۸۸۵۸۰۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

میرزاپور: بیرانوند هم لژیونر شدن را دوست دارد

مربی دروازه‌بانان تیم پیکان به لژیونر شدن دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس واکنش نشان داد.

خبرورزشی: ابراهیم میرزاپور درخصوص وضعیت تیم پیکان گفت: همانطور که می‌دانید امسال حدود ۱۴ بازیکن از پیکان جدا شدند و این در حالی است که ۸-۷ بازیکن به تیم ما ملحق شدند و به همین خاطر نیاز به زمان داریم تا بازیکنان بتوانند به هماهنگی برسند.

الان چهار هفته است که تمرینات ما آغاز شده و روند خوبی هم داریم که جا دارد از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پیکان تشکر کنم چرا که همه نیاز‌هایی که کادر فنی داشت برآورده شد. این مساله به ما کمک زیادی خواهد کرد و می‌توانیم با این پشتیبانی‌ها کار‌ها را به خوبی انجام دهیم. از طرف دیگر برخی از بازیکنان هم قرارداد نداشتند، اما باشگاه تلاش کرد و آن‌ها را نگه داشت تا همه بازیکنان مدنظر آقای فرکی در پیکان ماندنی شدند.

وی درخصوص اینکه چه آینده‌ای برای پیکان در لیگ برتر نوزدهم متصور است، افزود: لیگ ما به سه دسته تقسیم شده است؛ حدود ۷-۶ تیم هستند که امکانات مالی خوبی دارند و آن‌ها بازیکنان خوبی هم جذب کردند که به همین خاطر این تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند. برخی از تیم‌ها هم برای بودن در میانه‌های جدول رقابت می‌کنند و گروه دیگری از تیم‌ها هستند که هزینه‌های زیادی نکردند و تلاش می‌کنند که سقوط نکنند.

همانطور که همه اهل فن می‌دانند در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هزینه زیاد نمی‌تواند ضامن موفقیت تیم‌ها باشد. تیم ما تیم جوان و البته با تجربه‌ای است که بازیکنان کارکشته خوبی هم در پیکان حضور دارند. تلاش ما این است که بتوانیم با کسب نتایج خوب در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم و به جایگاه اصلی‌مان برسیم.

میرزاپور درمورد وضعیت دروازه‌بانان تیم پیکان تصریح کرد: وحید شیخ ویسی را از زمانی که در سایپا با ما بود به خوبی می‌شناسم. او را دروازه‌بانی با شخصیت و خوب از نظر فنی می‌دانم که فصل گذشته هم عملکرد خوبی در پیکان داشت. همچنین امینی دیگر دروازه‌بان خوب ما است که به تیم ملی هم دعوت شده است.

حجت صدقی هم دروازه‌بان خوب تیم ما است که از ارکان موفقیت پیکان در لیگ دسته اول بود که البته برای سپری کردن دوران مقدس سربازی دو سال به ملوان رفت و حالا باز هم به پیکان برگشت. همچنین علیرضا رضایی دروازه‌بان امید و محمدرضا باقری دروازه‌بان تیم ملی جوانان هم با ما حضور دارد که از نظر شخصیتی و فنی شرایط خوبی دارند. من هم تلاشم را می‌کنم تا در کنار رفاقت با این بازیکنان تجربیاتم را در اختیارشان قرار دهم.

وی درباره ارتباط دوستانه‌ای که با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس دارد و اینکه این دروازه‌بان این روز‌ها با پیشنهاد‌های خارجی روبرو شده تصریح کرد: من چند هفته قبل بود که با علیرضا بیرانوند صحبت کردم. او هم دوست دارد لژیونر شود و هم به پرسپولیس علاقمند است و از طرفی نمی‌خواهد با جدایی‌اش به این تیم ضربه بزند.

درروز‌های اخیر با بیرانوند صحبت نکردم، اما اهالی فوتبال می‌دانند که لژیونر شدن برای یک دروازه‌بان کار بسیار سختی است و شاید در سال‌های آینده چنین شانسی به بیرانوند رو نکند. باید مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیمی بگیرند که نه باشگاه ضرر کند و نه علیرضا آسیب ببیند. باید تصمیمی گرفته شود که هم به نفع بیرانوند و هم به نفع پرسپولیس باشد.

میرزاپور در پاسخ به این سوال که اگر شما جای بیرانوند بودید چه تصمیمی می‌گرفتید افزود: شاید اگر من هم جای بیرانوند بودم برایم خیلی سخت بود که بخواهم از کنار پرسپولیس و هوادارانش بگذرم، اما باید این را در نظر گرفت که با لژیونر شدن بیرانوند هم پول خوبی به پرسپولیس می‌رسد و هم اینکه بیرانوند می‌تواند پیشرفت خوبی داشته باشد.

می‌دانم که بیرانوند آرزوی حضور در فوتبال اروپا را دارد و هر بازیکنی این آرزو را دارد، اما با این همه، همه چیز بستگی به تصمیم مسئولان باشگاه دارد. این را هم باید در نظر گرفت که پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران بسیار خوبی هم دارد که دل کندن از آن‌ها سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشکان سپهری جو

      من دوست ندارم بیرانوند برود

      پاسخ ها

      • حمیرا نفسش شجاع سیامک علیرضا علی تمام خطم کلام

        اخی تو گفتی اونم نمیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج