۸۸۵۴۵۱
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

حمله کیهان به یک آقازاده سینمایی دیگر

حضور یک سرمایه‌گذار با پول‌های مشکوک به‌عنوان حامی مالی جشن و جشنواره‌های سینمایی، منجر به جهت‌گیری انتخاب برگزیده‌ها مطابق منافع سرمایه‌دارها خواهد شد.

کیهان نوشت: حضور یک سرمایه‌گذار با پول‌های مشکوک به‌عنوان حامی مالی جشن و جشنواره‌های سینمایی، منجر به جهت‌گیری انتخاب برگزیده‌ها مطابق منافع سرمایه‌دارها خواهد شد.

«س.خ.ع» ابتدا نامش به‌عنوان حامی مالی یک مسابقه تلویزیونی که مشابه بلیت بخت‌آزمایی بود شنیده شد. پول‌های مشکوک وی، به عرصه سینما نیز سرایت کرد. وی اقدام به تأمین بودجه نجومی یک فیلم پرستاره کرد که گفته می‌شود برخی از بازیگرانش به خاطر چند دقیقه بازی در این فیلم، دستمزد کلانی گرفته‌اند.

اما اتفاق نگران‌کننده، حضور چنین فردی به‌عنوان حامی جشن‌ها و جشنواره‌های سینمایی است. بعد از اینکه نام وی به‌عنوان حامی مالی جشنواره فجر سال گذشته مطرح شد، این بار به‌عنوان حمایت‌کننده جشن سینمایی حافظ نامش در رسانه‌ها منتشر شد. «س.خ.ع» اولین فردی است که علاوه‌بر سرمایه‌گذاری در ساخت فیلم، سرمایه برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌ها را نیز تأمین می‌کند.

به طور طبیعی، وقتی سرمایه‌گذار تولیدات سینمایی به‌عنوان سرمایه‌گذار مراسم‌های سینمایی نیز نقش‌آفرینی می‌کند، نتیجه‌اش جهت‌گیری خاص این جوایز است. یعنی احتمال ناداوری و زدوبند برای برگزیده‌شدن برخی افراد و آثار بیش از گذشته بالا خواهد رفت. شاید یکی از دلایل قرارگرفتن نام عوامل بعضی از فیلم‌های سخیف و ضعیف سینمایی به‌عنوان نامزد دریافت جایزه از جشن حافظ هم، حضور این صاحب سرمایه‌های مشکوک به‌عنوان حامی مالی این جشن بود.

احتمالا اگر امسال نیز شاهد حضور «س.خ.ع» به‌عنوان حامی مالی جشنواره فجر باشیم، شاهد اهدای سیمرغ به عوامل چنین فیلم‌ها یا آثار تولید شده با منابع مشکوک خواهیم بود. در نتیجه، همین اعتبار نصفه و نیمه جشنواره‌های سینمایی نیز بر باد خواهد رفت و پول‌های مشکوک و سرمایه‌گذارانی با منابع مالی نامشخص اما نفوذ کرده در بدنه سینما، این مراسم‌ها را به قهقرا خواهد برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      این چون فردوسی پورجایزه گرفته همه جاش دردگرفته

      پاسخ ها

      • حامــــــــــد

        برو یڪ ڪم تحقیق ڪن ، نظر ننویس
        اول دنبال اسم ورسم طرف باش بعد بگو فردوسی پور
        همه جا دلتون میخاد برچسب بیخودی بزنید

      • بدون نام

        کیهانم یه بار بیاد بگه که پشتوانه مالی خودش کیه.وقتی که اکثر روزنامه ها تعدیل نیرو کردن و میکنن و از تعداد چاپ روزنامه هاشون کم کردن به علت مشکلات مالی این کیهان چه جوری کماکان با قدرت ادامه میده بیاد یک بار بگه کی ازش حمایت مالی میکنه تا مردمم بفهمن

    • مهدی

      شما که مطمئن هستید طرف پول و درامدش مشکوکه از رانت استفاده میکنه چرا اسم و رسمش رو نمیگید که مردم بدونند کیا سمت و مقام دارند تو دولت ؟؟؟
      شما هم با این کار خیانت میکنید که نمیگید
      مگر اینکه مثلا بخواید اول اسم بگید طرف بترسه باج8ی چیزی بده اگه نه که بگید دیگه بابا

    • بدون نام

      کیهان ودارودسته.شریعتمداری اگه راست میگن اسم این شخص روبگن. ...

    • بدون نام

      چرا اسم اینهارو آقازاده میزارید ؟؟؟؟آقا زاده ما مردم عادی هستیم که پدرانمان با زحمت و پول حلال معیشت خانوادهاشون را حفظ میکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج