۸۸۵۶۲۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

چینی: استراماچونی سرشار از انگیزه است

علی چینی، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که استراماچونی برای موفقیت، سرشار از انگیزه است و نسبت به آینده استقلال با این مربی می‌توان خوش‌بین بود.

خبرگزاری تسنیم: علی چینی با اشاره به تغییرات گسترده در تیم فوتبال استقلال و جدایی ۱۴ بازیکن از جمع آبی‌پوشان اظهار داشت: قرار نیست تمام تغییرات جنبه منفی داشته باشند و می‌توانیم به این موضوع با دیدگاه مثبت هم نگاه کنیم. به‌هرحال برخی بازیکنان دوست داشتند جدا شوند و به تیم‌های خارجی بروند و برخی بازیکنان به دلایل دیگر جدا شدند. البته استقلال بازیکنان خوب و جوانی هم جذب کرده و آنها می‌توانند خودشان را نشان داده و به استقلال کمک کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از بازیکنانی که از استقلال جدا شدند، این را می‌خواهم که پشت سر این تیم حرف نزنند. وقتی آنها آمدند همه چیز در استقلال گل و بلبل بود و وقتی هم جدا شدند، با حرف‌های‌شان می‌خواهند بگویند که استقلال فلان مشکل و ایراد را داشت. پیراهن استقلال مقدس است و این تیم یکی از پرطرفدارترین تیم‌های دنیاست. بهتر است بازیکنانی که از تیم جدا می‌شوند، پشت سر این تیم صحبت نکنند.

مربی پیشین تیم استقلال در ارتباط با اینکه برخی معتقدند استقلال خالی از بازیکنان بزرگ و باتجربه شده است، تصریح کرد: این حرف را تا حد زیادی قبول دارم و معتقدم که استقلال نیاز به بازیکن بزرگ و باتجربه دارد تا تیم را جمع و جور کند. در بین بازیکنان فعلی، وریا غفوری و سیدحسین حسینی قدیمی هستند و باید دید آنها چه شرایطی در استقلال خواهند داشت.

«واقعیت این است که من به این استقلال با مربیگری استراماچونی خوش‌بین هستم.»، چینی ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: مربیان ایتالیایی سبک خاص خودشان را دارند. استراماچونی یک مربی جوان، جدی و سرشار از انگیزه است و می‌خواهد خودش را در استقلال دوباره ثابت کند. فقط از هواداران، پیشکسوتان و مسئولان استقلال می‌خواهم که به این مربی زمان بدهند تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر آسیا .چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی . لنگ حکومتی صفر الهلال شش و خریبین پنج لنگ حکومتی صفر

      ده تابازیکن ازش رفت همه اصلیاش رفتن. نابود شده استقلال

    • تاجی

      آره واقعا آقای آندره استراماچونی هم جوان هست هم با انگیزه باید باشگاه‌های ایرانی اگر سرمربی خارجی میارن باید جوان باشه نه سرمربی پیر لنگیها واقعا چه سرمربی آوردن آقای کالدرون اگر خوب هم باشه خیلی پیر هست لنگیها چه دل خوشی به این پیرمرد دارن آقا کالدرون 67 سالشه همین آقای مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتورسازی واقعا ایشون هم خیلی پیر هست حالا لنگیها از ما که انتقاد کنیم ناراحت میشن میگن چون استقلالی هستن این حرف میزنن نه برادر من از استقلال یاد بگیرین سرمربی جوان صاحب سبک وبا انگیزه بیارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج