۸۸۵۲۱۳
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

نماینده قزوین: پرستو‌های سیاسی از کجا آمدند؟

حمیده زرآبادی؛ نماینده مردم قزوین نیز نطق خود را با نقد عملکرد گروه‌های سیاسی آغاز کرد و گفت: بسیار گفته‌ایم که هرگز منافع جمعی ملت را فدای منافع سیاسی و مطامع فردی، گروهی و حزبی خود نسازیم و در پیشگاه خداوند و محضر مردم سوگند خورده‌ایم تا سخن نگوییم مگر به صداقت، گام بر نداریم جز برای آبادانی ملت. اگر امروز به واسطه تخریب، تهدید و توهین صدایمان می‌لرزد و اراده‌هایمان سست و شکننده شده باید بدانیم که ما میراث‌داران خوبی نیستیم.

خبزرآنلاین: حمیده زرآبادی؛ نماینده مردم قزوین نیز نطق خود را با نقد عملکرد گروه‌های سیاسی آغاز کرد و گفت: بسیار گفته‌ایم که هرگز منافع جمعی ملت را فدای منافع سیاسی و مطامع فردی، گروهی و حزبی خود نسازیم و در پیشگاه خداوند و محضر مردم سوگند خورده‌ایم تا سخن نگوییم مگر به صداقت، گام بر نداریم جز برای آبادانی ملت. اگر امروز به واسطه تخریب، تهدید و توهین صدایمان می‌لرزد و اراده‌هایمان سست و شکننده شده باید بدانیم که ما میراث‌داران خوبی نیستیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: به عنوان اولین بانوی راه یافته به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قزوین از زنان سرزمینم سخن می‌گویم، زنانی که سهم‌شان در دولت صفر است و سخن گفتن‌شان در تریبون نماز جمعه کراهت دارد و اگر صحبت هم کنند با استقبال و خوشرویی نیست بلکه با اکراه و اجبار است. زنان باید تمام توان و قدرت خود را صرف کنند تا از هجوم بی‌اخلاقی‌ها، تهمت‌ها و افتراها در امان باشند و اگر حقیقت داشته باشد باید گفت وای به حال جامعه‌ای که از زن به عنوان یک ابزار استفاده شود و واژه سخیف پرستو در آن وجود داشته باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: کجای مسیر را اشتباه رفتیم. جامعه‌ای که الگوی بی‌بدیل فاطمه (س) را دارد و از صبر و استقامت و نطق‌های آتشین زینب کبری سخن می‌گوید می‌خواهد آرامش و امنیت زنان و دختران سرزمین خود را با گشت ارشاد و گشت نامحسوس برقرار کند. آیا زمان آن نرسیده که خواست مردم را از میان خودِ مردم دنبال کنیم و در مسیر مردم‌سالاری دینی که باورمان است، حرکت کنیم؟ به نمایندگی از جوانان سرزمین از درد جوانانی می‌گویم که ایستاده‌اند، تلاش کردند و سر خورده شدند. اگر امید را از جوانان بگیریم چه می‌ماند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمع کنید .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا مردهای پیر بی اختیار باید مدیر و رئیس باشند؟ اینها رو برکنار کنید و جوانها و زنها رو مسئول کنید

    • بی نام

      شما که زینت بخش کلامت خانم فاطمه (س) بود ایکاش قدری هم راجع به حکومت مولايمان و نصايح او به مالک اشتر هم می فرمودید و اگر فرصت و جاه می دادند مقایسه هم انجام میشد کلامتان بر دل می نشست فعلا"زمان تا انتخابات برای بیشتر دیده شدن وجود دارد فرصت از دست ندهید

    • بدون نام

      ازخانه اصوالگراها

    • بدون نام

      ازخانه اصوالگراها

    • بدون نام

      تاریخ ایندگان را روشن میکند که این پرستو ها چه ها کردند

    • ناشناس

      خانم نماینده! پرسیدید کجای راه را اشتباه رفته ایم. عرض به حضور جنایعالی شما بفرما کجای راه را درست رفتید. البته شخص شما نه بلکه سران کشور.
      میگن : خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج.
      بهتر از ما میدانید ریشه پرستو و پرستو بازی در کا گ ب( سازمان اطلاعات روسیه فعلی و شوروی سابق است) حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

    • آزاد

      از عدم پاسخگوئی وعدم شفافیت ،و عدم دیدن مردم و خواسته آ نها،تنها در قدرت بودن و تسلط یک حزب با اقلیت تمام در بین مردم،اما در صدر قدرت بودن

    • بدون نام

      از اول بودن الان سر ماجرای نجفی گندشون دراومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج