۸۸۵۸۵۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشان: چرا پول برانکو را نمی‌دهند؟

پیشکسوت پرسپولیس از مسائل مالی باشگاه و پرونده بدهی‌ها شاکی است.

ایلنا: حمید درخشان در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: اوضاع خوبی داریم و بازیکنانی که تمدید کردند و خریدهای جدید نفرات مفیدی هستند و می‌توانند به تیم در فصل جدید کمک کنند و اوضاع و احوال تیم را خوب می‌بینم. خدا را شکر تمرینات هم به موقع شروع شد و زمان را از دست ندادند.

وی در مورد حضور کالدرون روی نیمکت تیم گفت: هنوز برای نظر دادن در مورد او زود است. کارنامه خوبی دارد ولی باید در عمل نشان بدهد در چه سطحی قرار دارد و می‌تواند به تیم کمک کند یا نه.

سرمربی اسبق پرسپولیس در رابطه به خرید‌های باشگاه و عدم توازن در پست‌های مختلف عنوان کرد: این درست نیست که در یک پست مثل دفاع ترافیک ایجاد شود و در خط حمله بازیکن نداشته باشیم. البته انتقادی که به خرید کنعانی‌زادگان می‌شود درست نیست چرا که یک مدافع میانی نیاز داشتیم ولی در حال حاضر یک یا دو مهاجم لازم داریم تا تیم کامل شود.

درخشان در مورد ناراحتی برخی از هواداران از بازگشت امیری و احمدزاده هم گفت: این مسائل حاشیه‌ای و کناری هستند که به مرور زمان فراموش می‌شوند و مطمئن هستم این بازیکنان به محض اینکه در ترکیب تیم بازی‌های خوبی انجام دهند هواداران ناراحتی‌هایشان را از آنها فراموش می‌کنند و باید مسائل فنی را در اولویت قرار داد.

وی با اشاره به شکایت برانکو از پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه زمانی قرار است درست شویم. چرا نسبت به تعهدات خودمان پایبند نیستیم و هرکسی می‌آید برای تیم زحمت می‌کشد باید بدود دنبال حق و حقوقش و شکایت کند. برانکو چهار سال برای تیم زحمت کشیده و قهرمانی آورده است.

طرف ۶ جای برای تیم آورده و حالا باید برای گرفتن حق و حقوقش شکایت کند. مگر نمی‌گفتند پول او حاضر است پس چرا پرداخت نمی‌کنند؟ کاری کرده‌اند دیگر به هرکسی پیشنهاد می‌دهیم می‌ترسد بیاید کار کند و فکر می‌کند پولش پرداخت نمی‌شود. پس فردا فیفا ما را محروم می‌کند و باید بدویم دنبال رئیس جمهور و این وزیر و آن وزیر تا ریش سفیدی کند و مشکل ما را حل کند. چرا گره‌ای که با دست باز می‌شود را با دندان باز کنیم؟

درخشان ادامه داد: برای باشگاهی مثل پرسپولیس زشت است به خاطر ۶۰ هزار دلار لوگویش توقیف شود و به مزایده گذاشته شود. از ما که گذشت و پول ما را ندادند ولی پول برانکو و دستیارانش را بدهید و بیش از این مارا بدنام نکنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      این خط و این نشون. میخوان پرسپولیس دوباره از طرف فیفا محروم شه.

      پاسخ ها

      • zoro

        دقیقا همینه از لحاظ فنی نمیتونن تیم را خراب کنن از راههای سازمانی و حقوقی اداری وارد میشن بیچاره این طارمی سربسته گفت که این داستانها را برای او و پرسپولیس طراحی کردند تا زمینش بزنند کسی باور نکرد حالا هم سناریو برانکو کلید خورده

      • صمداقا

        خجالت نمیکشی یکجا ميگي برانکو فراموش کنید یک جا ميگي چرا پول برانکو نمیدهید مگر وکیل مدافع برانکو هستی؟ یا پورسانت شما دیر شده، امثال شما فوتبال نابود کردن لذت ولطف صداقت فوتبال با دلالی نابود کردید

    • بدون نام

      تو که قبلا گفتی کی روش پولکی بود نباید فدراسیون رو برا پول شکایت میکرد. ......حالا شده حق و حقوق. ......

    • اوسیراک

      بتو چ ربطی داره مرتیکه کچل

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      چمدون پولش حاضره که بهش بدهند منتها الان فقط دارن دنبال فضولش می گرون!!

    • حمید چاو

      هیئت مدیره خود فروخته و مدیر عامل بی اثر پرسپولیس از روی عمد و بدستور وزارت و فداراسیون پول برانکو را نمی دهند تا قهرمانی هایی را که برانکو با پرسپولیس داشته است لوث و بی ارزش جلوه دهند
      قدرت پشت پرده فوتبال ایران که از قهرمانی های پرسپولیس خسته شده هستند به هر طریقی می خواهند جلوی ادامه موفقیت های پرسپولیس و بگیرند چه با تقویت تیم حکومت و دیگر رقبا چه با عدم تزریق پول و درست کردن پرونده علیه پرسپولیس در فیفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج