جاباما
۸۸۵۳۹۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تکذیب خلیلی علیه شایعه‌سازان پرسپولیس

سرپرست تیم پرسپولیس هرگونه اختلاف و حاشیه در این تیم را تکذیب کرد.

خبرآنلاین: شایعه چیزی است که این روزها به فراوانی در اطراف هر دو تیم پر طرفدار پایتخت وجود دارد. ابتدا شایعه درگیری بین یک بازیکن جدید و یک بازیکن قدیمی استقلال در اردوی ترکیه به گوش رسید که بلافاصله تکذیب شد و حالا نوبت به پرسپولیسی ها است که به شایعات به گوش رسیده در اطراف تیم شان پاسخ دهند و آن را تکذیب کنند.

شایعه ای در خصوص اختلاف شدید بعضی بازیکنان پرسپولیس در اردو و این که حتی حاضر نیستند کنار هم قرار بگیرند که البته با واکنش محسن خلیلی،سرپرست این تیم مواجه شد.

خلیلی در این خصوص گفت:«گوش تان به این حرف ها بدهکار نباشد. اوضاع اطراف تیم کاملا آرام است و هیچ خبری از دعوا و قهر بازیکنان نیست. همه ما با تمام وجود مشغول کار هستیم تا بهترین شرایط را در بازگشت به ایران داشته باشیم. من با چشم خودم می بینم که چه اتحاد خوبی بین بازیکنان در جریان است و هیچ کس نمی خواهد وارد جنگ و دعوا شود.»

خلیلی ادامه داد: «نمی دانم برخی، چه منفعتی دارند که علیه پرسپولیس حاشیه می سازند؟ واقعا دوست دارم یک روز به جواب این سوال برسم. این همه حاشیه و شایعه ای که برای پرسپولیس ساخته می شود، به چه دردشان می خورد؟ با این همه شایعه ای که درست می کنند، پرسپولیس سه فصل قهرمان شد و در لیگ بعدی نیز برای قهرمانی به میدان می آید. اگر قرار بود این مسائل روی عملکرد بازیکنان تاثیر بگذارد، باید تا به حال تاثیر خود را می گذاشت اما می بینیم که اوضاع هنوز هم خوب نشده و برخی برای بالا بردن خودشان می خواهند پرسپولیس را خراب کنند.»

خلیلی در پایان گفت: «همه چیز به خوبی پیش می رود. هیچ مشکلی در اردو نداریم و بازیکنان با تمام توان تمرین می کنند. کادرفنی از سواد بالا و تمرینات به روز استفاده می کند و حجم بدنسازی و فشاری که روی بازیکنان وارد می شود، در نوع خود جالب است. با این وضعیت معتقدم وقتی به ایران برگردیم، تیم قبراقی را به میدان می فرستیم و همه از این تیم تعریف و تمجید می کنند. شک ندارم که پرسپولیس روزهای خوب خود را تکرار خواهد کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضوی بابلسر

      محسن جان دوست دارم فقط بفکر یه مهاجم خوب باش تا علیپور به ینوایی برسه از لحاظ فوتبالی وپولی بعد برگردد بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج