۸۸۵۲۴۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ورود سکه‌های خانگی به بازار، حباب سکه را کم کرد

محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف، گفت: با توجه به کاهش تقاضا و همچنین ورود سکه‌های خانگی به بازار، حباب سکه در حال تخلیه شدن است و امروز حباب سکه به ۲۳۰ هزار تومان رسید.

اعتمادآنلاین: محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف، درباره وضعیت بازار سکه و طلا به خبرنگار اقتصادی اعتمادآنلاین گفت: امروز، یکشنبه، با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی قیمت طلا بدون تغییر یک هزار و ۴۱۶ دلار در هر اونس و قیمت نقره هم ۱۵ دلار و ۳۰ سنت در هر اونس است. امروز نیز در بازار داخلی با توجه به کاهش قیمت ارز، بهای سکه و طلا روند نزولی طی کرد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف اضافه کرد: قیمت سکه طرح قدیم چهار میلیون و ۲۹۰ هزار تومان، سکه طرح جدید چهار میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و نیم‌سکه ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان بود. همچنین ربع‌سکه با قیمت یک‌ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی هم با قیمت ۹۸۰ هزار تومان خریدوفروش شد.

کشتی‌آرای گفت: هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب‌شده مبنای قیمت‌گذاری در بازار یک‌ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار یک‌ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۲۰ هزار تومان خریدوفروش شد.

او ادامه داد: یک مثقال طلای ۲۰ عیار ۴۶۶ هزار و ۹۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار ۴۹۰ هزار و ۲۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۲ عیار ۵۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار ۵۶۰ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد.

این فعال بازار طلا در پایان گفت: با توجه به کاهش تقاضا و همچنین ورود سکه‌های خانگی به بازار، حباب سکه در حال تخلیه شدن است و امروز حباب سکه به ۲۳۰ هزار تومان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج