۸۸۵۰۱۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

زور تمساح‌ها به اسپایدرمن نمی‌رسد!

فیلم سینمایی کم خرج «خزنده» Crawl محصولی از پارامونت، پنجشنبه گذشته افتتاحیه ای یک میلیون دلاری را در سینماهای آمریکای شمالی در پی داشت. فیلمی به به کارگردانی الکساندر آژا و تهیه‌کنندگی سم ریمی که به مبارزه دختری با چند تمساح خطرناک می پردازد.

بانی فیلم: فیلم سینمایی کم خرج «خزنده» Crawl محصولی از پارامونت، پنجشنبه گذشته افتتاحیه ای یک میلیون دلاری را در سینماهای آمریکای شمالی در پی داشت. فیلمی به به کارگردانی الکساندر آژا و تهیه‌کنندگی سم ریمی که به مبارزه دختری با چند تمساح خطرناک می پردازد. در خلاصه داستان این فیلم اکشن حادثه ای و ترسناک آمده: هیلی کلر (با بازی کایا اسکودلاریو) هنگام تلاش برای نجات پدرش در یک طوفان شدید، متوجه می‌شود که او در یک خانه پر از آب به دام افتاده است و باید برای نجات جانش با تمساح‌ها مبارزه کند و…

زور تمساح‌ها به اسپایدرمن نمی‌رسد!

فیلم البته با بودجه محدود ۵ .۱۳ میلیون دلار ساخته شده است، ولی کارشناسان پیش بینی می کنند تا ۱۰ میلیون دلار بفروشد. فیلم قرار است در ۲۰ کشور خارجی دیگر نیز اکران شود.

این در حالی بود که کمدی درام جنایی جدید دیزنی با نام استوبر Stuber در همان روز ۷۵۰ میلیون دلار فروخت. در خلاصه داستان این فیلم به کارگردانی مایکل داوس و با بازی دیو باتیستا و کمیل نانجیانی آمده است: یک کارآگاه عجیب و غریب به نام ویک راننده‌ اوبر خود را که استو نام دارد، برای یک ماجراجویی شبانه‌ غیرمنتظره استخدام می‌کند و… .

زور تمساح‌ها به اسپایدرمن نمی‌رسد!

هر چند این دو فیلم امیدوارند تا با گذشت دو هفته از اکران فیلم «اسپایدر من: دور از خانه» به کارگردانی جان واتس، بخشی از تماشاگران به سمت ساخته های آنان متمایل شود. این در حالی است که فیلم سوپرقهرمانی «اسپایدر من: دور از خانه»، بعد از ۹ روز ۲۲۰ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی فروش داشته است. «اسپایدر من: دور از خانه»که با بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته شده، در سطح جهان بیش از ۶۰۰ میلیون دلار فروخته است.

برای «داستان اسباب بازی ۴»، محصول جدید والت دیزنی و پیکسار، هم این هفته در چهارمین هفته اکرانش فروشی بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون دلار پیش بینی شده است. این فیلم هم مجموع فروش آمریکا و دیگر کشورهای خود را از مرز یک میلیارد دلار گذرانده است.

زور تمساح‌ها به اسپایدرمن نمی‌رسد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج