۸۸۵۰۶۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

کیفرخواست حسین حبیبی صادر شد

حسین حبیبی کیفرخواست صادره علیه خود را دریافت کرد. او می‌گوید: به دلیل دفاع از امنیت شغلی کارگران، به نشر اکاذیب متهم شده است.

ایلنا نوشت: حسین حبیبی کیفرخواست صادره علیه خود را دریافت کرد. او می‌گوید: به دلیل دفاع از امنیت شغلی کارگران، به نشر اکاذیب متهم شده است.

در روزهای گذشته، در شعبه دادسرای فرهنگ و رسانه، علیه حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراها و دبیر کانون هماهنگی استان تهران، کیفرخواست صادر شد. این کیفرخواست خطاب به ریاست دادگاه‌های کیفری ۲ (مجتمع قضایی کارکنان دولت) صادر شده است.

او روز گذشته با مراجعه، این کیفرخواست را دریافت کرد. کیفرخواستی که در آن، به اتهام نشر اکاذیب و براساس شکایت دیوان عدالت اداری، بزهکار شناخته شده است.

حبیبی در این رابطه می‌گوید: من از حق «امنیت شغلی کارگران» دفاع کرده‌ام و از همه فعالان کارگری و تشکل‌های صنفی نیز توقع دارم از مهمترین مطالبه کارگران یعنی امنیت شغلی و لزوم عقد قرارداد دائم دفاع کنند.

او همچنان معتقد است: دیوان عدالت در اسرع وقت بایستی نسبت به ابطال دادنامه ۱۷۹ و همچنین دادنامه ۵۳۷-۵۳۸ که منجر به ابطال دستورالعمل‌های ۳۶ و ۳۸ و بخشنامه ۳ وزارت کار شده، اقدام نماید تا از ظلم و تعدی نسبت به کارگران با دستاویز این اهرم‌های به ظاهر قانونی جلوگیری شود.

حبیبی می‌گوید: دفاع از امنیت شغلی کارگران، نه تنها جرم نیست، بلکه وظیفه اصلی من به عنوان یک نماینده کارگری همین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      دفاع از امنیت شغلی کارگران فقط وظیفه نماینده کارگران نیست بر همه لازم است تا از این اقشار کم در آمد و آسیب پذیر نه تنها در مقابل بیکاری بلکه در مقابل پایین بودن دستمزد و کاهش قدرت خرید دفاع کنند ولی متاسفانه بعضی از افراد عضو شورای عالی کار و حتی نمایندگان فراکسیون کارگری فرمایشی هستند و نفوذی و کاری برای بهبود وضعیت کارگران و بازنشستگان نمی کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج