۸۸۵۷۰۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

پانادیچ:ما برنده دادگاه فیفا علیه پرسپولیس هستیم

به دنبال عدم پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش از سوی باشگا پرسپولیس، نامه شکایت مربی کروات به فیفا ارسال شد و ایگور پانادیچ مربی پیشین این تیم در مورد این تصمیم صحبت کرد...

مدال: به دنبال عدم پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش از سوی باشگا پرسپولیس، نامه شکایت مربی کروات به فیفا ارسال شد و ایگور پانادیچ مربی پیشین این تیم در مورد این تصمیم صحبت کرد.

مربی سابق سرخپوشان با بیان اینکه به طور حتم برنده دادگاه فیفا علیه پرسپولیس ما هستیم، گفت: از بهترین وکلا استفاده می کنیم و به زودی مشخص خواهد شد که چه کسی در این مدت دروغ می‌گفته است.

پانادیچ:ما برنده دادگاه فیفا علیه پرسپولیس هستیم

ایگور پانادیچ با اشاره به شکایت کادر فنی سابق از باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: در این مدت فقط دروغ شنیدیم. در همین راستا امروز نامه شکایت من، برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ و مارکو استیلینوویچ به فیفا خواهد رسید.

وی افزود: از بهترین وکلای سوئیسی استفاده می‌کنیم و به زودی مشخص خواهد شد که حق با چه کسی است. به طور حتم برنده دادگاه فیفا ما هستیم.

مربی سابق پرسپولیس اضافه کرد: سه بار در مورد مطالبات خودمان به باشگاه نامه نوشتیم که همه آنها بدون جواب ماند. از همه مسئولان پرسپولیس دروغ‌های زیادی شنیدیم و دیگر راهی برای ما با این رفتارهای شأن باقی نگذاشتند.

پانادیچ در مورد اینکه مسئولان پرسپولیس هم قصد شکایت از کادر فنی قبلی را دارند، گفت: به زودی مشخص خواهد شد که حق با چه کسی است. همه مسائل قوانین و ضوابط مشخص خود را دارد و به زودی مشخص خواهد شد که حق با چه کسی است. نه تنها طلب‌های فصل گذشته بلکه به طور حتم تمام پول فصل آینده را هم از پرسپولیس خواهیم گرفت.

وی افزود: هریک از مدیران باشگاه که در این مدت با ما مواجه شد، دروغ‌های زیادی گفت و دیگر به هیچ وجه راضی به صحبت با آنها نیستیم و به طور کلی دیگر چنین افرادی را نمی‌شناسیم. کسانی که فقط حرف زدن بلد هستند بدون آنکه عمل کنند. طبیعی است نمی‌شود با چنین افرادی کار کرد.

مربی سابق پرسپولیس تاکید کرد: این طبیعی است که پرسپولیس باید تمام پول ما را پرداخت کند. من برنده هستم چون حق با من است. چون سه نامه به باشگاه ارسال کردم و هیچ جوابی دریافت نکردم. چون دروغ‌های زیادی شنیدم. وکیل خوبی هم در این زمینه گرفتم و من برنده این دادگاه خواهم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      واقعا جای تاسف داره!!!!!
      هیچ جای دنیا بعد از سه بار قهرمانی پیاپی اینجور رفتار نمی‌کنند!!!!

    • hm@

      هرچی برانکو بگه....

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      از الان معلومه برنده اید چون اینا به بودیمیر هم گفتند پولت را نمی دیم برو هر غلطی خواستی بکن هرجا هم خواستی شکایت کن!! آخه این درسته؟ اگه نامردی نیست پس چیه؟ چرا اگه اینا را نمی خواهند آبروریزی می کنند تو فیفا و حق و حقوقشونو بهشون نمیدهند که بروند!!

    • آبی آریایی

      هر چی برانکو بگه
      اهای عالی جناب عشق خخخخخ

      پاسخ ها

      • PS

        برانکو میکه تاابد زیرشی یادت هست که

    • بدون نام

      اینام چقد مصاحبه میکنن این همه آدم از باشگاه های ایرانی به فیفا شکایت کردن و طلبشونو گرفتن بدون اینکه مصاحبه ایی کنن ولی اینا هر روز مصاحبه میکنن و میگن ما شکایت کردیم حق باماس خب اگه حق باشماس که دیگه انقد حرف زدن نداره بیکارم که نیستید سرتون به آماده کردن تیمتون باشه دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج