جاباما
۸۸۵۵۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

اپلیکیشن اندرویدی مایکروسافت Word رکورد زد

اپلیکیشن مایکروسافت word به تازگی از مرز یک میلیارد دانلود و نصب در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور گذر کرده و به یک رکورد جدید رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: نرم افزار کاربردی مایکروسافت word که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های واژه پرداز برای تایپ و ویرایش متون نوشتاری در جهان محسوب می‌شود، با حضور در فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور امکان دسترسی و بهره‌مندی کاربران گوشی برای دستگاه‌های اندرویدی به اپلیکیشن مایکروسافت ورد را فراهم کرده است.

حالا در تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی وب سایت اندروید پلیس، اپلیکیشن واژه پرداز مایکروسافت ورد اخیراً موفق شده است به یک رکورد جدید دست پیدا کند و آن نیز عبور از مرز یک میلیارد دفعه نصب و دانلود در فروشگاه گوگل پلی استور است.
این رکورد در حالی ثبت شده است که تاکنون هیچکدام از اپلیکیشن‌های اندرویدی مایکروسافت موفق به رسیدن به چنین جایگاهی نشده بودند.

یکی از بزرگ‌ترین رقبای مایکروسافت در نرم افزارهای مشابه بر پایه فضای ابری گوگل داکس به شمار می‌رود که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار شده است اما به نظر می‌رسد از آنجایی که کاربران در رایانه خود از نرم افزارهای کاربردی مایکروسافت آفیس استفاده می‌کنند، تمایل بیشتری برای استفاده از اپلیکیشن‌های اندرویدی آن در گوشی و سایر دستگاه‌های اندرویدی خود دارند.

البته این تعداد دفعات نصب و دانلود اپلیکیشن مایکروسافت ورد تنها مربوط به فروشگاه پلی استور گوگل نخواهد بود بلکه مایکروسافت با سامسونگ و سایر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند هوشمند توافق کرده بود که این اپلیکیشن‌های توسعه داده شده خود را به صورت پیش فرض بر روی دستگاه‌های مربوطه نصب کنند تا کاربران بتوانند از خدمات و سرویس‌های متنوع آنها بهره مند شده و بدین ترتیب آمار استفاده از اپلیکیشن‌های مایکروسافت نیز توسعه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ضد امریکا

      متاسفانه وقتی یه متنی رو تو کامپیوتر تایپ میکنی و بعدش متن رو به موبایل میفرستی، متون به صورت برعکس ظاهر میشن.و برعکس
      امیدوارم این مشکل حل شده باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج