....
      چونکه با خریدن یه زرافه میمونی ... خخخ
      مثل سابق دلبستن به سیستم بکش زیرش و سانتر از جناحین و کرنر و ایستگاهی زدن در صدر امورات کیسه کشهاستتتت خخخخخخ
      آقای نویسنده دم از سیگار پپ بزن.. خخخ
      نه سیستم پپ گوردیولا خخخخخ

    • آبی دل

      پاتوسی رفت تیم شفر تمرین هم کرد حالا استراماچونی دنبال تمدیدباهاشه خدامیدونه شایدیه پاتوسیه دیگه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج