۸۸۵۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کدام بانک ها پول ایران را باز می گردانند؟

اطلاعات بدست آمده نشان می دهد سه بانک انگلیسی و فرانسوی مسولیت انتقال دلارهای بلوکه شده به ایران را برعهده گرفته اند.

خبرآنلاین: اطلاعات بدست آمده نشان می دهد سه بانک انگلیسی و فرانسوی مسولیت انتقال دلارهای بلوکه شده به ایران را برعهده گرفته اند.

اطلاعاتی که در برخی خبرگزاری های معتبر ایرانی و بین المللی منتشر شده نشان می دهد سه بانک انگلیسی و فرانسوی مسولیت انتقال دلارهای نفتی به ایران را برعهده گرفته اند. برخی نقل قول ها نیز نشان می دهد یکی از چهره ای نزدیک به رئیس جمهور حسن روحانی مسولیت نظارت براین انتقال را برعهده دارد.

اطلاعات این بانک ها هنوز از سوی رسانه ها و مقامات ایرانی تایید نشده است ولی بررسی سوابق گزینه های احتمالی نشان می دهد، سه بانک اروپایی عاملیت انتقال این پول را بر عهده دارند. بانک SOCIETE GENERALE، که یک بانک چند ملیتی فرانسوی است که خصوصیات مالی آن طبق تقسیم بندی های بانک جهانی به سه بخش بانکداری و اختصاص خدمات مالی، سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه های جهانی تقسیم شده است.

این بانک رتبه سوم را در میان بانک های فرانسه به خود اختصاص داده است. همچنین جزء ۸ بانک برتر اروپا به حساب می آید. در حال حاضر و طبق برنامه اقدام مشترک بخشی از مبلغ ۵۵۰ میلیون دلاری از طریق این بانک به ایران انتقال می یابد.

دیگر بانکی که از آن نامبرده شده بانک CHARTERED STANDARED است. استاندارد چارترد، بانکداری و خدمات مالی چند ملیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. مقر آن در لندن است. این بانک در بیش از ۷۰ کشور جهان شعبه دارد که برهمین اساس به عنوان بانک جهانی قلمداد می شود و حدود ۹۰ درصد از سود خود را از آفریقا، آسیا و خاورمیانه بدست می آورد. این بانک وظیفه انتقال مقداری از دارایی های بلوکه شده را در گام اول به عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج