۸۸۵۰۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توماس مولر: چه خوب که دورتموند تقویت شده!

بازیکن ملی پوش تیم بایرن مونیخ معتقد است قدرتمندترشدن بوروسیا دورتموند به سود بوندسلیگا است و باعث جذاب‌تر شدن لیگ می‌شود.

ایسنا: به نقل از اشپیگل، تمرینات بایرن مونیخ برای شروع فصل جدید آغاز شده است و این تیم قرار است هفته آینده برای حضور در تور پیش فصل آمریکا راهی این کشور شود؛ جایی که شاگردان نیکو کواچ باید با تیم‌های رئال مادرید، آرسنال و میلان دیدار دوستانه برگزار کنند.

توماس مولر در ارزیابی خود از شرایط بایرن مونیخ قبل از شروع فصل گفت: دورتموند این فصل بازیکنان خیلی خوب زیادی جذب کرده است. فصل قبل هم آنها تیمی مدعی بودند و نزدیک بود قهرمان شوند و رقابت نزدیکی با ما داشتند. باید دید خریدهای جدید این تیم در این فصل چه عملکردی خواهند داشت. امسال فکر می‌کنم شرایط جدیدی برای ما ایجاد شده است. خیلی از بازیکنان نزدیک من از جمله روبن و ریبری در این فصل کنار ما نیستند و شرایط تیم عوض شده است. باید در این شرایط بتوانیم خودمان را بار دیگر نشان دهیم و جای خالی بازیکنان بزرگی که از تیم رفتند را پر کنیم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: بایرن مونیخ تیم بسیار خوب و با کیفیتی است و بازیکنانی که هم به تیم اضافه شدند بسیار باانگیزه و خوب هستند و تمام ما انگیزه زیادی هم داریم تا بتوانیم قهرمانی خودمان را در لیگ تکرار کنیم. کافی است فقط به نیمکت تیم ما نگاه کنید و ببینید چه بازیکنانی در تیم ما نیمکت‌نشین هستند.

توماس مولر فصل قبل ۴۵ بار در تمامی رقابت‌ها برای بایرن مونیخ به میدان رفت و ۹ گل به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل نیز ثبت کرد. قرارداد فعلی او با بایرن مونیخ تا ۲۰۲۱ اعتبار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج