جاباما
۸۸۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ذوالنور: اعمال قانون درد دارد!

یک نماینده مجلس درباره رفتار برخی ضابطان قضایی با مردم تاکید کرد: اعمال قانون درد دارد. برای اینکه درد کم شود باید روش‌های درست اجرا را به کار گیریم.

خبرگزاری ایلنا: یک نماینده مجلس درباره رفتار برخی ضابطان قضایی با مردم تاکید کرد: اعمال قانون درد دارد. برای اینکه درد کم شود باید روش‌های درست اجرا را به کار گیریم.

مجتبی ذوالنور در پاسخ به این سوال که علیرغم اینکه کسی مخالف اعمال قانون از سوی ضابطان نیست اما چرا گاهی مردم شاهد اعمال خشونت از سمت برخی ضابطان هستند؟، گفت: ما تاکیدمان اجرای مُرِّ قانون است. اگر شخصی بخواهد ۲۰۰ گرم شکر را میل کند ممکن است باعث خفگی شود، شکر را باید در آب حل کرد و بعد مصرف کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: قانون خوب داشتن یک موضوع است، قانون بد بودن خودش یک مشکل است، قانون خوب را بد اجرا کردن هم یک معضل است. اگر قوانین ما خوب نیست باید آن را درست کنیم. اگر قانون خوب داریم خوب اجرایش کنیم و اگر قانون بد داریم هرچند که قانون بد از بی‌قانونی بهتر است آن قانون بد را خوب اجرا کنیم. این باعث می‌شود تبعات منفی کم شود.

وی در بیان مثالی گفت: پزشکی که می‌خواهد به یک کودک آمپول تزریق کند ابتدا او را آرام می‌کند یا توجه او را از این امر منحرف می‌کند تا درد را کمتر احساس کند. اعمال قانون درد دارد. برای اینکه درد کم شود باید روش‌های درست اجرا را به کار گیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من فقط ماندم این را کی به مجلس فرستاد :!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج