جاباما
۸۸۵۹۱۵
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

سکوت عجیب باشگاه استقلال درباره پرونده پروپییچ

در حالی که مهلت باشگاه استقلال برای پرداخت پول پروپییچ به اتمام رسیده اما این باشگاه موضع رسمی‌ بابت تسویه حساب یا غیر آن با این بازیکن نگرفته است.

ایسنا: پرونده پروپییچ به یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های استقلال در فیفا تبدیل شده است؛ پرونده‌ای که با ۳۰ هزار دلار حل و فصل می‌شد اما با تعلل مدیران باشگاه استقلال به ۴۳۰ هزار دلار افزایش پیدا کرد. البته این پایان ماجرا نبود و در حالی که امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در اواخر سال ۹۷ اعلام کرده بودند که طلب پروپئیچ تسویه شده اما بعدها مشخص شد این اتفاق نیفتاده است.

CAS در حکمی که برای این پرونده صادر کرد، تا دیروز (دوشنبه، ۲۴ تیر) به استقلال مهلت داد که طلب پروپییچ را پرداخت کند اما باشگاه استقلال تاکنون هیچ موضع رسمی‌ای بابت سرنوشت این پرونده نگرفته تا هواداران آبی‌های پایتخت در برزخ قرار بگیرند. نگرانی هواداران استقلال هم بی‌دلیل نیست زیرا در صورتی که مدیران آبی‌های پایتخت با پروپئیچ تسویه حساب نکرده باشند، سرنوشت بدی در انتظار استقلال است و آن‌ها با جریمه‌های احتمالی نظیر محرومیت از نقل و انتقالات یا کسر امتیاز مواجه می‌شوند.

احتمالاً سیاست مدیرعامل استقلال به تمام بخش‌های این باشگاه تعمیم داده شده است. امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال هفته گذشته در توضیح صحبت‌های ضدونقیضی که انجام می‌دهد گفته بود: "عده‌ای هم می‌گویند که باشگاه دروغ می‌گوید اما من دو راه دارم، راه اول اینکه مدام بحران‌های مالی استقلال را به رسانه‌ها انتقال دهم تا هوادار باور کند که پول صیادمنش هزینه چه مشکلات مهمی شده و راه دوم اینکه با روش‌های مختلف این شرایط را اداره کنم و اجازه ندهم برخی اتفاق‌ها رخ دهد. من راه دوم را انتخاب کردم و صادقانه به هواداران استقلال می‌گویم که مشکلات اقتصادی باعث می‌شود گاهی اوقات بعضی از حرف‌های گذشته نسبت به امروز تغییر کند. "

باشگاه استقلال در حالی سکوت کرده که اخباری مبنی بر پرداخت پول به پروپییچ از طریق سفارت ایران در کرواسی وجود دارد و فقط مانده ارسال رسید پرداختی به فیفا تا پرونده این بازیکن اهل کرواسی بسته شود. با این وجود مشخص نیست که باشگاه استقلال تا کی تصمیم به سکوت دارد؛ سکوتی که مانند روح هواداران استقلال را می‌آزارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      چوندیکماه دیگه گندش در میاد
      یکماه دیگه معلوم میشه استقلال از دو پنجره نقل و انتقالات محرم هستش
      خاک بر سر خطیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسعود جون پول جور کرده برای سوگلی خخخخ نترسید بابا سکوت کیسه هم برای گرفتن زیر زبونی (زیرلفظی) بیشتر هست از شاداماد

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      متاسفانه به هواداراشون دروغ گفتند که مشکل را حل می کنیم و نتونستند ۳۰ هزار دلار را ۴۳۰ هزار دلار بدهند . کاشکی من جای پروپیچ بودم چون به هر حال یه پول گنده ۱۴ برابری می گیره!!!

    • بدون نام

      نگران نباشید وزارت ورزش پرداخت میکنه

    • مسعود. الف

      باسکوت میخوان سرپوش بذارن به این موضوع که پول پروپئیچ از چه منبعی تأمین شد!!! هدفشون بی اهمیت جلوه دادن کمک دولت و فدراسیون و سفارت به تیمشونه! میخوان وانمود کنن که موضوع مهمی نبوده وکسی متوجه نشه که تمام مملکت بسیج شدن تا خدای نکرده مشکلی برای باشگاه سوگلی پیش نیاد!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشقم استقلال سوگلیه؟؟؟۴سال ماهمه جامارو بردیم اره؟؟اخرین جامتونم من درآوردی دادن بهتون سوپرجام.کل تیمتونو نگ داشین با امثال امیریم قرارداد بستین.استقلال سوگلیه ن؟؟ک تیم کاملمون رفت ۲۶تا بازیکن بره میدونی ینی چی؟؟شما لنگیا واقن خودتونو زدین نفهمی.باباوزیرتون دلش میشکنه بابت پستاتونا نمکدونشو نشکین ک

    • احمدی

      شما اینقدر زخم زبان نزن.دولت به ما وشما یک اندازه داد.

    • حمید چاو

      معلومه سکوت می کنند چون از بالا براشون موضوع پرپییج و ماستمالی کردند و رفت از جیب این خلق بدبخت و خدا زده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج