۸۸۵۷۴۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طلب ویلموتس؛ خطری که فدراسیون را تهدید می‌کند

عدم وصول مطالبات باشگاه پرسپولیس از فیفا یکی از مهم ترین عوامل جدایی برانکو بود و حالا ویلموتس قسط اول قرارداد خود را هنوز دریافت نکرده است.

مدال: عدم وصول مطالبات باشگاه پرسپولیس از فیفا یکی از مهم ترین عوامل جدایی برانکو بود و حالا ویلموتس قسط اول قرارداد خود را هنوز دریافت نکرده است.

فدراسیون فوتبال به دنبال راهی برای پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی است.

باشگاه پرسپولیس در زمستان سال گذشته بیش از دو ماه از وقت خود را صرف این کرد که فیفا متقاعد شود درآمد بلوکه شده این باشگاه را به حساب برانکو واریز کند اما فیفا برخلاف گذشته نه طلب پرسپولیس را به حساب برانکو واریز کرد و نه مطالبات فدراسیون را به حساب کی روش.

طلب ویلموتس؛ خطری که فدراسیون را تهدید می‌کند

فیفا در پی دور جدید تحریم ها و به بهانه اینکه چنین اقدامی نوعی پولشویی محسوب شده و ما خود را وارد این چالش نمی کنیم از پرداخت وجوه به حساب طلبکارهای سرشناس خودداری کرد.

برانکو که امیدوار بود طلبش را از فیفا بگیرد وقتی بعد از دو ماه انتظار از فیفا ناامید شد در اسفند سال گذشته نامه اول خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد، بعذ از آن نامه دوم ارسال شد و باشگاه پرسپولیس سه هفته مانده به پایان فصل اولین واریزی خود را انجام داد و نقدا 500هزار یورو به برانکو داد اما این اولین و آخرین پرداختی این باشگاه به برانکو بود و در نهایت ایوانکوویچ از پرسپولیس رفت.

حالا خبر رسید که استقلال توانسته بدهی خطرآفرین به پروپئیچ را از با وصول درآمد 850 هزار دلاری در فیفا تسویه کند و اگر رسما این خبر اعلام و عنوان نشده صرفا بخاطر عدم دریافت رسید بوده.

از این سو امروز خبر احتمال فسخ قرارداد از سوی ویلموتس رسانه ای شد. سرمربی بلژیکی حتی روی نیمکت هم ننشست و ترجیح داد از سکوها بازی را زیر نظر بگیرد و برخی این را ربط دادند به ناراحتی اش از اوضاع و حالا برخی رسانه ها مدام از خطر جدایی ویلموتس خبر می دهند.

آیا فدراسیون که بخاطر عدم حضور بانوان در استادیوم ها تحت فشار است راهکاری برای وصول درآمدهای خود در فیفا شرایطی که روابط بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حسابی تیره و تار و شکرآب است پیدا خواهد کرد؟

آیا ویلموتس در تیم ملی می ماند و مطالباتش بزودی پرداخت خواهد شد؟ آیا فدراسیون نشین ها که با وزارتی ها مدتهای مدید است اختلافات شدیدی دارند و گفته می شود بودجه لازمه را دریافت نمی کنند جز درآمدهای بلوکه شده در فیفا و وصول آن درآمد قابل ملاحظه دیگری دارند که بتوانند حق و حقوق ویلموتس را پرداخت کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      ما هم دل خوش به قوانین بین المللی هستیم که هیچکدوم به نفع ما نیست .فیفا از یک طرف میگه دولت ها نباید تو ورزش دخالت کنن ...بعد میگه به خاطر تحریم نمیتونیم پول تیم هارو پرداخت کنه...حالا ما کدوم حرف و باید قبول کنیم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج