جاباما
۸۸۵۰۸۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: آینده روشنی برای ویلموتس پیش‌بینی می‌کنم

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ویلموتس در گذشته سرمربی بلژیک بوده و چشم‌انداز روشنی برای او در تیم ملی ایران پیش‌بینی می‌کنم.

خبرگزاری میزان: ناصر ابراهیمی در خصوص فهرست جدید تیم ملی و انتقاداتی که نسبت به این فهرست شده، اظهار داشت: قبول دارم حق برخی بازیکنان توسط کادرفنی تیم ملی نادیده گرفته شد، اما باید به او حق داد که این نفرات را دعوت کرده است. او هنوز شناخت چندانی نسبت به بازیکنان داخلی ندارد. شاید هم لیست جام‌جهانی و جام ملت‌ها را دیده و این بازیکنان را دعوت کرده است.

وی ادامه داد: رفتن به جام‌جهانی هنر نیست، بلکه هنر آن است که ویلموتس بتواند ایران را در جام‌ملت‌ها قهرمان کند. او در گذشته سرمربی بلژیک بوده و از تجربه بالایی هم برخوردار است. به همین دلیل آینده روشنی برای ویلموتس در تیم ملی پیش‌بینی کنم.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: به نظرم پس از پایان جام‌جهانی قطر و اتمام قرارداد ویلموتس مسئولان فدراسیون فوتبال باید به مربیان جوان داخلی اعتماد و از میان بازیکنان گذشته تیم ملی، یکی را به عنوان سرمربی تیم‌ملی انتخاب کنند. اگر مسئولان از مربیان جوان ایرانی حمایت کنند، آنها پتانسیل کسب نتایج خوب با تیم‌ملی را دارند.

ابراهیمی در پایان اظهار داشت: فهرست اخیر و دعوت از بازیکنان جوان اقدام خوبی از سوی ویلموتس بود. با این کار فرصت در اختیار سرمربی تیم ملی قرار گرفت تا از تمام ظرفیت‌های فوتبال ایران شناخت پیدا کند. به اعتقاد من برگزاری اردوهای کوتاه مدت به شود تیم‌ملی ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله منم همین طور چون واسه همه روشنه چنان کیسه گل بشیم با این روش که واسمون نورافکن روشن کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج